fbpx

Adres NS Klantenservice

19 dec 2012 23:00

Regelmatig komen er vragen bij Treinreiziger.nl die bedoeld zijn voor de NS Klantenservice. Daarom hier de contactgegevens van de NS Klantenservice.

Adres NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht
Online: via dit formulier.

Telefoonnummer & E-mailadres 
Telefoonnummer NS Klantenservice: 030- 751 51 55. De NS Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar, en daarnaast ook via de chat (ma t/m vr: 9:00 t/m 21:00u). Er is geen openbaar e-mailadres van NS bekend, wel kun je online reageren via dit formulier. Alleen van de spoordeelwinkel van NS is een e-mailadres bekend (info@spoordeelwinkel.nl). Dit kun je gebruiken als je bij de Spoordeelwinkel een bestelling hebt geplaatst of wil plaatsen en nog vragen hebt.

Overige telefoonnummers NS:

  • NS International: 7 dagen per week via 030-2300023
  • NS Zakelijk: 030 300 11 11

39 gedachten aan “Adres NS Klantenservice”

  1. G.C.Schreyer schreef:

    Tevergeefs probeer ik voor de zoveelste keer mijn email adres door te geven! Ook vandaag en er schijnt altijd iets te gebeuren, zodat de communicatie niet tot stand kan komen. Is die achterstand nog niet verwerkt?

  2. Martin Halma schreef:

    Ik word voortdurend bestookt met e-mails van “NS Reizigers” waarin excuses worden gemaakt voor vertragingen of het uitvallen van treinen en waarin als compensatie 2 dagkaarten worden aangeboden, maar dan moet je wel akkoord gaan met het gebruik van je e-mailadres voor reclamedoeleinden etc… De mails komen helemaal niet van NS Reizigers maar van info@qmuzairindon.info. Wordt het niet eens tijd dat u waarschuwt voor deze valse e-mails en probeert de verzenders ervan aan te pakken.

    1. Hildebrand schreef:

      Dat staat toevallig op onze agenda, omdat we laatste paar dagen daar meerdere telefoontjes over hebben gehad.

    2. Jacques Slingerland schreef:

      U heeft helemaal gelijk.
      een slechte reclame voor NS.
      Ik kreeg de nepmail van: NS Reizigers

  3. J. v.d. Geest schreef:

    Behalve van bovengenoemd adres krijg ik soortgelijke mails ook van info@aleplayfdeal.info en info@boledeal.win.

  4. A. Van den Hoff-meershoel schreef:

    Zeer storend de aanbiedingen die niet van ns afkomstig zijn, vooral omdat ze zeer gelijkend zijn. Is daar echt niets aan te doen vr. Gr
    A.v.d.hoff

    1. W. Bijlsma schreef:

      NS is groot genoeg om net als financiële instellingen een valse-email adres beschikbaar te stellen.

      W. Bijlsma

  5. c.t.nguyen schreef:

    een reageer op de kidsvrij aanvraag van mij wordt steeds geweigerd . rede is hoofdnummer niet terug in data gevonden is!

  6. D. Veugelers schreef:

    Zojuist Spoor nr 4 2017 ontvangen, wil graag kans maken op Dwarsliggers/pakket(blz 21).Ik kan nergens op internet de mogelijkheid vinden om dit aan te vragen (ook niet op opgegeven site…)Kan dit niet beter in de toekomst ? Mijn kortingscode is CHX8H6C88A3UR

  7. Mike schreef:

    De NS klantenservice is onbereikbaar voor het stoppen van een abonnement. Uiteraard is het afsluiten van een abonnement appeltje eitje en zo geregeld zonder wachttijd. Heel vreemd als je het mij vraagt.
    Naast de chat die altijd druk is en dus niet te gebruiken en de telefoonlijn die altijd bezet is….. hebben ze het wel bekende social media. Hier ook geen reactie. Wat is jullie mening hierover? Ik vind het vreemd. Een contactformulier is dus de enige optie, wat weer betekend dat er een wachttijd is….

    Groet,
    Mike

    1. C. Visser schreef:

      Tja de communicatie met NS is zeer bedroevend. Ik probeer al weken lang het antwoord te vinden op welk spoor een trein uit Berlijn aankomt. Noch met Chat of tel. lukt het me door te dringen. Tja als je als 30e in de rij staat dan vergaat het genoegen. Zelfs bij chat wordt geadviseerd een andere keer terug te komen.

  8. C.Sijpkens schreef:

    Op 11-12-2017 om 01:49 schreef NS Reizigers:
    > 2 NS Dagkaarten liggen voor jou klaar!

    NS Klantenservice, ook ik ben er ingetuind!
    n.a.v. z.g. NS Reizigersmail hieronder mijn reactie naar ze.

    Beste Chris, ik kom niet verder met de invul-ling voor de 2 dagkaarten omdat ik geen mobiel heb. Ik heb momenteel alleen een huistelefoon-nummer en dat heb ik ook ingevuld, maar ik kom er niet verder mee.
    Jullie willen kennelijk persé een mobielnr. Dat vind ik toch heel erg vreemd, waarom telt een huistelefoon ineens niet meer mee? Die lijkt me betrouwbaarder dan een mobiel en die moet ik me nog aanschaffen, maar ik wacht tot de Kerst, misschien krijg ik die van mijn man.

    Maar ik heb wel een abonnement van de NS en wil graag 2 dagkaarten ontvangen voor mijn man en mij, dan kunnen we samen eens naar Groningen gaan met de trein.

    Hoor graag uw reactie, vriendelijke groet, mw C.Sijpkens

  9. J.D. van der Jagt schreef:

    Mijn vraag is, ik heb met mijn ov chipkaart mij aangemeld voor ns. extra, maar krijg steeds dat ik al aangemeld ben, maar dat klopt niet.
    Mijn vriendin heeft zich aangemeld en of dat verwarrend is weet ik niet.
    Het is wel hetzelfde adres.
    Met vriendelijke groet.
    Mevr. J.D. van der Jagt

  10. M.Th. van Dorp schreef:

    ik ben schandalig behandeld en opgelicht door 3 medewerkers van de NS die ik in tel. contact EINDELIJK aan de lijn kreeg.

    12 december 2017 heb ik gezegd tegen Katy ik niet meer het abonnement met de 7 dagen vrij reizen wil verlengen.
    5 febr.2018 gebeld met heer Schaapkens en die zei ik eerst €88.20 moest betalen, [direct gedaan met internet bankieren]en daarna verrekend zou worden met een daluren abonnement, daarna heb ik niets meer gehoord.

    Ongeveer een week geleden gebeld met 3 verschillende medewerkers en mijn probleem verteld,die snapten het niet of hielden zich dom, ik heb nu besloten helemaal af te zien van een NS kaart en wil heel snel mijn € 88.20 terug.
    Mevr. van Dorp, 86 jaar.

  11. H.A.G.Pluim-van Rosendaal schreef:

    IK heb een poosgeleden een foto door gemaild
    voor mijn nieuwe pas die 26-04-2018 afloopt.
    Tot nu toe heb ik nog niets ontvangen en kan nu niet reizen met de trein.Waar blijft mijn pas ?

  12. Dienos schreef:

    HOE KOM IK MET MN FIETS , HET PERRON VAN UTRECHT CS AF ? HET TUNNELTJE OP HET PERRON IS NU GESLOTEN .
    Met de lift naar boven en dan ????

    Toch helemaal niemand van de klanetnservice weet hier het antwoord op , daar gaan wij niet over , ik krijg verkeerd nummer , of ze mogen het nummer niet geven , vraag maar op het perron aan andere mensen als je aankomt , er wordt zelfs gezegd , fiets even langs de info ?? ja hoor , daar bel ik toch mee .

    Utrecht fiets stas … dit is toch een normale vraag vanuit een andere stad , wie kan mij helpen

  13. Hans Mosman schreef:

    Geachte mevrouw/mijnheer,

    Dit is geen reactie op de klachten, hierboven genoemd, maar het uitspreken van bewondering voor uw reclame voor reizen met NS, met name die boodschap met twee oudere heren die een dagje naar Parijs gaan onder het motto “Wat houdt je tegen?” Meestal verdraag ik advertenties met tegenzin, reden waarom ik nooit naar propagandazenders als RTL en SBS kijk maar deze reclameboodschap is een parel. Met vriendelijke groet,

    Hans Mosman

  14. A.Huisman schreef:

    Ik probeerde vandaag belangrijke informatie in tw winnen voor een treinreis van morgen. Dan ga je naar de Klantenservice, Helaas is die nu al 40 minuten nietmogelijkU noemt dit “een ogenblik geduld” wat is bij u “een ogenblik”? Graag een spoedig en eerlijk antwoord.

  15. F.E.M. Fabels-Vermeulen schreef:

    Geachte Dames/Heren.

    Ben al een tijd bezig de OV kaart voor mijn man te laten verlengen daar deze binnenkort verloopt.
    Dit lukt me dus absoluut niet omdat ik, precies zoals aangegeven, bepaal dat ik de kaart wil vervangen i.v.m. het binnenkort verlopen van de kaart.
    Krijg telkens een verbodsbordje op het moment dat ik verder wil gaan.
    Jullie site is werkelijk abominabel slecht en dit is niet de eerste keer dat ik er problemen mee heb,

    Graag wil ik dus de kaart voor mijn man verlengen en hoop van U te horen/lezen, wat ik precies moet doen, of dat het op een andere manier kan.

    H.G.
    F.E.M. Fabels-Vermeulen
    G.J.H. Fabels

    1. Erwin Wessels schreef:

      Deze site is geen onderdeel van de NS en daardoor is de kans groot dat de NS niet meeleest.

      Mijn ervaring met het verlopen van een persoonlijke OV-chipkaart is dat je van tevoren bericht krijgt dat hij verloopt met daarin uitgelegd hoe je een nieuwe aan kunt vragen en hoe je het saldo op de verlopen kaart terug kunt ontvangen. Indien je een gratis OV-chipkaart hebt i.c.m. een abonnement van de NS, dan krijg je normaliter automatisch gratis een nieuwe OV-chipkaart toegezonden.

      Ik weet niet wanneer de bewuste OV-chipkaart verloopt, maar misschien ben je nog te vroeg met het verlengen ervan.

  16. A Kamminga schreef:

    nou, ik woon in canada en hoopte ergens info te vinden over enkele reis treintarieven in nl i v m vorgenomen rondreis in maart voor familiebezoek/ zou toch te vinden zijn, denk je ? nou, waar dan????

    1. Erwin Wessels schreef:

      Enkele reis-tarieven zijn niet moeilijk te vinden. Ga gewoon naar http://www.ns.nl en voer in de reisplanner (plan uw reis) je reis in. Je ziet dan direct het tarief voor die enkele reis (standaardtarief voor alleen die enkele reis, zonder korting of spitsbeperkingen).

      Daarna ga je naar onze prijsvergelijker (https://www.treinreiziger.nl/prijsvergelijker) om te kijken of er een leuke aanbieding is, die je eventueel al in Canada kunt verzilveren. Ook hier vul je de te maken reis en de dag waarop je die reis wilt maken in.

  17. J.S.Helmantel schreef:

    Beste mensen, ik ben nu twee weken bezig om de volgende boodschap bij de NS te deponeren.
    Op 10 dec wilde ik op Rotterdam-centraal mijn vrije
    reisdag (60+) openen, maar al mijn pogingen mis-lukten, want ik kwam niet door de toegangspoortjes het station binnen. In arren moede zag geen andere mogelijkheid om mijn reis naar Groningen te maken dan een plaatsbewijs te kopen: 16.20 euro.
    De conducteur in de trein heeft mij geadviseerd dit bij u te melden om dit bedrag van de NS terug te ontvangen. Graag hoor ik van u. Groet, jan
    Mijn kaartnr. is: 3825 0434 1277 6996

  18. J.Crone schreef:

    Hulde aan NS personeel en Pro Rail personeel bij de begeleiding van de passagiers na ‘aanrijding van persoon’ tussen Wolfheze en Ede 27 juni 2019.
    Zij gaven alle informatie die nodig bleek met professionaliteit gedurende de twee uur van vertraging.
    Dit mag ook weleens gezegd worden.

  19. Sem Alcerius schreef:

    De prijsvergelijker blijkt niet te weten waar Berlijn ligt, en Madrid is ook al niet bekend!
    Treinreis is dus niet te plannen. Gelukkig weten de vliegmaatschappijen het wél!

  20. J.L.F. Wiggermans schreef:

    Geachte NS Klantenservice, t.a.v. abonnee-afdeling,

    Ingaand – heden – wil ik het abonneeschap, 67 euro
    stopzetten. In verband met Gezondheidsredenen!, rijd ik – de laatste jaren – NIET of Zelden met de
    trein, heb ik heden een uitkering. Natuurlijk zal ik
    de kaart behouden, i.v.m. het feit, als ik wel met
    bus of trein rijd, dat laatste dan zonder korting
    Deze kaart waardeer ik -altijd – bij een automaat op.Ik heb reeds enkele keren – tevergeefs gebeld – wellicht te maken met deze Coronatijd. Met Vriendelijke Groet, J.L.F. Wiggermans

    1. Erwin Wessels schreef:

      Wij zijn geen NS en je kunnen je niet helpen hiermee. Hiervoor moet je toch echt bij NS zelf zijn. Uit privacy-overwegingen heb ik je adres en geboortedatum uit je reactie verwijderd.

  21. G. Andringa schreef:

    Reizigers met een ‘oud’ abonnement(ov jaarkaart 40%korting) die wij al járen hebben blijken de klos. Want ik belde over evt compensatie voor het feit dat ik nu al ruim 2 maanden niet heb kunnen reizen en daar natuurlijk wel voor betaal. De dame zei dat ik dat oude abonnement tijdelijk zou kunnen stoppen om, zolang deze coronamaatregel duurt, een flex abonnement te nemen, om dan later weer naar mijn oude abonnement terug te keren. Maar dat kan dus niet, omdat dat speciale abonnement niet meer bestaat! De abonnees die daar gebruik van maken, mochten het behouden, maar in dit geval kunnen ze er niet naar terugkeren. Maw zij kunnen niet worden gecompenseerd!! Dat vind ik echt schandalig: degene die dus al jaren trouw abonnee zijn, zijn hier behoorlijk de klos!! Slechte zaak dat de NS niet aan hun heeft gedacht!

  22. mounir echcharaf- taza schreef:

    aantekeningen / opgelgde sancties /valse namen met opgelegde sancties ns appers ingeprogameerde sancties personeel die zonder toestemming bij de NS appers trein regeling
    te vernietigen rekeningen en op naam mounir echcharaf taza te vernietigen

  23. marco buurman schreef:

    ik vindt het bij ns erg slordig dat ns.nl geen mailadres heeft
    geen post adres heeft
    voor klachten kunnen mensen nergens terecht op ns.nl
    de klantenservice moet je met een link naar http://www.treinreiziger.nl sturen waar mensen voor zaken terecht kunnen

  24. gr Laisina schreef:

    Ik heb mijn afzegging voor abonnement al 2 jaar geleden gestopt, nu ontvangen via mijn bank een betaling van 60 euro. En nog erbij ik heb mijn email veranderd. Wat een flauwe kul is dit toch,
    Ik ben hier zo boos over nog erbij hebben ze de naam van mijn man gebruikt, mijn man reist nooit met de trein. Ik probeer te bellen te schrijven NIKS . bah.

  25. Smith schreef:

    Hoe kan ik een klacht indienen ? Telefonisch lukt het niet , wordt verwezen naar NSklantenservice@ns.nl maar dan krijg ik een foutmelding dat de mail niet gelezen wordt. Hoe is het wel mogelijk om een klacht in te dienen ?

  26. Carmen Pijls schreef:

    Geachte heer/mevrouw,

    Eerder heb ik contact gehad met een collega, Lieneke Bouma en het met haar gehad over mijn NS flexdalabonnement en de aanvraag daarvan. Omdat ik deze zelf niet gratis op mijn nieuwe OV kaart kon zetten, heb ik het abonnement zelf betaald en afgesproken dat de kosten (61.20) door jullie worden terugbetaald. Ik heb nog geen betaling ontvangen, dus ik was even benieuwd wanneer ik de betaling kan verwachten.

    Ik hoor het graag.

    Met vriendelijke groet,
    Carmen Pijls

  27. de jong schreef:

    laatste keer dat ik mijn vrouw met ns mee laat gaan .
    elke keer plant ze een trip vooraf maar het is altijd wel wat bij ns.
    een blad op het spoor of een graatje vriezen zet alles op zijn kop ,
    een reis van ander half uur word er een van bijna 3 uur .
    ieder geval hebben wij er ons buik van vol

  28. Talita Venetiaan schreef:

    Beste medewerker,

    Pet 29 november 2022 beheer ik de vermogensrechtelijke bestanddelen van een cliënt van mij. Op het moment heeft zij een schuld bij de NS. Welke afdeling kan ik hierover contacteren?

    Met vriendelijke groet,

    Talita Venetiaan
    CV Bewindvoering

  29. Patrycja schreef:

    hallo, gisteren heb ik kaartjes gekocht en toen ik op de gele knop in mijn e-mail klikte, kwamen er vandaag kaartjes tevoorschijn toen ik op Ik heb niets klikt. waar vind ik mijn tickets?

  30. Jan van Buiten schreef:

    Is er bij Station Sloterdijk een afhaalplek voor passagiers.

  31. Oduntan Clement schreef:

    My name is oduntan Clement. I bought whole day OV card at Utrecht on 22/05/2023 for traveling to whole Nederland on 23/05/2023. But unfortunately the seller misunderstood me by giving me only for trein and I couldn’t use to enter the bus. The cost was 58 euro. The traveling was so important that I have to use another subscription. I will be glad if something can be done on this issue. Thank you

  32. Claudia Hyles schreef:

    I cannot claim a refund of 55.20 for day return tickets Amsterdam Zuid/Delft for two people. Date of travel was 5.7.2023, the day of the severe storm wen all train services in Northern Netherlands were cancelled. The form is impossible to complete, it even rejects the numeral amount to be claimed. I cannot send an email with attachments of E-tickets and proof of payment. It is very bad indeed.

Laat een antwoord achter aan Mike Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *