Foto: Stefan Verkerk
Update: De storing was dinsdagochtend even na 11 uur opgelost
De NS-informatieborden op stations geven dinsdagochtend in het hele land verkeerde informatie weer door een storing. De NS werkt aan een oplossing maar kan niet zeggen wanneer de storing opgelost is.
De storing begon tijdens de ochtendspits. Niet alleen de borden op de perrons maar ook de schermen in de stationshallen zijn getroffen. De borden geven wel informatie weer maar die reisinformatie zou vijftien minuten achterlopen.
De NS adviseert reizigers om de online reisplanner te raadplegen. De informatie in de reisplanner is wel actueel.
Er waren dinsdagochtend vooral problemen rondom Amsterdam waar de werkzaamheden op Centraal Station uitliepen. Tussen Amsterdam Centraal en Schiphol reden minder treinen wat, in combinatie met gepland werk dat wel op schema loopt, voor extra drukte zorgde. Tot en met 23 april zijn er ingrijpende werkzaamheden op het station.
This post was last modified on 1 april 2025 11:19
De Europese Commissie heeft onlangs een actieplan gepresenteerd waarmee de commissie de reistijden per internationale…
De nieuwe OV-pas is sinds deze week beschikbaar. Mensen kunnen de opvolger van de OV-chipkaart…
Nieuwe regels, betere afstemming en een nieuwe overkoepelende organisatie van spoorbeheerders moeten het internationale treinverkeer…
Op 14 december gaat de nieuwe dienstregeling voor het jaar 2026 van start. Er gaan…
Het Belgische treinverkeer en rest van het openbaar vervoer wacht flinke hinder door een driedaagse…
Het treinverkeer tussen Schiphol en Leiden blijft hinder houden van een storing bij Schiphol. In…