Foto: archief / eerdere actie (c) Stefan Verkerk

Kruidvat treinkaartjes te koop: v.a. € 14,50

Deze actie is voorbij. Vind een alternatief via onze prijsvergelijker

Deze aanbieding is afgelopen. Je kunt nog wel bij Actie van de Dag een NS Dal Dagkaart kopen voor 19,50 euro.

Bij Kruidvat kun je weer goedkope treinkaartjes kopen. De Dal Treinkaartjes zijn te gebruiken t/m 18 augustus 2019. Ideaal voor een dagje uit tijdens de zomervakantie! Een los kaartje kost 16,50 euro. Maar indien je meer treinkaartjes koopt ontvang je stapelkorting!

Treinkaartjes met stapelkorting

Dit kost een Kruidvat-treinkaartje:

  • 1 treinkaartje: 16,50 euro
  • 2 treinkaartjes: 15,50 euro per stuk
  • 3 treinkaartjes: 14,50 euro per stuk.

Dagje weg met korting

Gebruik je de treinkaartje voor een dagje uit? Dan is het natuurlijk leuk als je behalve op je treinkaartje ook op je dagje weg kunt besparen. Daarom willen we twee uitjes onder de aandacht brengen.

Burgers Zoo € 17,50 (= € 6 korting)

€ 17,50

Burgers Zoo met korting

Bezoeken t/m 26 oktober 2019
In Burgers Zoo vind je de mooiste diersoorten. Breng een bezoekje aan het aquarium, struin door de jungle en bekijk de mooiste dieren in de woestijn. Of: ga op safari en bewonder de jachtluipaarden en de leeuwenfamilie. Geniet van Burgers Zoo met Korting. Nu al vanaf € 17,50. Check AD Webwinkel.

Duinrell € 14,95 (=40% korting)

€ 14,95

Burgers Zoo met korting

Tripper
Geldig t/m 37 oktober 2019
Met meer dan 40 attracties is er voor ieder wat wils: naast razendsnelle, torenhoge achtbanen zijn er ook voldoende attracties voor bezoekers die het rustiger aan willen doen. Dit pretpark heeft bovendien het zwemparadijs met de meeste glijbanen van Nederland! Geniet nu van een dagje Duinrell met korting via Tripper.

Geldigheid Kruidvat treinkaartjes

Met een treinkaartactie van Kruidvat kun je één dag kris, kras met de trein door Nederland. Je hoeft dus geen vertrek en aankomststation te kiezen. Op zaterdag en zondag zijn er geen tijdsrestricties. Van maandag t/m vrijdag mag je NIET reizen van 6:30 uur tot 9:00 uur, en van 16:00 uur tot 18:30 uur. Let op: je moet de trein echt verlaten hebben als de spits begint. Deze treinkaartactie is ook geldig bij Arriva, Qbuzz, Keolis, Breng, Connexxion en Blauwnet. Je mag geen gebruik maken van Thalys en Eurostar. Voor Intercity Direct (Schiphol – Rotterdam v.v.) en ICE gelden de gebruikelijke toeslagregels.

Geldig t/m 18 augustus!

Je kunt de Kruidvat treinkaartjes gebruiken t/m 18 augustus. Het betreft een e-ticket. E-tickets kunnen ook op de dag van vertrek verzilverd worden. De keuze is om de tickets te printen of te tonen op de smartphone (formeel is laptop of tablet ook toegestaan, maar dat is lastiger). Let op: koop je de Kruidvat kaartjes online? Dan kan het tot drie uur duren voordat je de vouchercodes in je mailbox binnenkrijgt.

Enkele reis

Ga je niet op dezelfde dag heen- en terug? Dan kun je beter gebruik maken van andere goedkope treinkaartjes. Zo zijn er ook goedkope enkele reizen.

2x Enkele reis Weekend € 20

€20,-

ah dagkaart

e-ticket
reizen t/m 29 sept
€ 10 p/s
In het weekend een enkele reis nodig? Dat kan nu nog voordeliger. Voor slechts € 10 heb je een enkele reis (te koop per 2). De enkeltjes zijn op een zaterdag of zondag te gebruiken t/m 29 september. Info & Bestellen

2x Enkele reis (dagelijks) € 25

€25,-

ah dagkaart

e-ticket
reizen t/m 30 sept
€ 12,50 p/s
Wil je goedkoop met de trein, maar reis je niet dezelfde dag heen en terug? Koop dan bij VakantieVeilingen twee enkele reizen voor €25. Dat is omgerekend €12,50 per treinkaartje. Deze kaartjes zijn iedere dag (na 9 uur) bruikbaar. Reis je van of naar Schiphol, Rotterdam of Eindhoven: dan is deze actie nog goedkoper.

Dagje uit

Je kunt deze actie en andere aanbiedingen vinden in onze prijsvergelijker en in ons overzicht goedkope treinkaartjes. De treinkaartjes zijn handig voor een dagje uit. Bijvoorbeeld voor een dagje dierentuin met korting. bijvoorbeeld Burgers Zoo met 5 euro korting.

Om de zichtbaarheid te vergroten van actuele acties, is de publicatiedatum een maand naar het verleden aangepast.

178 gedachten over “Kruidvat treinkaartjes te koop: v.a. € 14,50”

  1. anton van eldik schreef:

    en je moet weer een printer hebben of een smartphone waarom niet gewoon te koop bij de balie

    1. Patrick schreef:

      Omdat uw salaris ook nietmeer in een loonzakje komt

      1. Robski schreef:

        Briljant

      2. Hanny schreef:

        Stom antwoord dat je geen geld meer in loonzakje krijgt.
        Niet iedereen heeft een printer en smartfoon.
        Ik wil het ook gewoon in de winkel kopen.
        Ze verplichten je om aan alles online mee te doen

        1. Anoniem schreef:

          Ja indetdaad zo irritant dat veel tegenwoordig alleen nog maar on Line kan en ik heb geen laptop of printer alleen smartphone

        2. 013 schreef:

          helemaal me eens

        3. Ricsi schreef:

          Dat komt omdat die zakjes niet meer bestaan, ze werden gemaakt van speciaal uien papier. Als je ze opende sprongen de tranen je in de ogen.

        4. LIMBURGSMENNEKE schreef:

          printer kost bijna niks
          pc heeft 98% van nederland
          met de tijd meegaan
          dAGKAART IN AUTOMAAT IS 3X DUURDER

        5. Karin schreef:

          Helemaal mee eens, Hanny..Hier hetzelfde probleem !

        6. Cobien Schaaf schreef:

          Helemaal mee eens. Mensen zonder computer of smartphone die toch ook normaal kaartjes kosten bij het Kruitvat in de winkel gaan daardoor niet meer op reis. Dat is jammer.

      3. Rudolf schreef:

        En uw empathie blijkbaar helemaal niet is gekomen, meneer Patrick, maar daar hebben egoïsten wel vaker last van.

    2. Martijn Kösters schreef:

      Maar wel online reageren. Ik vind het een vreemde grens om te trekken.

      1. Ronald schreef:

        Daar gaat het niet om! Het gaat om het feit dat er vroeger gewoonweg een wegwerp ov chipkaart was!
        En je kon reizen wanneer je wilde en niet je persoonlijke gegevens en eventueel je reisbestemming moest invullen! En de kaart direct kon gebruiken zonder eerst van alles in te moeten vullen!

        1. Hanny schreef:

          Je heb helemaal gelijk. Je moet ook een datum invullen wanneer je er gebruik van maak .ik vind het belachelijk. Vooral voor oudere mensen.

        2. Ch schreef:

          Beste je kan ook bij bibliotheek internetten

        3. Rianne schreef:

          Hanny, dan betaal je toch de volle prijs! Ben blij met de aanbieding!!!

        4. Flardinga Perry schreef:

          Precies! En zo’n wegwerpkaart geeft minder gedoe. Je koopt zo’n kaart en verzilvert die op het moment dat je incheckt. Veel makkelijker.

      2. Henkj schreef:

        Hallo heer Martijn. ik vond het ook vervelend dat de wegwerpkaart er niet meer is. De NS heeft hier voor gekozen om zodoende de spitsuren te ontlasten. Met de wegwerpkaart kon je je reis voor de spits beginnen (inchecken) en in de spits afmaken. Als wandelaar kon ik dan vroeg elders in den lande beginnen te wandelen en de route afmaken. Voor de middagspits inchecken en de terugreis weer afmaken. ideaal. Helaas de wegwerp kaartjes zullen niet meer terugkomen. De voorwaarden van de andere acties goed doorlezen en je kunt vaak wel op reiskosten besparen. Henk

        1. Andreas schreef:

          En eigenlijk ook terecht. Het hele verschil in tarief tussen spits en dal is natuurlijk gemaakt om mensen een financiële prikkel te geven om in de daluren te reizen. De capaciteit is dan immers al nodig voor spitsreizigers. Maar, als jij als dalurenreiziger daar gaat zitten tijdens de spits dan neem je wel de capaciteit weg, terwijl je daar niet voor (wil) betalen. (ons bint zuunig!)

          Ik vind het een logische stap dat ervoor gekozen is dat er gekozen is dat deze kaartjes niet meer geldig zijn in de spits. Prima dat je in de spits wil reizen, maar betaal er dan ook het volle tarief voor!

          Dat deze kaartjes niet meer fysiek worden aangeboden: tsja, da’s een keuze. Heel lang was het zo dat deze kaartjes per sé uitgeprint moesten worden, terwijl NS al lang en breed de app had waarin E-tickets konden worden geladen. Heeft ook niemand ooit over geklaagd. NS is een bedrijf en mag haar eigen voorwaarden bepalen. Bijvoorbeeld dat zij ervoor kiest om diensten alleen digitaal aan te bieden. Je bent niet verplicht om die diensten af te nemen, dus als je ‘t daar niet mee eens bent maak dan geen gebruik van de diensten van NS.

    3. Daisy Janssen schreef:

      Leeft u nog onder n grote steen, wel gek dat je hierop online reageert… sorry hoor maar wat n domme reactie..

      1. Anoniem schreef:

        Ja er zijn idd nog mensen die nog geen computer of smartphone hebben

        1. lb schreef:

          Meer mensen zonder pc dan je zou denken

      2. E schreef:

        Een desktop PC neem je niet mobiel mee voor je trenkaartje of wel. Betweterige Hollanders.

        1. herjan schreef:

          Ey ga respect hebben voor Nederlanders of had je wat

    4. Jip schreef:

      Maar, bij de kruidvat gewoon aan de balie te koop hoor.

      1. Arlette schreef:

        Kijk, daar hebben we wat aan 😉

        1. Tom schreef:

          Volgens mij bedoelt Jip, dat je aan de balie van Kruidvat je kortingscode kan kopen. Die kortingscode hoef je niet alleen online te kopen.

          Maar die kortingscode is nog steeds voor een e-ticket, en dat e-ticket moet je nog steeds uitprinten of in je smartphone laden.

    5. Peeters schreef:

      Klopt als je dat niet hebt kan je er ook niet van gebruikmaken
      Jammer

    6. Anoniem schreef:

      Best heer Anton. bij de balie krijg je een kassabon met vouchercodes. Deze kun je verzilveren op de door jou gekozen reisdag.Bij bibliotheken of een goede buur/kennis zullen ze je best willen assisteren en het e-ticket uit willen draaien.Het hangt van de actie af of je alleen je naam en reisdatum moet invullen of ook nog een bestemming. Aan alle acties zijn voorwaarden verbonden, dit ook om frauduleuze handelingen te voorkomen. want de mens is soms creatief in het bedenken daarvan. Henk

    7. Anoniem schreef:

      Hallo heer Martijn. ik vond het ook vervelend dat de wegwerpkaart er niet meer is. De NS heeft hier voor gekozen om zodoende de spitsuren te ontlasten. Met de wegwerpkaart kon je je reis voor de spits beginnen (inchecken) en in de spits afmaken. Als wandelaar kon ik dan vroeg elders in den lande beginnen te wandelen en de route afmaken. Voor de middagspits inchecken en de terugreis weer afmaken. ideaal. Helaas de wegwerp kaartjes zullen niet meer terugkomen. De voorwaarden van de andere acties goed doorlezen en je kunt vaak wel op reiskosten besparen. Henk

    8. Anoniem schreef:

      Je kunt gewoon bij de bieb printen

      1. 013 schreef:

        en als je geen computer hebt?hoe doen we dan beste mensen

        1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

          En hoe doen we het als we geen Kruidvat winkel in de buurt hebben?
          Je kan overigens gewoon in de Kruidvat winkel een vouchercode kopen en die bij de bib verzilveren. Handig is anders, en ik snap dat het makkelijker is voor die mensen gewoon een wegwerpkaartje te kopen. Maar aan iedere optie zitten voor- en nadelen.

    9. CK schreef:

      Vervelend dat je nu ook meteen bij het activeren een datum in moet vullen. Niet op het laatste moment snel nog even. Zeker als je wilt updaten naar 1e klas.

  2. Sjouke van der Meulen schreef:

    Een printer kun je tegelijkertijd bij het kruidvat kopen. Probleem opgelost

    1. Hanny schreef:

      Kan jij makkelijk zeggen.

    2. Margreet Versteeg schreef:

      👏🏼💙

    3. E schreef:

      Maar dan heb je nog geen PC.

  3. Annemiek schreef:

    En dan kunnen we nu wachten op een leger functioneel analfabeten, dat desondanks wil vertellen de aanbieding waardeloos te vinden.

    1. Janneke 1 schreef:

      En hoe nuttig is jouw bijdrage, Annemiek?

      1. Erwin Wessels schreef:

        Hoewel ik het op een iets andere manier zou zeggen, heeft Annemiek wel gelijk. Bij iedere actie wordt er weer volop negatief gereageerd op het feit dat het geen wegwerpkaartje is. Ik denk dat zij, en vele anderen met haar, die reacties een beetje zat aan het worden is. En dat begrijp ik wel.

        1. Janneke 1 schreef:

          De mensen die negatief reageren zijn misschien nog steeds in de veronderstelling dat dat de papieren kaartjes terug zal brengen (of hopen daarop), maar dat gaat natuurlijk niet meer gebeuren, dat is nou eenmaal zo. En hoewel ik dat zelf ook jammer vind, kan ik me ook redden met e-tickets.Maar dan nog vind ik het sneu voor mensen die nu minder makkelijk op pad kunnen en ga ik ze niet uitschelden.

        2. Erwin Wessels schreef:

          Ik ben het volledig eens met je laatste opmerking.

        3. Rudolf schreef:

          Nou, dat begrijp ik helemaal niet. Als zij die reacties zat is, dan zal dat wel komen door haar schrijnend gebrek aan invoelings-vermogen voor andermans problemen. Maar ja er lopen helaas miljoenen grote egoïsten rond in deze wereld.

        4. Erwin Wessels schreef:

          Ik begrijp hartstikke goed dat velen niet blij zijn dat er geen wegwerpkaartjes meer zijn. En ik begrijp de redenen ook (niet meer in de spits je reis kunnen afmaken, of geen computer / printer hebben of er niet mee kunnen werken, niet spontaan de trein kunnen pakken met je kaartje, enzovoorts). Het liefste zie ik de wegwerpkaartjes ook weer terug, niet per se voor mezelf, maar om de redenen die ik zojuist in deze reactie heb genoemd.

          Maar bij ieder bericht over een nieuwe actie komen er weer allemaal reacties met geklaag over het feit dat het geen wegwerpkaartje is. Ja, en ik kan begrijpen dat bepaalde personen klaar zijn met al dat geklaag bij iedere actie die hier vermeld wordt.

    2. Dries Molenaar schreef:

      U bent mij voor en u heeft al gelijk gekregen. Bij dit soort aankondigingen doen de reacties er niet veel toe en beter zou men ze ook niet faciliteren (=niet toestaan). Dat scheelt zoveel ergernis en ten onrechte ontstaat het idee dat tien vaste klagers een menigte vertegenwoordigen. Net als bij andere fora is dat niet zo.
      Het zou al flink helpen als media de soc-media niet als vox populi behandelen maar als een rimpeltje in groep altijd boze mensen.

      1. Ruud schreef:

        Jammer Dries, dat je het woord faciliteren nog even tussen haakjes toelicht. Geeft aan wat jouw idee is over het niveau van de taalkennis van je lezers.

      2. Hildebrand (Treinreiziger.nl) schreef:

        Ik kan wel zeggen dat de groep klagers veel groter is dan een stuk of 10. Ook op Facebook komen ze nog steeds binnen. De hoop is dat het iets uithaalt, maar dat denk ik inderdaad niet. Een bepaalde groep heeft moeite met etickets en haakt af (en is daar erg teleurgesteld om), maar een andere groep vind het juist handig en koopt vaker/sneller. Alhoewel NS een maatschappelijke functie heeft, is het doel van NS tegen lage kosten (dus in de daluren) extra omzet genereren. En ik heb de indruk dat dit lukt.

        1. Margreet schreef:

          Beste Hildebrand, wat ik wel weer opmerkelijk vind is dat op het formulier ‘geld terug bij vertraging’ nog wel het papieren kssrtje staat. Maar misschien is dit voor mensen die hun kaartje uit de automaat halen, hoor

      3. ellie schreef:

        Stelletje zeikerd hier zijn niks gewend met de treinkaartjes te kopen bij de Kruidvat bij Albert Heijn HEMA enzovoort enzovoort je mag blij zijn dat mensen via de computer via telefoon via de laptop of van dok mensen mensen heeft dat allemaal niet mensen mensen Zij heeft je abonnement of wat dan ook sommige mensen 100% zeker zit mensen onder de bewindvoerder curator of wat dan ook zo’n treintje kaart kopen enkele reis betaal je minstens meer €25 of €26 zoveel €1 bijbetalen €1

        1. Teun B. schreef:

          Ik begrijp niet helemaal wat u bedoeld , mevrouw Ellie .

    3. johan II schreef:

      Ben het niet met jullie eens. Ook ‘analfabeten’ mogen zich uiten. Net als ‘kreupelen’ en ‘autisten’, etc.
      In de ogen van veel ogenschijnlijk gezonde/rationele medemensen zijn hun problemen wellicht onzin. Voor hun is dat niet.

      Probeer het je gevoelsmatig maar eens voor te stellen ipv standaard boosheid bij de ander te projecteren.

      1. Dries Molenaar schreef:

        In een krant plaatst de brievenredactie tien van de 200 brieven. U kunt wel raden welke niet. Op dit soort sites plaatst men 200 brieven en wellicht één niet. Het is een waanidee dat alles maar geplaatst moet worden. Overigens kun je geloven dat dezelfde lui op andere fora ook zitten te klagen. Op facebook is de drempel nog lager en daardoor lijkt het daar ook heel wat maar het is nog steeds een marginale groep die beter genegeerd zou worden. Dat zouden media meer facebook en twitter ontploffingen moeten doen. Het gaat feitelijk nergens over. 1000 personen is ten opzichte van het aantal burgers of reizigers gewoon twee maal niets.

        1. Janneke 1 schreef:

          Ik dacht juist dat het de bedoeling van Treinreiziger.nl was dat iedereen (in het nette) mag reageren. Inderdaad zie je vaak dezelfde klachten en dezelfde reacties daarop (Dries!?) dus waarom zouden sommige mensen genegeerd moeten worden? Alsof het een soort eliteclub is. Ik erger me ook wel eens, maar meestal is het een leuke ontspanning om al die meningen te lezen.

        2. Teun B. schreef:

          Beste meneer Molenaar , we wonen ( gelukkig ) in een vrij land waarin ieder zijn of haar mening mag geven . Dus laten we alstublieft niet beginnen over groepen mensen , die hun zegje willen doen , te gaan negeren.

      2. Anoniem schreef:

        Johan ik ben het niet 100 maar 1000%
        Met je eens denk ook aan de medemens die dit niet kunnen of de mogelijkheid hebben

    4. Nel schreef:

      Wij zijn 2 ouderen en geen analfabeet, ik Mevrouw kan een ticket printen maar…….mijn man kan niet met een laptop of wat ook omgaan en wordt er nerveus van . Als ik U vertel dat wij zelfs geen mobiele telefoon hebben! zijn wij daarom analfabeet? Domme opmerking van U.

      1. Annemiek schreef:

        De irrationele angst die uw man ervaart, was te voorkomen geweest door veel eerder kennis te maken met het werken met computers. Bijvoorbeeld 25 jaar geleden,zoals dat in normale huishoudens is gebeurd. Mensen die ervoor hebben gekozen niet mee te gaan met de tijd, belasten de maatschappij onredelijk zwaar. Ze zijn geen slachtoffer van de digitalisering, maar van hun eigen domme en eigenwijze beslissingen in het verleden.

        1. johan II schreef:

          Nou nou nou Annemiek. Jij gelooft wel erg in de maakbare mens, die irrationele angsten kan oplossen. De wetenschap leert anders. Ook al willen gurus, coaches, en andere alweters, en ikzelf ook soms, anders beweren.

          Al met al lijkt me je absolute maakbaarheidsreactie een zusje van de irrationele angstreactie van je ‘analfabeten’, evenwel nog lastiger te overwinnen omdat ie gecamoufleerd is door intelligentie en watervlugheid.

          Maar ja, als je gelijk denkt te hebben, waarom compassie voor je ‘analfabeten’?
          Nou, omdat het je intelligentie transformeert. Kan de wereld van nog fraaiere betere bijdragen van je genieten.

        2. johan II schreef:

          Compassie bedoel ik niet als automatisch schaapachtig knikkend mee eens zijn, of meedweilen in slachtofferschap, maar het je gevoelsmatig voor stellen hoe het is om zo’n ‘analfabeet’-reactie, voelt.

          Lijkt me zo simpel. Die blokkade is in wezen niks anderes dan de blokkade waarom NS/het OV in kringetjes draait (en nooit daadwerkelijke innovatie realiseert).

          Net zo hardnekkig en menselijk als je ‘analfabetisme’.

        3. Mieke schreef:

          Zo zeg wat een onvriendelijke reactie. Deze mensen hebben
          er zoveel jaar geleden heus niet bij nagedacht dat bijna alles
          per internet zou gaan in de nabije toekomst. U heeft denk ik
          weinig inleving wat betreft oudere mensen. Maar denkt U voortaan
          eerst even na voordat U iets schrijft, dan kwets U ook geen andere mensen

    5. Rudolf schreef:

      Het is onduidelijk wat uw bijdrage hier toevoegt. In elk geval is het leger van hen die geen empathie hebben al gearriveerd, zoals uit uw bijdrage duidelijk is op te maken.

    6. Rudolf schreef:

      Als altijd is uw reactie de voorbode van het arriveren van het leger der egoïsten. Wat U niet kunt of wilt zien is dat men met het wegwerpkaartje tot het moment van inchecken kon bepalen of men wel of niet zou reizen. Wanneer men daarentegen een kaartje vooraf thuis moet uitprinten is daarna de reisdatum niet meer te wijzigen. Beperkt in uw blik door uw schrijnend gebrek aan empathie begrijpt U ook niet dat sommige mensen geen computer en printer kunnen betalen.

    7. Linda de Bruijn schreef:

      Ach ach Annemiekje. Leuk hè, zo anoniem achter je laptopje, zo stom reageren. Hebben we echt wat aan hoor… NOT.

  4. palsma schreef:

    graag gewoon treinkaartje liefer niet via printer of smartpharone daar kunnen de oudjes zich niet goed mee redden b.v.d

    1. Els schreef:

      Ik ben het met de vorige persoon,
      eens.

      1. Marcel schreef:

        Rest my and your(s) case..

    2. Cobie janssen schreef:

      Geef u gelijk word maar aan genomen dat iedereen een printer heeft met trein kaartje kun je spotaan op stappen met e tickets niet

    3. Ruud schreef:

      Ik denk dat “de oudjes” ook waqt vreemd aankijken tegen jouw Nederlandse taal.
      Liefer schrijf je als liever en wat is een “smartpharone”

    4. Andri schreef:

      Hallo, ik ben 82 en kan me er nog prima mee redden.

    5. Simon schreef:

      De “oudjes” hebben vast wel iemand in de buurt, die dit voor hen willen regelen en uitprinten via hun eigen computer

    6. Arlette schreef:

      Papieren kaartje is gewoon te koop bij Kruidvat (aan de kassa), las ik net 🙂

      1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

        Je kunt wel bij de kassa kopen, maar krijg je een kassabon met een vouchercode, geen treinkaartje

        1. Douwe Egberts schreef:

          Wij zouden ook liever zien dat er een eenvoudig kaartje voor een treinreis verkocht word.
          Al dat gedonder bedacht door mensen welke nooit met de trein reizen.
          Er zijn ook simpele zielen welke geen poespas willen met smartphones e.d

    7. singendonk schreef:

      Spreek voor uzelf.Ik ben een oudere die zichbiitstekent redt in de digitale wereld. En vele met mij.

  5. Erwin Wessels schreef:

    Inderdaad niet zo handig om met je e-ticket op je laptop de poortjes te openen… 🙂

  6. Henri schreef:

    Als het op deze manier goedkoper voor de klant is kan ik er mee leven. Vroeger kreeg je elke vrijdag je loonzakje en voordat de vrouw het zakje kreeg was de helft eruit, dat is ook veranderd.Alles went ..

  7. Brenda schreef:

    Ik vondt heel handig met er een e ticket.
    Iedereen heeft een smartphone en NS app downloaden…
    Vul in de datum en vertrek !!!
    Check in/out met je smartphone, natuurlijk met een genoeg batterijen

    1. Janneke 1 schreef:

      Nee Brenda, niet iedereen heeft een smartphone en gelukkig maar. Fijn dat het reizen voor jou zo simpel is. Je bent waarschijnlijk één van die mensen die alleen nog maar op een schermpje kijkt. Je zou voor de aardigheid eens een dagje zonder dat moeten reizen. Het klinkt je vast heel oubollig in de oren, maar als je uit het raam kijkt zie je veel meer moois dan op je smartphone.

      1. TeunB schreef:

        Ik ben het helemaal eens met u. De meeste mensen willen zo snel mogelijk van A naar B , maar vergeten dat daar tussenin iets heel moois of interressants te zien is . Datgene wat er op je schermpje staat is er op punt B ook nog wel , echter wat je onderweg zult zien niet !

      2. Douwe Egberts schreef:

        Gelukkig heeft niet iedereen een smartphone anders waren er nog meer ongelukken te betreuren in het dagelijkse verkeer.
        Ik had er eentje die heb ik in het vuilnisvat gedumpt omdat ik niet als een zombie door het dagelijkse leven wil gaan.
        Bovendien kan je gevolgd worden met zon smartphone ik heb een hekel aan controle.
        En dat allemaal voor een goedkoop treinkaartje N.B

    2. Marcel schreef:

      Niet iedereen heeft een smartphone, ik wel.. Ns p Ns presteerde het jl dinsdag om aansluitend op computerstoring mijn kaart niet te kunnen uitprinten, omdat het geld al afgeschreven was mmoest de medewerker wel een oplossing verzinnen, vervolgens ging de trein stuk en kwam ik een half uur te laat op bestemming, door snel eeen tram binnen te springen..

  8. T.J.Oskam schreef:

    Wegwerp kaartjes stop je gemakkelijk in je borstzakje van je shirt een geprint formulier vind ik onhandig. Via je smartphone werkt het niet altijd bij de poortjes. Ik ga toch maar weer met de auto. Helaas.

    1. Its me schreef:

      Helemaal met je eens T.P. Oskam

    2. Marcel schreef:

      Begrijp het

    3. Anoniem schreef:

      Een wegwerpkaartje is klein wat je makkelijker kwijt kan raken als hem ergens wegstopt.

      Een wegwerpkaartje heeft ook een chip dat door straling van een mobiele telefoon kapot kaan gaan.

      Zo heeft alles zijn voor en nadelen.

  9. Erwin schreef:

    Hier is meer informatie te vinden: https://www.ns.nl/kruidvat

    Je kunt de Dagkaart Daluren 1 dag gebruiken tijdens de geldigheidsperiode van 24 juni t/m 18 augustus 2019.

  10. Irene schreef:

    KRUIDVAT???

    IK KOCHT ELEKTRISCHE FIETS BIJ KRUIDVAT

    OP 27 MEI BETAALD
    ZOU GELEVERD WORDEN BINNEN 14 DAGEN
    NU 17.JUNI NOG STEEDS NIÉTS

    800 EURO

    WAT N AMATEURCLUBJE

    1. Hildebrand (Treinreiziger.nl) schreef:

      Vertraging komt overal voor. Heeft u al contact opgenomen met de klantenservice? Persoonlijk zou ik een elektrische fiets sneller kopen bij een plaatselijke fietswinkel, ook handig als er iets mis mee is. Hebben ze bij Kruidvat vast geen verstand van. Al heb je ook dan de wettelijke garantie.

      1. Douwe Egberts schreef:

        Om vertragingen en omleidingen te voorkomen kan men beter NOOIT in het weekend een reis boeken met de trein.Pfffff wat een ellende zeg.
        We gaan met de auto geen last van woekerprijzen eten en drinken op de stations.
        Koelbox mee.
        En Douwe Egberts in een thermosfles hahaha

      2. Douwe Egberts schreef:

        Waarschijnlijk 1+2 gratis fietsen?

    2. Dries Molenaar schreef:

      Die electrische fiets is toch wel om naar het station te gaan? Anders begrijp ik niet wat wij met dit berichtje moeten.

    3. Erfer schreef:

      Wat heeft een e-ticket met een e-bike te maken??

      1. Irene schreef:

        KRUIDVAT

        Is de firma die e ticket aanbiedt

        EN

        elektrische fiets

        Die ALS IE GELEVERD WORDT

        Mee kan in de trein

        Kruidvat dient zich als bedrijf professioneel te gedragen dus zich aan afspraken te houden.

        1. Erfer schreef:

          Maar het heeft niets met het artikel te maken.
          Bij klachten over de levering van een e-bike dient u bij het Kruidvat te zijn en niet hier gaan klagen.

          Btw ik heb nooit problemen gehad met de aankoop van e-tickets. Dus daar zijn geen problemen mee.

        2. Nico schreef:

          Gewoon bij een fietsen boer kopen.

        3. dries molenaar schreef:

          Moet de fiets dan ook in de trein opgeladen kunnen worden wanneer er een e-ticket is gebruikt? Bestaan er e-tickets voor fiets meenemen?

      2. Ernie schreef:

        Het begint beide met e-

    4. Teun B. schreef:

      Ja, jammer . Nu moet u toch met de trein i.p.v. met de electrische fiets.

  11. Erik schreef:

    Ik doe alles nog op de oude manier betaal handje kontantje en vond het aan de balie zo een dagkaarten kopen makkelijker dan zo een e-tickert waar je een printer en of smartphone voor moet gebruiken.
    Zo hagen ze de rijke mensen de trein in en mensen die net als wij niet handig zijn niet.
    En dan zegt NS wel dan vraagje het aan je vrienden of familie die wel printer hebben. Nou hoop dat die kaarten zo slecht gaan lopen dat ze toch gaan over schakelen op oude methode.😚😚😚

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      Ik vrees (voor u) dat de verkoop goed loopt. Er is zeker een doelgroep die afhaakt, de reaties hier en op onze Facebook pagina tonen dat aan. Ik denk echter dat er ook een groep is die juist handig vind en juist sneller online koopt, de deur niet uit, direct geleverd, en je kunt indien nodig nog dezelfde dag op pad. Het zijn veelal twee verschillende generaties. Uiteindelijk is het NS te doen om de bezetting in de daluren omhoog te krijgen.

    2. Erfer schreef:

      Om met de trein te gaan hoef je niet rijk te zijn. Ikzelf ben geen “rijk” mens en ga altijd met het openbaar vervoer.

      Btw zo ouderwets ben je ook weer niet: je hebt een pc en internet.

  12. Ronnie schreef:

    Wees blij dat er van deze treinkaartjes zijn anders moet iedereen de volle pond gaan betalen. Dat is niet voor elke portomonee weggelegd. Ik maak er altijd gebruik van en eerlijk is eerlijk nooit geen problemen mee gehad

  13. Bernard schreef:

    Op NS.nl staan inmiddels de reisperiode en voorwaarden:
    * Je kunt de Dagkaart Daluren 1 dag gebruiken tijdens de geldigheidsperiode van 24 juni t/m 18 augustus 2019.
    * Geldig op maandag t/m vrijdag vóór 6.30 uur, tussen 9.00 en 16.00 uur en na 18.30 uur. Op zaterdag en zondag de hele dag.
    * De Dagkaart Daluren is niet geldig tijdens de spits. Verlaat de trein voordat de spits begint. Wil je toch (deels) tijdens de spits reizen? Neem dan een geldig vervoersbewijs mee voor de te maken reis.
    * Geldig in alle binnenlandse treinen van NS, Arriva, Blauwnet, Breng, Connexxion (Valleilijn), Keolis Nederland en R-net.
    * Niet geldig in Thalys en Eurostar. Voor de Intercity direct en ICE-international betaal je vooraf een toeslag.
    * Niet geldig in combinatie met Samenreiskorting en andere kortingsacties.
    https://www.ns.nl/producten/x/p/coupon-kruidvat

    1. Frits schreef:

      Klopt het dat ik lees dat je niet de trein van Arriva kan nemen naar Aachen?

      1. Hildebrand (Treinreiziger.nl) schreef:

        Naar Aken en Leer zou het moeten kunnen, heeft Arriva mij verzekerd

  14. Anoniem schreef:

    Ik heb weer een ander probleem! Mijn kinderen ( niet meer thuiswonend, hebben de printer afgesteld op hun telefoon…het gevolg is, dat ik nu naar de Openbare bibliotheek moet om het kaartje te kunnen printen…kosten een dubbeltje, dus dat valt mee..misschien ook een idee voor andere printerlozen??? Succes ermee vanuit Groningen!

    1. dries molenaar schreef:

      U moet uw eigen printer instellen op uw eigen hardware. De kinderen kunnen met telefoons de boom in. En waarom kan niet niet iedereen op uw printer printen. Een beetje vreemd dat de kinderen elders uw spullen beheren.

  15. C schreef:

    Ik vvindt het jammer dat het weer een e ticket moet worden.zelf heb ik geen printer en geen fam of vvrienden die dat voor mij uit willen printen daarbij komt ook nog dat ik helaas niet goed geschoold ben dus ben het met sommige eens dat het voor mij en vele andere laagopgeleide echt
    Moeilijk is om dit voor mekaar te krijgen.
    Wat is er mis met papieren kaartjes

  16. Frans Eekhout schreef:

    Relativeren…
    Hebben ze bij deze Kruidvat actie ook een voordeel opwaardeer mogelijkheid naar de eerste klas voor ongeveer vier euro zoals eerder dit jaar mogelijk is geweest en te betalen met Ideal of Creditcard, was slechts 3 Euro bij de AH ?
    Voordelen van e-tickets zijn ; 1) je kunt een reserve print maken voor het geval men één verliest of beschadigd raakt, 2) géén gedoe met in- en uitchecken ook NIET bij wisseling van vervoerder (!), 3) door de e-ticket blijft deze Dal dagkaart ook betaalbaar, geen distributie rompslomp, men kan ze ook uitprinten bij een bibliotheek als men geen printer heeft, 4) aangezien het een dagkaart is is elk station bereikbaar in tegenstelling tot een retour, 5) BETER voor het milieu, na afloop gewoon bij het oud papier doen, terwijl een chipkaart REST afval is vanwege de aanwezigheid van een chip. Enige nadeel is : datum vastleggen, maar dat kan vlak voor vertrek in enkele minuten geregeld worden is mijn ervaring die er zeer frequent mee reis. Men mag tot slot blij zijn dat er NOG voordelige treinkaarten worden aangeboden en ben het dus met Ronnie eens.
    Wees creatief en relativeer de eventuele voor-en nadelen van welke kaartsoort dan ook, maar zorg er vooral voor dat men Veilig en Gezond reist, want dat is het belangrijkste ongeacht het vervoersbiljet, papier, OV chip of smartphone ! Goede Reis ! Bon Voyage !

  17. Elly schreef:

    Als het kruitvat nou gelijk die e-ticket uit pring hoef je geen discussie meer te voeren 🙄
    Iedereen blij😊😉

    1. Elly schreef:

      Oeps is natuurlijk uitprint 😖

      1. Erwin Wessels schreef:

        Dan moet je wel op de dag van aanschaf bepalen op welke dag je het ticket gaat gebruiken…

      2. Douwe Egberts schreef:

        En toen wilde ik printen en het bleek dat de inkt op was moest ik eerst weer inkt kopen t.w.v 24,95 en kon eindelijk printen wat een gekloot zeg?
        BRENG A.U.B HET PAPIEREN KAARTJE WEER TERUG?

  18. Jean schreef:

    Het printen van de kaartjes is gewoon omslachtig als je zelf geen printer hebt; ik heb gelukkig een copyshop en de bieb in de buurt; maar in de bieb werkt het printen omslachtig.

    Verder heeft de print al ‘e’en keer niet gewerkt bij de poortjes op het station zodat ik via de hulp van een conducteur en de informatiezuil er doorheen moest.De print was goed en duidelijk en de conducteur dact dat er toch een klein foutje in de print zat. Later toen ik naar huis ging vertelde ik ‘t een conductrice die kwam controleren en zij kon de print gewoon scannen en was verbaasd?!!!

    1. Anoniem schreef:

      Gelukkig was er dus een goede oplossing voor

    2. Rudolf schreef:

      Zeer juist, want nieuw en modern is lang niet altijd beter.

  19. Jean schreef:

    Er waren toen meer mensen die niet door de poortjes kwamen.

  20. Rietje schreef:

    Lieve mensen allemaal,
    Ga, of kijk op z’n minst toch lekker naar buiten, het zonnetje schijnt!!!
    Heb je geen trein, geen kaartjes, geen technologie en geen ergernis voor nodig en tijd heb je wel, anders zat je hier nu niet, toch?
    Superfijne dag gewenst!!!

  21. H.C.T. schreef:

    Goedemiddag,
    De meeste, en misschien zelfs alle bibliotheken, geven de mogelijkheid om daar een computer te gebruiken en om te printen. Dus geen computer hèbben is geen redden om geen e-tickets te kopen. Uiteraard moet men wel een computer kunnen omgaan.
    Dit kunt u ook in veel bibliotheken leren of bij SeniorWeb.

  22. Cindy schreef:

    Ik ben dol op deze acties, maar wil wel ff wat kwijt. Wat een gezeur dat ik nu minimaal 3 kaartjes moet kopen waarvan dan de prijs 14.50 euro. Dat is alweer een tijdje zo maar wel geld klopperij.

    Waar ook van baal is reisdatum erop, ik begrijp waarom. Maar was laatst ziek en dan ben je je kaartje kwijt. Want je krijgt geen nieuwe en ook niet je geld terug.

    Ik ben van mening dat tijdens deze actie weken de conducteur vaker langs moet komen. Hij stempeld jou kaartje en op die manier is het kaartje alleen die dag geldig.

    Komen ze niet langs, wat bij mij meer regel dan uitzondering is, heb je geluk en kun je nog een keer 😊 .

    Nog een fijne dag allemaal.

    1. Anoniem schreef:

      Er is altijd een oplossing als je de ns belt is mijn ervaring

    2. Erwin Wessels schreef:

      “Ik ben van mening dat tijdens deze actie weken de conducteur vaker langs moet komen. Hij stempelt jou kaartje en op die manier is het kaartje alleen die dag geldig.”

      Je kunt je kaartje zo vaak printen als je wilt. Dus dan zou je iedere keer weer met hetzelfde kaartje, alleen opnieuw uitgeprint, kunnen reizen. Daarom is het noodzakelijk dat er een datum op geprint is. (Ik weet niet wat er allemaal in de QR-code staat, maar ik denk dat de geldigheidsdatum daar ook wel in zit.)

  23. Randy schreef:

    Ik vind het een mooie actie! In ieder geval fijn dat je geen eindstation hoeft in te vullen. Tenminste, dat las ik op de Facebookpagina. Hopelijk tijdens het verzilveren ook op te waarderen naar eerste klasse. 🙂

  24. ellie schreef:

    Hahaha Laat maar lekker lachen Ik ben niet gevallen hoor mensen die is het vaak een computer op internet op de laptop telefoon of tablet of van een dak ga eens een keertje nuttige dingen doen ja🌞😏🌞😏🌞😏🤪🔥🌞🔥🌞💋⚘🌷🌷 mensen zijn zo makkelijk en lusteloos machteloos om Eva naar de treinstation naar locatie van kaartje te koop heb deze mensen kan dat niet mensen mensen die kan niet zo scheikunde treinkaartje kopen bij loket bij locaties altijd de duurste duurste waar het is jullie nog allemaal geluk spreken bij de Kruidvat of bij Albert Heijn HEMA enzovoort zijn stuk goedkoper dan mijn loket Ja toch Ik ben een zonnetje in huis hihihi hahaha🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😄😄😄😄😄😄😄

    1. Janneke 1 schreef:

      Met een zonnesteekje zeker.

  25. Trijntje Ticket Oosterhuis schreef:

    Zo flauw dat er nou weer beperkingen zijn toegevoegd dat je door de week niet voor negen uur gebruik mag maken van het kaartje of door mag reizen tijdens de spits als je voor vier in de trein zit. De kant en klare papieren kaartjes die je eerder kon kopen waren wel handiger. Verder toffe deal.

  26. Frans schreef:

    juli en augustus is er toch geen spits bij de NS? voordeel kaart kan ik dan ook de hele dag gebruiken

    1. Annemiek schreef:

      Alleen voor het oude voordeelurenabonnement (dus niet dal voordeel) is er in juli en augustus geen spits. Voor ALLE andere tickets en abonnementen, verandert er in die periode niets. Dat is al minstens tien jaar zo.

  27. Truus schreef:

    Wanneer komen weer de wegwerpkaartjes.
    Was 1000 maal handiger.

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      NS heeft besloten dat die niet meer komen, helaas.

    2. dries molenaar schreef:

      Te duur en verspillend. Better zou men ook geen zaken moeten uitprinten maar het gewoon vanaf de OV-chip of via de smartphone doen. Die heeft iedereen.

      1. Teun B. schreef:

        Beste meneer Molenaar , laten we het alstublieft niet gaan hebben over een papierloos tijdperk. De ontwikkelingen gaan veel mensen toch al te snel , dus… ( Ik heb trouwens net een Nokia 105 aangeschaft . U weet wel ? Zo’n mobiele telefoon die alleen maar doet waar een telefoon voor bedoeld was ).

        1. Annemiek schreef:

          Sterkte met de eenzaamheid die u zichzelf bezorgt door eigenwijs niet met de tijd mee te gaan.

        2. Rudolf schreef:

          Met de tijd meegaan, mevrouw Annemiek ? Johan Huizinga zei al in z’n beroemde boek ‘In de schaduwen van morgen’ dat vooruitgang een hachelijk ding is en een dubbelzinnig begrip, omdat het immers best kan zijn dat er ietwat verder op het pad een brug is ingestort of een aardspleet is ontstaan. Maar druk meelopend met de waan van de dag, zal uw ontwikkeling wel niet zo hoog zijn dat U dit boek heeft gelezen, vrees ik.

  28. klaus schreef:

    frage an treinreiziger:
    kann man dieses kruidvat treinticket auch – so wie es beim AH ticket war – für 3 oder 4 euro mehrkosten bei NS als 1 te klasse ticket buchen?
    sie können sehr gerne niederländisch antworten, ich verstehe dann alles, nur schreiben kann ich in niederländisch nicht so gut.

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Ik hoop dat dit kan, maar ik weet het nog niet. Zodra de verkoop start zal ik het proberen.

  29. Marjo schreef:

    Kunnen we los – van deze hele discussie over wel of niet kunnen printen, of een smartphone hebben – misschien blij zijn met deze mooie aanbieding?

    Je kunt het hele land door reizen voor 16,50.
    En als je met meer mensen gaat, zelfs voor nog minder.
    Wil je niet na 9 uur op de trein stappen, dan stap je om 6 uur in. Nog meer waar voor je geld.
    Hoe tof is dat?

    1. Erwin Wessels schreef:

      Als je om 06:00 uur instapt, moet je wel voor 06:30 de trein verlaten hebben (of een regulier kaartje hebben voor dat deel van de reis dat je de spits aflegt), want je mag niet tijdens de spits in de trein zitten met alleen dit kaartje.

      Verder is dit wel een heel mooie aanbieding.

  30. Gerrits Wageningen schreef:

    Ik heb geen printer, ik laat de de e ticket gewoon op het station door de persoon achter de balie uitprinten. Kost slechts 1 euro dan ben je klaar om te gaan.

    1. Teun B. schreef:

      Beste meneer Wageningen. Kijk , aan deze tip hebben we iets . Veel mensen weten dat niet en €1,00 kan de pret niet drukken. Dank u wel !

  31. Trudie schreef:

    Wat een mooie aanbieding! Lekker genieten van de zomer en heel Nederland doortoeren.

    Bij de bibliotheek hebben ze vaak computers en mensen die je daarbij kunnen helpen, bij de Albert Heijn, op infodesk van station en de bieb kun je tickets laten printen.

    Geniet van jullie dag, de zon, ijs, het leven, pikeur en bovenal: Boterkoek!

  32. Kdw schreef:

    Ns ap op je mobiele telefoon zetten.
    Dan kan het treinkaartje in de ns ap worden geselecteerd en je kan gewoon in tjekken en uit tjekken, als de kondukteur langs komt even digitale NSA kaart laten zien.

  33. SRB schreef:

    Ach en wee. Het printerkartel is ook weer wakker 😀

    Wees blij dat er nog kaartjes worden aangeboden. Het aantal aanbiedingen tegenwoordig is een stuk minder dan voorheen. Met het jaar wordt er steeds meer op bezuinigd.

    Maar jullie hebben andere instructies gekregen uit Rusland als ik de reacties zo lees 😀

    1. Janneke 1 schreef:

      Huh…leg eens uit wat u bedoelt.

  34. Frans schreef:

    Eigenlijk zou kruidvat extra service kunnen bieden. Zelf een printer neerzetten in de winkel pcerop klant is weer koning

  35. Janny schreef:

    Jammer vond het wegwerpkaartje veel makkelijker, ko je gaan wanneer je zin had.Nu moet ik naar de buren om hem uit te printen,

  36. C schreef:

    Janneke… je bent echt grappig
    Leuke antwoorden..zonnesteekje zeker haha ik heb me kapot gelachen

  37. Laurens Smid schreef:

    Ik had navraag gedaan bij de NS of je de dag kaart ook kon laten uitprinten op het station dat is ook mogelijk alleen moet je wel de code meenemen die je ontvangt bij de aanschaf van de trein kaart.
    Maar ik ben het mee eens ik had ook liever een trein kaart gehad i.p.v. een E-ticket.

  38. Jenny diphoorn schreef:

    ik heb ook liever het papieren kaartje veel fijner die andere is veel lastiger

  39. Anoniem schreef:

    Wat grappig dat mensen tijd hebben voor dit soort discussies 🙂

  40. Suzanne schreef:

    Het voordeel van het papieren kaartje, was dat je voor de spits kon inchecken,en dan met korting kon reizen. Scheelde voor mij en vele anderen veel geld,aangezien ik studeer en stageloop en 3 x per week een fiks stuk moet reizen tijdens spitstijd. Tel daarbij op dat ik geen studiefinanciering krijg ( want volwassenen onderwijs) en geen stagevergoeding, en dan snapt u wel dat ik baal van de e-ticket. Ik denk overigens ook dat het niks te maken heeft met de spitstijd ontlasten, maar voornamelijk met meer omzet voor de NS. Want die papieren kaartjes kosten hen dus teveel, omdat men dan met korting in de spits reisde. Als je de spitstijd wil ontlasten, dan zijn daar ook wel andere oplossingen voor. Maar goed, is ook maar mijn mening.

  41. Sunny from Taiwan schreef:

    Is it a real news? I drop message to Kruidvat facebook but they know nothing about this promotion. Nothing can be found also at Kruidvat website….

    1. Hildebrand (Treinreiziger.nl) schreef:

      Yes, we have only real news 😀. You can also look at http://www.ns.nl/Kruidvat.

  42. HJ schreef:

    Grootste nadelen van dat gehannes met die codes (ipv reizen met een echt treinkaartje) vind ik dat je vooraf de datum moet ingeven en dat – bij inladen op de smartphone – je domweg niet verder kunt reizen wanneer de accu van je telefoontje onverwacht sneller leeg is dan gedacht.

    We maken onszelf steeds afhankelijker van de techniek en tegelijkertijd wordt het er niet flexibeler of gemakkelijker op. Dat is 2x ongewenst en lijkt me dus het tegendeel van vooruitgang.

  43. P.E.Deauville schreef:

    For every solution there’s a problem.

  44. Erwin KIP schreef:

    Je reist toch altijd in de spits? stel je gaat van Enschede naar Amsterdam is 2 uur met de trein, je gaat om 16.00 uur weg zit je toch om 17.00 uur in de spits?
    Ga je 15.00 uur weg en heb je een reis van 3 uur zit je ook in de spits, hoe zit dit nou precies met deze regels?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      De regels zijn denk ik duidelijk, maar wel onhandig. Als je een reis wilt maken van 3 uur, moet je dus om 13:00 of om 18:30 uur op pad, je kan natuurlijk oom om 15:00 uur reizen en vervolgens om 16u uitstappen en wachten tot 18:30u. In het weekend heb je al die problemen niet.

  45. Ruud schreef:

    Persoonlijk vind ik het een mooie aanbieding, maar ben het wel met ts eens, niet iedereen heeft een pc, printer en/of smartphone.
    Er leven, helaas, nog altijd heel veel mensen in dit land onder het bestaansminimum. Juist voor deze groep is een aanbieding als dit een kans om eens een dagje op pad te kunnen. Maar juist deze groep mensen hebben over het algemeen niet de mogelijkheid om over een smartphone of internet te beschikken.

  46. Maurice schreef:

    hoe moeilijk kan het zijn. Er is altijd wel iemand die wel een printer heeft. Ik doe dit ook voor meerdere mensen.

  47. E schreef:

    Men praat hier over prikkels om de spjts te ontlasten. NS doet dan weer geen ene moer om mensen te prikkelen meer met de trein te reizen. Wel de mond vol hebben pver milieu en toch de mensen geld hot de zakken wollen kloppen. Wat willen ze nu. Beiden?

  48. E schreef:

    Ik koop zelf nu steeds meer de voordeligere dagretour kaart voor 19 euro. Dan hoedf ik niet meer zo vervelend om de spitstijden heen te plannrn. Dat geeft altijd gehaast en stres. Na 7 jaar wil ik dit noe tmeer. En eerlijk gezegd vind ik dat alle treinkaartjes voor reizen boven 50km standaard en ten hoogste 19 euro mogen kosten voor met de trein. Dat zou toch mooi zijn.

  49. Jeroen schreef:

    Inderdaad enorm jammer dat ze gestopt zijn met die papieren kaartjes. Nu een heel gedoe om de code te bestellen, dan aan iemand anders door te mailen en daar uit te laten printen, vervolgens op moeten halen. Niet iedereen heeft een printer en het is ook veel vervuilender dan zo’n papieren kaartje. Bovendien moet je van tevoren een datum kiezen en dan kun je dus niet meer voor een andere datum kiezen als dat zo uitkomt. Dus Kruidvat, ga alstjeblieft weer terug naar de oude vertrouwde papieren kaartjes. Daar worden veel mensen blij van!

  50. Jeroen schreef:

    Wat een niveau zeg echt schokkend! Ik denk toch zeker dat 70 procent nog geen fatsoenlijke zin kan schrijven.

  51. B.verburg schreef:

    Mag je een railrunner voor een kind erbij nemen als je een kaartje heb gekocht bij de kruidvat

    1. Erwin Wessels schreef:

      Ja, dat mag. Het maakt niet uit welk kaartje je zelf hebt. Sterker nog: een kind van 4 t/m 11 jaar mag zelfs zelfstandig reizen met een Railrunner kaartje. (Bron: https://www.ns.nl/producten/meest-gekocht/p/railrunner)

  52. C.Klerkx schreef:

    Een hoop reacties van iedereen,maar ze doen gewoon waar ze zin in hebben echt Hollands.eerst
    Maar klagen.Je een smart fone hebben,enz
    Ja gewoon een aanbieding halen.
    En gaan met die banaan.
    Tot in de trein.Gegroet met dat gelul.
    Aanbieding moet je gemakkelijk en vriendelijk
    Weg doen.

  53. Sravan schreef:

    Can I book this in online? Can I use this ticket to travel from Amsterdam to any city with in netherlands for one day?

    Is there any restrictions on the train company or I can use the ticket for anything?

  54. Anoniem schreef:

    jongens jongens…ga een beetje met de tijd mee

    1. Rudolf schreef:

      Met de waan van de dag mee, bedoelt U, waarschijnlijk

  55. Trein schreef:

    Als je eenmaal de actiecode hebt kun je dan deze weken later pas invoeren? Of moet je op dag zelf dat je de actie koopt deze voucher invullen?

    1. Erwin Wessels schreef:

      De actiecode hoef je niet direct in te voeren en te verzilveren. Dat hoeft pas op de dag dat je de reis gaat maken. Wij raden altijd aan de actiecode pas op z’n vroegst de dag voor je reis te verzilveren.

    2. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Dat kan tot en met de laatste reisdatum, na verzilveren kan wijzigen niet meer.

  56. Kim schreef:

    Het is dus mogelijk om het ticket niet uit te printen en via je mobiel het ticket te laten zien, maar via je mobiel kun je toch niet inchecken? Hoe kom ik dan de poortjes door zonder een geprint ticket?

    1. Erwin Wessels schreef:

      Als je je ticket laadt in de NS app, dan krijg je in de app de QR-code te zien. Als je dan die code bij het poortje houdt, gaat deze open. Precies hetzelfde als bij een geprinte e-ticket.

  57. farzad nasiri schreef:

    een dag

  58. Jaantje schreef:

    Mij lukt dit wel.Mijn vriendin met hersenbeschadiging niet.Ik vind inderdaad dat het makkelijker moet worden voor mensen met een kleine beurs die niet onder een steen liggen en waar het gewoon te lastig voor is.
    Nu worden mensen uitgesloten en willen ze korting hebben ze veel hulp nodig.Dat is negatieve discriminatie .

Laat een reactie achter op Hildebrand (Treinreiziger.nl) Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.