LBi Lost Boys, onderdeel van het beursgenoteerde LBI International AB, heeft via een Europese aanbesteding een 2-jarige opdracht gekregen van de Nederlandse Spoorwegen. Dat meldt het designbureau uit Amsterdam woensdag in een persbericht zonder financiele details te geven.
De opdracht betreft de optimalisatie van de vernieuwde website van de NS die vorig door LBi Lost Boys werd gelanceerd.
Meer dan twintig bureaus hadden zich gemeld voor de Europese aanbesteding die Nederlandse Spoorwegen hadden uitgeschreven. Na een aantal intensieve selectierondes kreeg een drietal overgebleven bureaus de opdracht zich te buigen over de lange termijn online strategie van NS en de uitwerking van een casus. Uit deze drie is LBi Lost Boys als winnaar naar voren gekomen.
De Europese Commissie heeft onlangs een actieplan gepresenteerd waarmee de commissie de reistijden per internationale…
De nieuwe OV-pas is sinds deze week beschikbaar. Mensen kunnen de opvolger van de OV-chipkaart…
Nieuwe regels, betere afstemming en een nieuwe overkoepelende organisatie van spoorbeheerders moeten het internationale treinverkeer…
Op 14 december gaat de nieuwe dienstregeling voor het jaar 2026 van start. Er gaan…
Het Belgische treinverkeer en rest van het openbaar vervoer wacht flinke hinder door een driedaagse…
Het treinverkeer tussen Schiphol en Leiden blijft hinder houden van een storing bij Schiphol. In…