fbpx
Foto: NS

Treinkaartje kwijt of niet ontvangen?

klok 25 jan 2020 14:41

Heb je geen e-mail ontvangen op het moment dat je een treinkaartje kocht of ben je die kwijt? Geen probleem. In veel gevallen kun je die alsnog makkelijk terugvinden. In dit artikel helpen we je. Het is belangrijk om te weten bij wie je het treinkaartje hebt gekocht (en dat is niet bij Treinreiziger.nl, wij tonen uitsluitend alle goedkope treinkaartjes van alle partijen).

Treinkaartje vinden van VakantieVeilingen

  • VakantieVeilingen verkoopt goedkope enkele reizen en dagretours. Normaal krijg je na aankoop alleen een e-mail met de bevestiging van de betaling. Daar klik je op de button “Ga naar gewonnen veiling”.
  • Heb je die e-mail niet ontvangen? Dan ga je via deze linke naar de gewonnen veilingen (ook al is dit eigenlijk geen veiling).
  • Voordat je de gewonnen veilingen kunt zien kom je eerst op de inlogpagina terecht, met je e-mailadres en het door jouw gekozen wachtwoord log je in. Weet je dat niet meer? Dan kun je het wachtwoord resetten.
  • Je drukt in je account op het treinkaartje en download het e-ticket. Let op: hiermee kun je nog niet reizen. Maar in dit document vind je de couponcode. Die kun je hier verzilveren. Daar wordt een treinkaartje gegenereerd. Die kun je direct downloaden en wordt tevens naar je e-mail verstuurd (onderwerp: “Je bestelling staat klaar”, afzender NS Reizigers).
  • Kom je er niet uit? Dan kun je altijd bellen met de klantenservice van VakantieVeilingen: 020 – 760 50 70. Zorg wel dat je de betaalgegevens bij de hand hebt.

Treinkaartje Actie van de Dag

  • Heb je een treinkaartje bij Actie van de Dag gekocht en geen e-mail ontvangen? Geen nood. Hier kun je inloggen bij Actie van de Dag en vind je jouw aankopen. Weet je het wachtwoord niet meer? Dan kun je een nieuw wachtwoord aanvragen.
  • Bij je boekingen zie je jouw treinkaartje staan, en druk je op “bevestigen” (hoef je niet te printen, kun je negeren). In de bevestiging staat in de onderste helft het kopje “verzilveren”. Daar staat een link waarmee je het treinkaartje kunt verzilveren.
  • Pas na het verzilveren heb je daadwerkelijk een treinkaartje, waarmee je kunt reizen. Die kun je dan direct downloaden en wordt tevens per e-mail naar je gestuurd (onderwerp: “Je bestelling staat klaar”, afzender NS Reizigers)..
  • Kom je er niet uit? Dan kun je altijd bellen met de klantenservice van Actie van de Dag: 020 – 760 50 77. Zorg wel dat je de betaalgegevens bij de hand hebt.

Treinkaartje spoordeelwinkel

Heb je een treinkaartje besteld bij de Spoordeelwinkel en niet ontvangen of kwijt geraakt? Geen nood. De klantenservice van de Spoordeelwinkel kan de bevestiging van de aankoop nogmaals sturen. Zoek wel eerst uw betaalgegevens op. De betaling wordt afgehandeld door Ingenico. Het orderID dat bij de afschrijving staat is uw ordernummer. Aan de hand daarvan kan de klantenservice van de Spoordeelwinkel uw bestelling vinden. De klantenservice van de Spoordeelwinkel is bereikbaar via 088-6721002

Treinkaartje AH / Kruidvat

Heb je een AH actietreinkaartje gekocht? Dan kun je als je die niet ontvangen hebt opvragen via de klantenservice AH: 0800 – 0305.
In geval het een goedkoop treinkaartje van Kruidvat betreft, dat online gekocht is, kun je contact opnemen met de Kruidvat Klantenservice: 0318 – 798 001.
In beide gevallen: zorg dat je de betaalgegevens bij de hand hebt. Aan de hand van deze gegevens kan je bestelling worden gevonden.

Overige aanbieders

Neem contact op met de klantenservice van het bedrijf waar je de treinkaartjes hebt gekocht. Let op: Treinreiziger.nl verkoopt geen treinkaartjes, maar verzamelt alleen maar alle goedkope treinkaartjes. Wij kunnen niet in de systemen van andere aanbieders.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.