youtube treinreiziger zoeken zoeken

Contact Treinreiziger.nl

Treinreiziger.nl staat los van NS en verkoopt geen treinkaartjes. Aangezien veel vragen daar over gaan, hebben wij ook de contactgegevens van NS, andere vervoerders en partijen die treinkaartjes verkopen vermeld.  Kies hier wat van toepassing is, en je krijgt de juiste contactgegevens.

Treinreiziger.nl verkoopt zelf geen treinkaartjes, maar maakt een overzicht van verschillende treinkaartjes van verschillende aanbieders. Je kunt dus het beste je vraag stellen aan de partij die het treinkaartje verkoopt. Deze partijen verkopen regelmatig treinkaartjes:

  • Blokker. Contact via 0800 – 9131 (Blokker Klantenservice)
  • HEMA. Hema Klantenservice is bereikbaar via 020 – 224 2424
  • Spoordeelwinkel (NS). Neem contact op via 088-6721002.
    Heb je de treinkaartjes niet in je e-mail ontvangen? Zoek dan bij de betaling het OrderID op, zodat NS je order kan opzoeken.
  • Actie via NS.nl. Neem contact op via NS-Klantenservice  030- 751 51 55.
  • AH. Dan kun je bellen met 0800 – 0305.
  • Kruidvat. Als het gerelateerd is aan een bestelling in de webshop kun je bellen met 0900 – 582 20 00 35 cent (per gesprek). Voor Kruidvat Winkels kun je bellen met 0900 – 578 43 82 (35 cent per gesprek).
  • Internationale treinkaartjes? Bel dan met NS International via 030-2300023 of met de Treinreiswinkel via 071 – 513 70 08.

Contact met Treinreiziger.nl
Je mag ons altijd mailen via contact@treinreiziger.nl. We doen dan ons best om je vraag te beantwoorden, maar niet altijd de capaciteit voor. Bovendien hebben we nooit toegang tot de systemen van de aanbieders. Bellen kan via 010-34 17 390. We hebben geen vaste openingstijden, maar als we in de gelegenheid zijn, beantwoorden we de telefoon. We kunnen alleen geen vragen beantwoorden over bestellingen, omdat we zelf geen treinkaartjes verkopen. (We verkopen wel boeken en posters voor spoorhobbyisten via Treinwebshop.nl. Vragen daarover kunnen we uiteraard wel beantwoorden).

De Klantenservice van NS is 24 uur per dag bereikbaar via 030 – 751 51 55. Op deze pagina zie je hoe je NS nog meer kunt bereiken. Wil je een e-mail sturen naar NS? Dan moet je gebruik maken van dit contactformulier.

NS Reizigers
De NS Klantenservice is bereikbaar via:
Telefoon: 030 – 751 51 55 (lokaal tarief)
Dag en nacht bereikbaar
E-mail: Via dit formulier
Post: Postbus 2372, 3500 GJ Utrecht
Twitter: @NS_online

NS International
Telefoon: 030 – 230 00 23 (lokaal tarief)
Dag en nacht bereikbaar
E-mail: Via dit formulier
Twitter: @NS_int
Post: Postbus 2552, 3500 GN Utrecht

Arriva
Telefoon: 0900 – 202 202 2 (lokaal tarief, € 0,02 p/m)
Voor Gelderland, Friesland en Noord-Brabant: 0800 – 023 254 5
maandag t/m vrijdag: 6.00 uur – 23.00 uur
zaterdag: 7.00 uur – 23.00 uur
zon- en feestdagen: 7.00 uur – 23:00 uur
E-mail: Via deze pagina
Post: Postbus 626, 8440 AP Heerenveen
Twitter: @Arriva_NL

Connexxion en Breng
Telefoon: 0900 – 266 63 99 (€0,028 p/m + 9,51 cent)
maandag t/m vrijdag: 8.00 uur – 19.00 uur
zaterdag: 8.00 uur – 19.00 uur
zon- en feestdagen: gesloten
E-mail: klantenservice@connexxion.nl
Post: Postbus 357, 8260 AJ Kampen

Syntus
Telefoon: 088 – 033 13 60 (lokaal tarief)
Dag en nacht bereikbaar
Digitaal: Via dit formulier
Post: Postbus 297, 7400 AG Deventer

Heb je een tip voor ons? Stuur dan een e-mail naar contact@treinreiziger.nl. Dat mag een nieuwstip zijn, of een tip voor een goedkoop treinkaartje. Onder voorwaarden belonen we tips voor goedkope treinkaartjes. Check hier de voorwaarden. We doen ons best om op alle e-mails te reageren. Soms lukt dat door capaciteitsgebrek niet, maar uw tip wordt altijd gelezen en op bruikbaarheid beoordeeld.

Let op: Treinreiziger.nl staat los van NS, Rover of andere partijen. We verkopen geen treinkaartjes. Als u een vraag heeft over een treinkaartje, dan leest u hier hoe u contact kunt opnemen. Als u een vraag heeft voor een vervoerder, dan vindt u hier de contactgegevens. Telefonisch is Treinreiziger.nl bereikbaar via 010-34 17 390. We hebben geen vaste openingstijden, maar als we aanwezig zijn, wordt de telefoon beantwoord. Tips en vragen zijn welkom via contact@treinreiziger.nl. We doen ons best om alle e-mails te beantwoorden. Treinreiziger.nl is gevestigd aan de Grondherendijk 41a/b te Rotterdam (postcode: 3082 DG).

We hebben een iPhone en Android-app. Mocht je een vraag hebben over onze app kun je contact opnemen met contact@treinreiziger.nl

Er worden regelmatig e-mails verzonden die lijken van NS afkomstig te zijn, maar in werkelijkheid zijn ze dat niet. In de e-mails worden gratis treinkaartjes beloofd. Trap er niet in. Dit zijn nep e-mails! Dit wordt ook wel pishing genoemd. Voorbeelden van valse e-mails vind je hier. Als u een valse e-mail ontvangt die afkomstig lijkt te zijn van NS, dan kunt u dit melden via het e-mailadres valse.email@ns.nl.