NS Klantenservice per e-mail

klok 30 dec 2012 23:45

Regelmatig krijgen wij reacties van reizigers die per e-mail contact willen met de Nederlandse Spoorwegen. NS wil het liefst dat reizigers contact opnemen met de NS Klantenservice via de virtuele medewerker. Maar de klantenservice is ook gewoon per e-mail bereikbaar.

  • Update februari 2014: Het e-mailadres van de NS Klantenservice is helaas inmiddels geblokkeerd. Wel heeft NS een openbaar forum waar gemakkelijk vragen gesteld kunnen worden. Als u toch persoonlijk digitaal contact wil met NS, kan dat uitsluitend via de virtuele medewerker van NS. Daarnaast kunt u nog gebruik maken van de telefoon of post.
  • NS iKlantenservice s bereikbaar via 030- 751 51 55.

De virtuele medewerker moet veel gestelde vragen kunnen beantwoorden, waardoor het bedrijf minder klantreacties hoeft te verwerken. Bovendien hoeft de reiziger – als de virtuele medewerker de reiziger begrijpt – dan niet op antwoord te wachten. In de praktijk blijken reizigers het niet altijd prettig te vinden als zij op uitsluitend deze manier contact kunnen opnemen.

Het contactformulier op ns.nl bestaat weliswaar niet meer, maar het spoorbedrijf is op dit moment nog wel gewoon per e-mail bereikbaar, al geeft het bedrijf daar zelf liever geen rugbaarheid aan. De kans is aanwezig dat NS in de toekomst het directe e-mailadres gaat blokkeren, om zo te voorkomen dat reizigers de virtuele medewerker proberen te ontwijken. 

59 gedachten over “NS Klantenservice per e-mail”

  1. A.M.L. van der Ven schreef:

    Uw klantenservice tel.nr. reageert niet op een ingevuld keuze nr.
    Bestelde vanmorgen 3 e-tickets in totaal. Van 1 ticket ontving ik WEL een bevestiging voor de dagkaart.
    Van het 2e deel (2 dagkaarten) ontving ik GEEN bevestiging.
    Mijn naam is AML vd Ven
    Klant nr 3528 0234 3699 5897

    1. Auke schreef:

      Jullie Als NS Hebben Fouten Zitten MAken

      En Dat Is Niet Goed En Kan Beter

      Wan De [Trein Amsterdam Centraal Ging Naar Den Haag En De Trein Den Haag Centraal Naar Amsterdam En Klopt Niet

      En Daar Raken We In De War En Dat Is Bij Haarlem Gebeurt

  2. A.H. Gaakeer schreef:

    On line ticket kopen met betaling middels VISA is niet mogelijk. Waarom?
    Uitsluitend mogelijk met Pay Pall, hetgeen aangeeft internetbankieren, wat ik niet heb.
    VISA laat mij weten dat dat niet aan hen ligt.
    Graag uw medewerking dat het wel mogelijk is

    1. Hildebrand schreef:

      Wij zijn niet van NS. Dus ik kan moeilijk de keuzes van NS toelichten. Wel kan ik melden dat je op het station wel een kaartje kunt kopen bij de kaartautomaat en met creditcard kunt betalen.

  3. Professor Albert Logjes schreef:

    Het gaat er niet om wat NS wil, maar wat de klant wil, en dat is een e-mailadres.

  4. g j kinnegim schreef:

    wij reizen via de voordeelkaart met de ns. al jaren. op vele trajecten, korten lang,. zie je geen conducteur.
    gesteld dat er een person(en)lastig is door welke oorzaak dan ook, iemand treft een hartinfarct etc.etc noem maar op. dat is angstig en je trekt ook niet aan de bel. in elke coupe een intercom inschakelen is ook lastig. u laat de trein rijden middels techniek dus in feite is dit ook op te lossen. zo niet in elke coupe een conducteur OF EEN VEILIGHEIDSPERSOON, geld is absoluut niet belangrijk t.o.v. de veiligheid, U MOET DIT OPLOSSEN . OOK GEMELD VIA DE TELEFOON

  5. Marita schreef:

    Herhaaldelijk word trein gecanceld zonder opgave van redenen. Ook op sites is geen opgave ervan te vinden. Dit is via de planner pas kort van te voren aangegeven. Hier kan men toch geen rekening mee houden. Het traject Lelystad A’dam zuid en retour word steeds van vertraging en canceling getroffen. Doe er toch eens wat aan en geeft meer informatie als alleen een omroep de trein rijd niet!!!!

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Wij staan los van NS, maar bij vertraging (30 minuten) kunt u een beroep doen om de regeling Geld terug bij Vertraging.

  6. Joop van Zwieten schreef:

    Vandaag op en neer naar Roermond vanuit Breda-Prinsenbeek.Inlichtingen gebeld om te vragen hoe het vervangend vervoer per bus is geregeld vanwege werkzaamheden Moerdijkbrug, waardoor opstappen P’beek niet mogelijk is. Prima voorgelicht. Op aangekondigde tijd vertrokken per vervangend busvervoer, non stop naar station Breda.Geen vuiltje aan de lucht. Ook terug geen enkel probleem. Vaak zitten we te kankeren op de NS…nu eens NIET !!Integendeel: CHAPEAU !

  7. Barumiriza schreef:

    Beste heer,mevrouw,
    Op 28/07/2017 heb ik een dagkaart gekocht bij Kruidvat ,winkelnummer:EPAYST0004316
    Terminalnummer:43160001
    Activatiecode:CTX5TY4FM434R;ik heb activeerd via internet volgens medewerk van dit Kruidvat. Op 29/07/2017 reisd ik vanaf Amsterdam centraal naar Ed-Wageningen ,ik was vergeten om het te uitprinten.Dus kreeg ik accepte giro van Eu 14.Ik verzoek u om dit accepte giro van Eu 14 intrekken, a.u.b.
    Met vriendelijke groet,
    J.P.Barumiriza
    Verbindingsstraat1-2
    1073 TJ Amsterdam

  8. Dhr. J.M. Heusinkveld. schreef:

    ik kreeg een mail met de tekst: ” Wilt u zo spoedig mogelijk uw NS dagkaart bevestigen ”
    deze is waarschijnlijk niet van de NS afkomstig en gevaarlijke of ongevaarlijke spam !

    Dhr. J.M. Heusinkveld
    Ruigenhoek 23,
    NL 7381 CP Klarenbeek.
    E-mail: [email protected]

  9. Josine Droppert schreef:

    Heb al jaren een voordeeluren kaart, en daarop mag je s’morgens v.a. 09.00 uur reizen. Ik mag ook 3 medereizigers meenemen met de korting, ECHTER sinds 2 ? jaar die mogen alleen meereizen op de daluren. Dat is dus niet MEEREIZEN. Ik stel voor de 3 naar 1 medereiziger te veranderen, maar dan wel op MIJN UREN, anders noem ik dat geen meereiziger.

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Ze kunnen met u meereizen, maar niet op ieder moment. U heeft nog het geluk dat u geen avondspits beperking heeft en in de zomer ook voor 9:00 uur mag reizen. Dat bestaat voor nieuwe abonnementen niet meer.

  10. Nelly Straatjes schreef:

    Is deze e-mail voor u niet goed leesbaar? Bekijk hier de online versie.
    NS Reizigers

    [Klik op afbeeldingen weergeven om te zien]
    NS Reizigers // Informatie
    Beste NS-Reiziger,

    De NS wilt de komende periode klachteloos, positief en op tijd rijden.

    Iedere maand krijgen we veel klachten over onze dienstverlening met onder andere vertragingen en uitval van treinen.

    Daarom willen wij de aankomende periode een zorgeloze, en stipte dienstregeling voor onze vaste reizigers aanbieden. Mocht er er iets gebeuren, dan regelen we snel vervangend vervoer door bijvoorbeeld een bus richting dezelfde bestemming aan te bieden.

    Wij hebben voor u als treinreiziger een kleine verrassing voor u klaar liggen.
    U ontvangt namelijks 2 NS dagkaarten t.w.v. €105,20, hiermee reist u met 2 personen 1 dag geheel gratis door het hele land met de trein.

    Met vriendelijke groet,

    Simone Vossen | NS Klantenservice
    Bevestig hier jouw (2) NS dagkaarten

    Geachte medewerkers,
    Deze mail kreeg ik vandaag toegestuurd. Ik heb geprobeerd deze mail door te sturen naar [email protected] maar ik krijg een email error zodat verzenden niet mogelijk is. Dus doe ik het op deze manier. Dit zijn vervelende emails waar ook jullie niets aan kunnen doen, vrees ik.
    Vriendelijke groeten, Nelly Straatjes

  11. M.M van der Heide-Brinkhof schreef:

    Vandaag contact gehad met de klantenservice over Ordernummer 07830609,
    Door omstandigheden(ziekte) heb ik er nog geen gebruik van kunnen maken. Mijn vraag is of ik bij uitzondering 2 kaartjes nog in september zou mogen gebruiken.Ik heb er tenslotte wel al voor betaald en zoiets kan toch een keer voorkomen zou je zeggen. Het antwoord was kort en bondig nee.Ik vind weinig coulance van de NS getoond hierin en wil dit daarom toch wel melden.Ik ben tenslotte al jaren klant.
    Ik hoop alsnog op een verlenging van een maand voor 2 kaartjes. De andere twee kaartjes kan ik 30 en 31 augustus nog gebruiken, nu mijn gezondheid dat weer toelaat.

  12. Hans Worm schreef:

    En ik, ik wil van die vervelende mailberichten af. Bijna elke dag word ik via de mail benaderd dat ik zo’n fijne reiziger ben en gebruik mag van twee dagkaarten. Op eerste plaats reis ik (bijna) nooit met de trein. En op de tweede plaats lukt het me niet na veelvuldige pogingen om me af te melden voor dit soort mailberichten niet. Erg vervelend allemaal

  13. Janet schreef:

    Als ik de klantenservice bel, verwacht ik niet dat ik dik vijf minuten moet wachten…. dat is geen service. Of zijn jullie erop uit dat klanten zeggen: “… laat ook maar, dit duurt te lang.” Makkelijk hoor, dat scheelt weer een klacht. Wanneer gaan jullie eens goed werken?

  14. Willem Emmens schreef:

    Ik ben gesommeerd om de trein te verlaten in Zwolle.
    Het was 16.15 ongeveer, en ik had een fiets mee.Ik was wel op de hoogte dat er tijdens de spits geen fietsen mee mochten, maar niet dat dat al om 16 uur in ging. Als een schooljongen werd ik behandeld, en de mededeling dat ik lekker een hapje kon gaan eten in de ruim 2 uur wachttijd, vond ik schandalig,bevoogdend en zeer onsympathiek.Ik word 85 in november.N.B. de trein was halfvol.Mijn fiets nam geen zitplaats in beslag.

  15. L.Nieuwenhuuijse schreef:

    L.Nieuwenhuijse: Ik las dat de poortjes verdwijnen en Je met de chipkaart verder kan reizen. Maar wat de doen als iemand in het geheel geen chipkaart bezit of wat voor kaart dan ook en een los kaartje wil kopen? Dan zijn de poorten opsloot en kan hij niet verder?

  16. J.Th.Braun (Gilsing) schreef:

    Ik heb onlangs resp. afgelopen 9 september gereisd van Hilversum naar Leiden over Utrecht.
    Ik heb een NS kaart tot Nov. 2018. Tot mijn verbazing moest ik net zoveel betalen als mijn echtgenoot die geen kaart heeft t.w. Heen en terug ca.€25,- Hoe kan dat???

  17. R Siwaletti schreef:

    Is het mogelijk om mijn OV abonnement 60+ twee maanden stop te zetten. Ik ga in de maanden januari en februari 2018 op vakantie in het buitenland.

  18. Diana schreef:

    Waarom vind er bijna altijd op rustige momenten dat er niemand in de trein zit controle plaats? En als reactie krijg er werken 200 man en ieder heeft zijn eigen werkwijze.rij op Een vast traject en in de ochtend zie ik dat nooit gebeuren.

  19. G. Geertsma schreef:

    Reactie op de nieuwe dienstregeling.
    NS u wordt bedankt in de randstad treinen om het
    kwartier en in Fryslân wonen zeker geen mensen die ook graag rechtstreeks naar de randstad willen reizen.
    De wachttijd was in Zwolle al 10 minuten en nu wordt het nog langer als je niet in Leeuwarden /Heerenveen woont.Er kan alleen met de sprinter worden gereisd.BV. vertrek uit Grou 11.20 aankomst Meppel 12.06 daar 11 minuten wachten en in Zwolle nog eens 14 minuten op de IC richting Randstad.
    Trein 10.58 Grou om 11.10 overstappen Heerenveen 22 minuten wachten op Heerenveen.Dit slaat alles onder het mom van vier treinen per uur.

  20. M Blom schreef:

    ik krijg steeds een mail waar in me wordt gezegd het geld dat op mijn o v kaart staat terug moet vragen anders verloopt het klopt dit wel

  21. Mw. C.j. Sijpkens-Gorter schreef:

    Onderwerp:
    Re: Zo haal je jouw kaartjes op…
    Van:
    [email protected]
    Datum:
    11-12-2017 16:16
    Aan:
    NS Reizigers

    Beste Klantenbservice, ik kom niet verder met de invulling voor de 2 dagkaarten omdat ik geen mobiel heb. Ik heb momenteel alleen een huis-telefoonnr.,dat heb ik ook ingevuld, maar ik kom niet verder op dat formulier.
    Jullie willen kennelijk persé een mobielnr. Dat vind ik toch wel heel erg vreemd, waarom telt een huistelefoon ineens niet meer mee? Die lijkt me betrouwbaarder dan een mobiel en die moet ik me nog aanschaffen, maar ik wacht tot de Kerst, misschien krijg ik die van mijn man.
    Maar ik heb wel een Daluren-abonnement van de NS en wil graag 2 dagkaarten ontvangen voor mijn man en mij. We willen samen naar Groningen met de trein.
    Hoor graag uw reactie, vr.groet, mw Sijpkens

    Op 11-12-2017 om 01:49 schreef NS Reizigers:
    2 NS Dagkaarten liggen voor jou klaar!

  22. e.koers schreef:

    ik vind het meer dan normaal dat tegenwoordig OOK per email gecorrespondeerd kan worden met de NS.
    NS is er m.i. voor de klanten en niet omgekeerd.
    ik wil ook niet voor een simpele vraag eerst accoord moeten gaan met cookies ed zaken (waarom??)
    als je weigert KUN je niet verder , dus de vraag accepteert U cookies is een : “onzinvraag”, de klant i.c. de broodheer/dame van ns !!!wordt zo minachtend behqndeld.men “uit de tijd “28-1-18,13.27 u

  23. adrianus schreef:

    is dit echt of nep
    Van: Nederlande Spoorwegen
    Verzonden: zaterdag 17 februari 2018 14:20
    Aan: [email protected]
    Onderwerp: De lente staat voor de deur, we hebben iets voor je als vaste NS reiziger H

  24. pam bonants schreef:

    op 19 febr. 2krt.besteld upgrade van 2e naar 1 ste klas.
    ik heb mijn krt ontvangen,maar mijn vriendin niet.
    na tel. navraag nij ns klantenservice ,wat de medewerkster 3 keer navragen
    en mij 20 min.tel kosten en niets opleverde,slechte service.
    En di ,moeten wij op reis, allebei in ,n andere coupee,ik dacht het niet. N S.

  25. M. V. schreef:

    OP MAANDAG 26 MAART HEB IK IN EINDHOVEN GECONSTATEERD DAT HET TOILET EN DE HELE OMGEVING ZEER SMERIG WAREN.

  26. E.Smits schreef:

    Zijn dagvoordeelurenkaarten op papier te gebruiken op elke datum of staat er een gebruiksdatum van 2 maanden op?

  27. P.C.Teunissen schreef:

    de Klantenservice van NS verzocht mij een recente pasfoto op te zenden t.b.v. een nieuwe OV-chipkaart
    een pasfoto (4.4.MB) probeerde ik op te sturen
    _ kreeg echter de melding dat er een storing in het
    systeem is
    – wat nu?
    – over 2 dagen met vacantie

  28. A.A. Fietser schreef:

    Een warme douche voor 2 zeer klantvriendelijke conducteurs op de stoptrein woe 6 juni om 10.37 uur vanaf Den Dolder naar Harderwijk, die ons in de laatste minuut voor vertrek toestonden met 2 fietsen in een gewone tussencoupe omdat de enige fietscoupe al vol was! Maar ook voor de derde conducteur vanaf Amersfoort waarvan we toch verder mochten reizen toen we zelf ontdekten dat we alleen een fietskaartje hadden gekocht en vergeten in te checken. Op voorwaarde dat we in Harderwijk alsnog achteraf een enkeltje zouden kopen. Dat vertrouwen hebben we uiteraard niet beschaamd!! We waren zeer verrast door deze uitermate vriendelijke en positieve houding en het heeft onze fietsdag een gouden randje gegeven!!

  29. B.G.Tervoort schreef:

    op 17 juni 2018 wilde mijn vrouw en ik gaan reizen met de keuze kaart naar Steenwijk. we hadden afgesproken met mijn zusje uit Breda die ook haar keuzekart zou gebruiken. bij het station Helmond bleek dat er een defect was landelijk dat er geen bestellingen kon worden opgehaald. we gingen naar Eindhoven en de conducteur vertelde dat we daar naar het serviceloket moesten gaan om een gratis dagkaart te halen i.v.m de storing. aldaar kregen wij te horen dat zij daar niet aan begon (zij was op de hoogte van de storing) wij zeiden dat mijn zusje in Breda wel een gratis dagkaart had gekregen en hetzelfde abonnement had. zij wilde daar niet aan beginnen. op mijn vraag wat nu vertelde zij dat we door het open poortje moesten gaan en niet in te checken en tegen de conducteur te zeggen waar we naar toe moesten. ik zei dat kan toch niet dan reis ik toch zwart. zij zei toen los hetzelf maar op. nadat we toch hadden ingecheckt vroegen we aan de conducteur of de juist was wat ons was medegedeeld.hij zei dat dat niet het geval was, en dat we juist hadden gehandeld. vlak voor zwollen kregen we te horen dat de storing was verholpen. de conductrice zei ons dat we ons geld terug konden vragen en op de terugweg hebben we onze keuzekaart gebruikt. mijn vraag is of ik het geld van de heenreis (2 x 15.20 euro) terug kan krijgen. het gaat om klantnummer 3528023443006852 en 3528040015179941 hopende een bericht van U te ontvangen verblijf ik in afwachting.

  30. J.J.van der Wel schreef:

    Graag uw antwoord over het navolgende.

    Indien ik in een trein zit met een dalurenkaart en het betr. daluur begint,moet ik er dan uit of mag ik tot het eindpunt van betr.trein meerijden?

  31. W.B. de Ruiter schreef:

    Op donderdag 14 06 2018 van Schiedam centraal gereisd naar den Haag centraal. En weer retour. Bij het uitchecken op Schiedam centraal zag ik,dat ik er een vrije reis is afgeschreven terwijl ik absoluut geen vrije reis heb geprogrammeerd. Kaartnummer 3528 0434 0173 7447 geldig tot 22082021

  32. Jan Herman Groenen schreef:

    Op 17-06-2018 kocht ik e-kaartje Apeldoorn-Assen. Daarna kocht ik e-kaartje terugreis. Dit werd gezien als heenreis. Ik belde klantenservice (K.S.): ik moest dagretour hebben. Ik dacht dat ik een dagkaart had. K.S. had kunnen zeggen: dagkaart + DAL is voordeliger!
    Dus ging ik naar Nijmegen (geboortestad). Op terugreis bij Lent zegt conducteur: geen kaartje. Hij neemt al mijn reispapieren & pas in, belt politie Arnhem die met 3 man met spuitbus, wapenstok, boeien stonden te wachten precies voor deur waar wij uitstapten. Daar staande gehouden & verhoord, tot er iemand besloot boete te schrijven. Dat was onleesbaar ingevuld – op e-mail had u dit kunnen zien. In de trein ging een passagier zich ermee bemoeien. Op perron verschool de conducteur verschool zich achter politie & loog tegen politie dat hij geen pas had gezien – terwijl hij die vanaf Lent bij zich hield.
    Ik ben een gezonde 80-er, maar ik tril nog als ik aan deze klungel denk. Toen ik nog werkte heb ik al eens geholpen om een conducteur te ontslaan – hier is nog zo’n kandidaat. Ik hoop snel

  33. Jan Herman Groenen schreef:

    Op 17-06-2018 kocht ik e-kaartje Apeldoorn-Assen. Daarna kocht ik e-kaartje terugreis. Dit werd gezien als heenreis. Ik belde klantenservice (K.S.): ik moest dagretour hebben. Ik dacht dat ik een dagkaart had. K.S. had kunnen zeggen: dagkaart + DAL is voordeliger!
    Dus ging ik naar Nijmegen (geboortestad). Op terugreis bij Lent zegt conducteur: geen kaartje. Hij neemt al mijn reispapieren & pas in, belt politie Arnhem die met 3 man met spuitbus, wapenstok, boeien stonden te wachten precies voor deur waar wij uitstapten. Daar staande gehouden & verhoord, tot er iemand besloot boete te schrijven. Dat was onleesbaar ingevuld – op e-mail had u dit kunnen zien. In de trein ging een passagier zich ermee bemoeien, wat extra bedreigend was. Op perron verschool de conducteur verschool zich achter politie & loog tegen politie dat hij geen pas had gezien – terwijl hij die vanaf Lent bij zich hield.
    Ik ben een gezonde 80-er, maar ik tril nog als ik aan deze klungel denk. Toen ik nog werkte heb ik al eens geholpen om een conducteur te ontslaan – hier is nog zo’n kandidaat. Ik hoop snel

  34. b. van oudenaaren schreef:

    Heb een tas in de trein laten staan afgelopen zaterdag en heb contact gehad met de klantenservice. Zij vertelden mij dat er een mail naar mij is gestuurd, echter ik heb niets ontvangen =. Heb ook mijn spam nagekeken maar niets gezien. Het referentienummer is 8000794422. Kunt u mij antwoord geven? Ik kan geen contact krijgen met de klantenservice op dit moment.

  35. Pia Maria Tuyl schreef:

    Heb een doorlopend abonnement bij u.
    Een OV-chipkaart met voordeeluren abonnement 2e klas. Ga af en toe met de trein.
    Ik haal mijn voordeel er dus niet meer uit.
    Wil graag opzeggen, of heeft u nog een advies wat voordelig zou kunnen zijn?

  36. S.R. Ritzler-Provoost schreef:

    Sinds 2017 ontvang ik om een mij onbekende reden geen “SPOOR”. Mijn mails betreffende dit onderwerp werden niet beantwoord. Telefonische navraag lukte ook niet omdat ik geen Nederlandse postcode heb.
    Graag wil ik weten met welk adres ik bij u geregistreerd sta. De vervaldatum van mijn OV-chipkaart nadert en ik wil er wel zeker van zijn dat ik de nieuwe kaart op mijn huidige adres zal ontvangen.

    1. Erwin Wessels schreef:

      Treinreiziger.nl is niet van de NS en daardoor kunnen wij uw vraag niet beantwoorden. Hier worden nieuwsberichten en informatie over acties met treinkaartjes geplaatst. U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice van de NS, het telefoonnummer staat aan het begin van dit artikel.

  37. Hussein schreef:

    Hoi ik heb problem met mij ov-chipkaart korting bedoel de geile kaart ,het is niet doen de geile kaart 40 percent ,,die kaartje bedoel ik 40 percent reizen naar alles .ik ben ook probere te bellen naar NS train het is moeilijk te bellen of te spreken met hem ,,ik weet het niet warrom gestopt automatich of wat is guebert ?
    ik reizen met train zonder korting 40percent, zoe kun je iets doen ,,,, hiere is mijn naam H. Mohammed Mohammedali 01-07-1993 M kaartnr 3528023443072391 kaart geldig tot 24-03-2021 postcode 3526WH Europaplein389 Utrecht Dankjewel Groetjes Hussein Mohammedali

  38. H. van Hoeij schreef:

    Aangezien het afsluiten van de Noordertunnel op station NS Utrecht niet wordt vermeld op de perrons, loopt men als reiziger onnodig het platform af om via de deels opentunnel elders dezelfde weg over een ander platform af te leggen en te eindigen in de stationshal. Erg klantonvriendelijk, voor ouderen zowiezo niet te doen.
    Graag aanpassing, is geen service, integedeel!

  39. H. van Hoeij schreef:

    Aangezien het afsluiten van de Noordertunnel op station NS Utrecht niet wordt vermeld op de perrons, loopt men als reiziger onnodig het platform af om via de deels open tunnel elders dezelfde weg over een ander platform af te leggen en te eindigen in de stationshal. Erg klantonvriendelijk, voor ouderen zowiezo niet te doen.
    Graag aanpassing, is geen service, integedeel!

  40. Bme vegelien Bosman schreef:

    GOEDEMIDDAG ,IK PROBEER MIJN ABONNEMENT TE EINDIGEN ,VIA EEN OPHAALPUNTEN BIJ PRIMERA ,,WEET NIET OF DIT IS GELUKT,EN VANDAAG HERHAALDELIJK GEPROBEERD NS TE BELLEN ,MAAR KOM ER NIET DOOR ,IKMOET MIJN ABONNEMENT. VOOR 8 okt,2018 opzeggen,,Kan het Zo zZIJN DAT IK HET ALLEEN BIJ NS OPHAAL PUNT ,,KAN ,BEËINDIGEN ,,WATMOET IK NU DOEN ,,IK BEN BME VEGELIEN BOSMAN BROEKEMASTRAAT 72 DIEVER ,7981 DM,,18-5-1951 ,ik heb een daluren abonnement en keuze kaarten ,,

  41. j.pelsma schreef:

    vraagje hoe bestel ik online een treinkaartje met mee reiskorting? Ik zag dit wel om mijn mobiel maar op de laptop kon ik het niet vinden.

    tevens erg lang telefonisch in de wacht voor het stellen van deze simpele vraag.

  42. Gerard Heerebout schreef:

    Ik was een tijdje geleden mijn zakagenda kwijtgeraakt. In de trein laten liggen. Gisteren kwam een (hoofd) conducteur even lang met mijn agenda. Ze moest toch in Goes zijn. Wel hele goede service van de Nederlandse Spoorwegen!

  43. T.Oevering schreef:

    ik wil graag mijn gewijzigd aan u door geven

    1. Erwin Wessels schreef:

      Dit zult u aan NS moeten doorgeven. Treinreiziger.nl brengt alleen nieuws en geeft informatie over acties. Wij zijn dus geen onderdeel van NS.

      Ook om die reden heb ik uw adres uit uw naam verwijderd.

  44. c.huiskamp schreef:

    komt er ook een kaartjes automaat bij de bewaakte stalling in Apeldoorn nu moeten we weer naar buiten de trap op dat is niet handig
    plaats 1 van de velen boven naar beneden

  45. rina savelkoul schreef:

    kan ik een gekocht Kruidvat treinkaartje uitprinten zonder vermelding van datum?
    Ik wil de datum met pen invullen.

    1. Erwin Wessels schreef:

      Nee, dat is niet mogelijk.

      Maar, bij aankoop hoef je nog geen datum in te voeren. Dit doe je pas als je het kaartje wilt printen. En onze tip is om dat op zijn vroegst de dag voordat je de reis wilt maken te doen.

  46. Kloassie schreef:

    Superleuk dat jullie vertellen dat ns per email bereikbaar is maar … Wat IS dat email address dan?!?!?!? De info die jullie geven blijft toch totaal onzinnige |ц|koek zolang jullie niet het daadwerkelijke email address erbij vertellen!!!

  47. r.propstra schreef:

    Leuke tekst voor slogan misschien?

    I like trains better than planes!

  48. M. Broersen schreef:

    Ik heb vandaag 6 retour tickets van Heiloo naar Amsterdam gekocht voor morgen, maar kan ze niet uitprinten!? Ik krijg aldoor ERROR. Ik hoop dat u me snel kunt helpen, de kaartejes zijn voor morgen enn per telefoon lukt het ook niet!al een half uur in de wacht.
    Mijn email is [email protected]
    Met vriendelijke groet
    M.Broersen

    1. Erwin Wessels schreef:

      Helaas kunnen we je hier niet mee helpen. Treinreiziger geeft alleen nieuws over het OV en informatie over treinacties. Hiervoor zal je toch echt bij de NS moeten zijn.

  49. Ton van Weel sr schreef:

    ik kom er niet door, dus dan maar even zo:
    Fact.nr. 000009046446959
    op 21 april ia het abonnement van mijn zoon (A.C. van Weel uit Diest) betaald. Waarom dan een betalingsherinnering gestuurd op 23 april ?graag een reactie per mail.
    mvrgr
    Ton van Weel sr

    1. Erwin Wessels schreef:

      Wij zijn geen NS, we kunnen je ook niet helpen. Je zult echt bij NS zelf moeten zijn. Maar mede gezien je op Eerste Paasdag betaald hebt (en er de 21e en 22e geen betalingsverkeer tussen de banken was), weet ik vrijwel zeker dat de betaling en de herinnering elkaar gekruist hebben.

  50. marianne van der veer schreef:

    vandaag een bijzonder aardige baliemedewerker ontmoet station Gouda om 10 uur. zeer positief en correct behandeld zijn we! daarom een pluim op zijn hoed en ook op die van de NS!een en ander ging lastig en – met medeweten van zijn leidinggevende – trakteerde hij ons op 1e klas reizen ipv van 2e klas. op vleugels gingen wij naar Utrecht!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.