Vandaag staan er weer drie verhoren op de planning. Als eerste zal Nol Döbken getuigen, hij was van 2002 tot en met 2007 Algemeen directeur van High Speed Alliance. Dat bedrijf was de NS dochter (en 10% KLM) die de openbare aanbesteding won. Na Döbken volgt Tony Smulders, senior inkoper rollend materieel NS van 1999 tot en met 2005. Tot slot zal Wim Korf, Projectdirecteur HSL-Zuid, opnieuw voor de commissie moeten verschijnen.
This post was last modified on 28 oktober 2016 11:25
De Europese Commissie heeft onlangs een actieplan gepresenteerd waarmee de commissie de reistijden per internationale…
De nieuwe OV-pas is sinds deze week beschikbaar. Mensen kunnen de opvolger van de OV-chipkaart…
Nieuwe regels, betere afstemming en een nieuwe overkoepelende organisatie van spoorbeheerders moeten het internationale treinverkeer…
Op 14 december gaat de nieuwe dienstregeling voor het jaar 2026 van start. Er gaan…
Het Belgische treinverkeer en rest van het openbaar vervoer wacht flinke hinder door een driedaagse…
Het treinverkeer tussen Schiphol en Leiden blijft hinder houden van een storing bij Schiphol. In…