Treinreiziger.nl staat los van NS en verkoopt geen treinkaartjes. Aangezien veel vragen daar over gaan, hebben wij ook de contactgegevens van NS, andere vervoerders en partijen die treinkaartjes verkopen vermeld. Kies hier wat van toepassing is, en je krijgt de juiste contactgegevens.
Je kunt dus het beste je vraag stellen aan de partij die het treinkaartje verkoopt.
Lees hier instructies als je geen treinkaartje hebt ontvangen.
Stel je vraag aan de verkoper van het kaartje.
Je mag ons altijd mailen via contact@treinreiziger.nl. We doen dan ons best om je vraag te beantwoorden, maar niet altijd de capaciteit voor. Bovendien hebben we nooit toegang tot de systemen van de aanbieders. Bellen kan via 010-34 17 390. We hebben geen vaste openingstijden, maar als we in de gelegenheid zijn, beantwoorden we de telefoon. We kunnen alleen geen vragen beantwoorden over bestellingen, omdat we zelf geen treinkaartjes verkopen. (We verkopen wel boeken en posters voor spoorhobbyisten via Treinwebshop.nl. Vragen daarover kunnen we uiteraard wel beantwoorden).
De Klantenservice van NS is 24 uur per dag bereikbaar via 030 – 751 51 55. Op deze pagina zie je hoe je NS nog meer kunt bereiken. Wil je een e-mail sturen naar NS? Dan moet je gebruik maken van dit contactformulier.
NS Reizigers
De NS Klantenservice is bereikbaar via:
Telefoon: 030 – 751 51 55 (lokaal tarief)
Dag en nacht bereikbaar
E-mail: Via dit formulier
Post: Postbus 2372, 3500 GJ Utrecht
Twitter: @NS_online
NS International
Telefoon: 030 – 230 00 23 (lokaal tarief)
Dag en nacht bereikbaar
E-mail: Via dit formulier
Twitter: @NS_int
Post: Postbus 2552, 3500 GN Utrecht
Arriva
Telefoon: 0900 – 202 202 2 (lokaal tarief, € 0,02 p/m)
Voor Gelderland, Friesland en Noord-Brabant: 0800 – 023 254 5
maandag t/m vrijdag: 6.00 uur – 23.00 uur
zaterdag: 7.00 uur – 23.00 uur
zon- en feestdagen: 7.00 uur – 23:00 uur
E-mail: Via deze pagina
Post: Postbus 626, 8440 AP Heerenveen
Twitter: @Arriva_NL
Connexxion en Breng
Telefoon: 0900 – 266 63 99 (€0,028 p/m + 9,51 cent)
maandag t/m vrijdag: 8.00 uur – 19.00 uur
zaterdag: 8.00 uur – 19.00 uur
zon- en feestdagen: gesloten
E-mail: klantenservice@connexxion.nl
Post: Postbus 357, 8260 AJ Kampen
Syntus
Telefoon: 088 – 033 13 60 (lokaal tarief)
Dag en nacht bereikbaar
Digitaal: Via dit formulier
Post: Postbus 297, 7400 AG Deventer
Heb je een tip voor ons? Stuur dan een e-mail naar contact@treinreiziger.nl. Dat mag een nieuwstip zijn, of een tip voor een goedkoop treinkaartje. Onder voorwaarden belonen we tips voor goedkope treinkaartjes. Check hier de voorwaarden. We doen ons best om op alle e-mails te reageren. Soms lukt dat door capaciteitsgebrek niet, maar uw tip wordt altijd gelezen en op bruikbaarheid beoordeeld.
Lees hier de instructies als u een treinkaartje heeft besteld en geen e-mail heeft ontvangen.
Als u een vraag heeft voor een vervoerder, dan vindt u hier de contactgegevens. Als u een vraag heeft over een treinkaartje kunt u het beste contact opnemen met de verkoper (dat zijn wij dus niet).
Wat betreft Treinreiziger.nl: wij zijn bereikbaar via 010-34 17 390. We hebben geen vaste openingstijden, maar als we aanwezig zijn, wordt de telefoon beantwoord. Tips en vragen zijn welkom via contact@treinreiziger.nl. We doen ons best om alle e-mails te beantwoorden. Treinreiziger.nl is gevestigd aan de Grondherendijk 41a/b te Rotterdam (postcode: 3082 DG).
We hebben een iPhone en Android-app. Mocht je een vraag hebben over onze app kun je contact opnemen met contact@treinreiziger.nl
Er worden regelmatig e-mails verzonden die lijken van NS afkomstig te zijn, maar in werkelijkheid zijn ze dat niet. In de e-mails worden gratis treinkaartjes beloofd. Trap er niet in. Dit zijn nep e-mails! Dit wordt ook wel pishing genoemd. Voorbeelden van valse e-mails vind je hier. Als u een valse e-mail ontvangt die afkomstig lijkt te zijn van NS, dan kunt u dit melden via het e-mailadres valse.email@ns.nl.
Geen probleem. Hier lees je hoe je alsnog aan je treinkaartje kan komen. Als het om een kaartje gaat van Actie van de Dag kunt u via inloggen hier uw ticket vinden (vergeet niet eerst uw ticket te verzilveren). Als het om een treinkaartje van VakantieVeilingen gaat kunt u via inloggen hier uw “veiling” vinden (ook al is het eigenlijk geen veiling). U moet nog wel eerst uw ticket bij NS verzilveren