NS heeft maandag met een internetstoring te maken gehad waardoor de reisplanners van NS niet werkten en kaartjesverkooop niet mogelijk was. Ook de Treinreiziger.nl planner en treinkaartjesapplicatie werkte niet waar het binnenlandse treinreizen betrof.
De storing ontstond maandagochtend rond tien uur en was tegen half twee maandagmiddag opgelost.
De NS-website was niet bereikbaar en ook de reisplanner in de NS-app werkte niet. De website van NS International was wel te bereiken maar de internationale planner werkte niet naar behoren. De planner van 9292 werkte wel.
Door de storing werkten de kaartautomaten op stations niet en het was niet mogelijk om een OV-fiets te huren met een ov-chipkaart. Reizigers die al een fiets hadden gehuurd, konden die volgens een woordvoerder nog wel op slot zetten en van het slot halen.
(c) Treinreiziger.nl
This post was last modified on 25 augustus 2025 13:28
De Europese Commissie heeft onlangs een actieplan gepresenteerd waarmee de commissie de reistijden per internationale…
De nieuwe OV-pas is sinds deze week beschikbaar. Mensen kunnen de opvolger van de OV-chipkaart…
Nieuwe regels, betere afstemming en een nieuwe overkoepelende organisatie van spoorbeheerders moeten het internationale treinverkeer…
Op 14 december gaat de nieuwe dienstregeling voor het jaar 2026 van start. Er gaan…
Het Belgische treinverkeer en rest van het openbaar vervoer wacht flinke hinder door een driedaagse…
Het treinverkeer tussen Schiphol en Leiden blijft hinder houden van een storing bij Schiphol. In…