fbpx

Ik heb een vraag over een treinkaartje.

06 jan 2017 13:14

Treinreiziger.nl verkoopt zelf geen treinkaartjes, maar maakt een overzicht van verschillende treinkaartjes van verschillende aanbieders.

Je kunt dus het beste je vraag stellen aan de partij die het treinkaartje verkoopt.

Lees hier instructies als je geen treinkaartje hebt ontvangen.

Deze partijen verkopen regelmatig treinkaartjes:

Stel je vraag aan de verkoper van het kaartje.

  • Spoordeelwinkel (NS). Neem contact op via 088-6721002.
    Heb je de treinkaartjes niet in je e-mail ontvangen? Zoek dan bij de betaling het OrderID op, zodat NS je order kan opzoeken.
  • Actie van de Dag: 020 – 760 50 77. Geen e-mail met ticket ontvangen? Log dan eerst hier in.
  • VakantieVeilingen: 020 – 760 50 70. Let op: na aankoop van een treinkaartje dien je hier in te loggen om je vouchercode te vinden.
  • Actie via NS.nl. Neem contact op via NS-Klantenservice  030- 751 51 55.
  • AH. Dan kun je bellen met 0800 – 0305.
  • Kruidvat. Als het gerelateerd is aan een bestelling in de webshop kun je bellen met 0318 – 798 001. 
  • Internationale treinkaartjes? Bel dan met NS International via 030-2300023 of met de Treinreiswinkel via 071 – 513 70 08.

Contact met Treinreiziger.nl

Je mag ons altijd mailen via contact@treinreiziger.nl. We doen dan ons best om je vraag te beantwoorden, maar niet altijd de capaciteit voor. Bovendien hebben we nooit toegang tot de systemen van de aanbieders. Bellen kan via 010-34 17 390. We hebben geen vaste openingstijden, maar als we in de gelegenheid zijn, beantwoorden we de telefoon. We kunnen alleen geen vragen beantwoorden over bestellingen, omdat we zelf geen treinkaartjes verkopen. (We verkopen wel boeken en posters voor spoorhobbyisten via Treinwebshop.nl. Vragen daarover kunnen we uiteraard wel beantwoorden).

1 gedachte aan “Ik heb een vraag over een treinkaartje.”

  1. G. van der Zwaag schreef:

    Uw vermelding van de treinkaartacties is erg fijn. Vooral dat u ze allemaal neutraal opsomt, wanneer zeer weer zijn.
    Misschien is het een idee om per kaart zowel de verkoopperiode als de geldigheidsperiode systematisch en overzichtelijker op te nemen. Bijvoorbeeld:
    VERKOOP: 12 januari t/m 22 maart 201x

    GELDIG: 15 Januari t/m 24 maart 201x

    Alleen begrijp ik nog steeds niet, waarom acties die al een half jaar of langer uit de lucht zijn, verstreken zijn of voorbij zijn nog steeds op de website blijven staan.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *