App met alle goedkope treinkaartjes
13 feb 2017 12:38
Treinreiziger.nl lanceert vandaag een app waarin alle treinacties te vinden zijn. De app Treinkaartjes is er zowel voor Android als iPhone.
In de app zijn alle berichten over goedkope treinkaartjes te vinden die ook op Treinreiziger.nl staan. “Maar op de app kun je ook de beste treinacties per push ontvangen, en als je wil (via instellingen – abonnementen) zelfs iedere treinaanbieding” zegt redacteur Hildebrand van Kuijeren. Bovendien is de huidige website niet geoptimaliseerd voor mobiel gebruik.
In de app is ook de nieuwe prijsvergelijker opgenomen, informatie over abonnementen en een eenvoudige reisplanner. OV-nieuws zit eveneens in de app, maar meer verstopt onder overig. “Dat is een bewuste keus, omdat we later dit jaar nog een app willen lanceren voor ov-nieuws” verklaart Van Kuijeren.
Het is niet de eerste app rond treinacties, maar wel de meest complete. “Er is nog een andere app, maar daar ontbreken veel treinacties, bovendien is onze prijsvergelijker uniek” aldus de redacteur. Heb je op- of aanmerkingen over de app? Stuur dan gerust een e-mail naar contact@treinreiziger.nl.
Met dank aan Betaalbare App´s.
Leuk dat bericht over de volledige app, maar waar kan ik die vinden om te downloaden?
Bovenaan het artikel staat:Treinreiziger.nl lanceert vandaag een app waarin alle treinacties te vinden zijn. De app Treinkaartjes is er zowel voor Android als iPhone.
De app heet “Treinkaartjes” – gratis te downloaden
Is de app gratis te downloaden
De app heet “Treinkaartjes” – gratis te downloaden
Net de app geïnstalleerd. Dit is erg handig zeg. Met de prijsvergelijker in je zak, kan ik veel euros besparen. Mijn dank is groot aan de ontwikkelaars van deze app. Als blijk van dank, klik ik op elke reclame van de site.
Aardig maar daar trapt google niet in. U komt gewoon op de lijst als een loze-klikker en de site krijgt niets.
Waarom mogen we in de zomermaanden niet voor 9 uur reizen?
Hoi Marijke v.d. Poep,
waar lees je dat je in de zomermaanden niet meer voor 9 uur mag reizen? Dat zou echt een stomme beslissing zijn als alle scholen dicht zijn.
Mensen met een oud voordeelurenabonnement mogen in de zomer (als ze met die kaart reizen) ook voor 9:00 uur met korting reizen. Acties en houders van een Dal voordeel abonnement of ander abonnement mogen ook in de zomer niet voor 9:00 uur reizen. Ik heb het niet verzonnen 😉
Waarom mogen we in de zomermaanden niet voor 9 uur reizen?
Dat is een keuze van NS. NS doet dat tegenwoordig niet meer, omdat ook de treinen in vakanties drukker zijn geworden. Alleen mensen met de oude Voordeelurenkaart geldt die regel nog. Bij de opvolger Dal Voordeel al niet meer.
En de Windows app ???
Helaas is het marktaandeel van Windows dusdanig laag dat de kosten relatief erg hoog zijn. We hebben deze app relatief voordelig kunnen lanceren omdat we dit via een service hebben kunnen bouwen. Die geven niet meer de mogelijkheid voor Windows App.
ik heb geen printer, waar kan ik nog normale treinkaartjes krijgen voor na 9 uur?
Die worden nog steeds regelmatig verkocht, maar alle huidige tickets zijn eticket en voor de smartphone.
die etickets zijn waardeloos,heb je net je reisje verzilverd(net terug van de BIB om het uit te printen)krijg je een telefoontje of de afspraak wegen ziekte verzet kan worden? waardeloos heb al 7 ongebruikte (verzilverde ) e tickets in de la liggen,op deze manier
Daar kunnen we weinig aan doen, maar ons advies is kort voor vertrek te verzilveren. Veel treinkaartjes kunnen tegenwordig ook op de smartphone getoond worden. Wellicht wil NS uit coulance u tegemoet komen.
Waarom heeft de app toegang nodig tot “Device ID & call information” (Allows the app to determine the phone number and device IDs, whether a call is active, and the remote number connected by a call)?
Excuus dat ik nooit gereageerd heb. U kunt dat gewoon weigeren. De app is gemaakt met Appmachine.com. Ze hebben meerdere functies – die wij niet gebruiken – en ik denk dat men standaard daar wel toestemming voor vraagt, maar dat kunt u gewoon negeren (lees afwijzen).
Handig en overzichtelijke info over treinkaartjes.als eerste zoek ik deze info.
Leuk hoor, maar de link naar de Play Store loopt dood. Was wel handig geweest…
Klopt, dat probleem speelt recent, werken we aan.
Ik kom de app niet eens meer tegen in Google Play.
Probleem is opgelost, hij is weer beschikbaar.
Dank je.
Probleem is opgelost, hij is weer beschikbaar.
Dag Hildebrand,
Is op station Hengelo of in de trein naar Bielefeld,een schones wochenende ticket verkrijgbaar?
Bij voorbaat dank
En als aanvullende vraag van mijn kant: is dat kaartje dan ook geldig vanaf Hengelo?
Ik weet op de vraag van Sipke alleen te vertellen dat iedere trein van Eurobahn een kaartautomaat heeft.
Nee, dat mag dus niet vanaf Hengelo 🙂
In Hengelo is er zover mij bekend geen automaat, wel in de trein, ik durf niet te garanderen of schones wochenende ticket daarin verkrijgbaar is, ik denk het wel. Ik probeer het nog even te achterhalen. Wat ik wel weet: het is niet in Nederland op dit traject geldig. Wel vanaf Enschede en Venlo, maar niet vanaf Hengelo. (Bron: https://www.bahn.de/p/view/mdb/bahnintern/angebotsberatung/regio/regionale_tickets/2018/mdb_269394_swt_april_2018_geltber.pdf )
Ik heb nog in een app groep nagevraagd bij ervaringsdeskundigen. Hun reactie: Ja, zit in de automaat, automaat is lastig te bedienen. Accepteerde in februari geen pinpassen. Je kunt Schones Wochenende Ticket ook online kopen via: https://www.treinreiziger.nl/go/algemeen/schones-wochende-ticket/
De App is heel handig.
Echter, ik heb bemerkt dat het laden van nieuwe acties moeizaam gaat of helemaal niet worden geladen.
Om toch snel het overzicht (Onder “Treinacties”) te kunnen bekijken was het tot nu toe handiger de App te verwijderen en weer opnieuw te installeren.
Vergeten te vermelden dat ik gebruik maak van een Iphone 6S, waarbij de laatste IOS updates zijn uitgevoerd.
Waarom heeft de app het nodig om bij mijn fotos en bestanden te kunnen?
iemand wil verdienen aan de gratis service
Zie eerdere reactie van Hildebrand op een soortgelijke vraag:
“U kunt dat gewoon weigeren. De app is gemaakt met Appmachine.com. Ze hebben meerdere functies – die wij niet gebruiken – en ik denk dat men standaard daar wel toestemming voor vraagt, maar dat kunt u gewoon negeren (lees afwijzen).”
Is de app uit de lucht?