Sandra Veenhof reisd normaal nauwelijks met de trein. Toen ze 24 november van Driebergen naar Rotterdam reisde, kreeg ze te maken met aanzienlijke vertragingen. Toch is ze positief, en dat komt door een servicemedewerker van NS.
"Laatst reisde ik met de trein. Door sneeuw, kou, een ontspoorde goederentrein en diverse storingen was het een ramp om met de trein te reizen. Aangezien ik heel weinig met de trein reis, kwam ik met veel vijfen en zessen in Gouda terecht, daar moest ik samen met 500 andere reizigers nog eens 50 minuten wachten op een trein richting Rotterdam.
Op het perron stond ook Sandra, een vriendelijke medewerker van de NS die er alles aan deed om het zo dragelijk mogelijk te maken. Super spontaan, vriendelijk, maar vooral ook een vrolijke noot. Dankzij haar was het ondanks de kou en een reis tijd van 3 uur bijna een feestje om in Gouda te staan.Sandra is een aanwinst voor de NS en ik wil bij deze haar de medewerker van de maand noemen.
Bij deze wil ik Sandra bedanken voor haar gezelligheid en vrolijkheid, en om al je moeite om reizigers op een vakkundige manier op hun werk te krijgen."
Sandra Veenhof, Driebergen
This post was last modified on 8 november 2016 10:09
Op de website Treinreiziger.nl is de mogelijkheid om te reageren op artikelen voorlopig uitgeschakeld. Dit…
NS verkoopt zijn dochterbedrijf Abellio Duitsland aan de Duitse spooronderneming BeNEX, maakte het spoorwegbedrijf dinsdag…
Nederlandse treinreizigers moeten ook dit jaar rekening houden met verstoringen op het spoor. Daarvoor waarschuwt…
Het treinverkeer wordt komende zaterdag om 22.30 uur drie minuten stilgelegd naar aanleiding van de…
NS past in juni de dienstregeling aan van treinen die over de HSL rijden. Op…
Opnieuw hebben twee hoofdconducteurs en een machinist (MCN) te maken met een ernstig geval van…