youtube treinreiziger zoeken zoeken

NS Groepsticket: enkele reis vanaf € 4,93

klok 02 apr 2018 3:30

Samen met een groep per trein naar dezelfde bestemming? Dan is het NS Groepsticket ideaal. Voor slechts 30 euro reis je met 4 personen naar dezelfde eindbestemming (enkele reis). Iedere persoon extra (tot totaal maximaal 7 personen) kost 1,50 euro extra. Bij een retourtje koop je twee keer het NS Groepsticket.

Hoe werkt het NS Groepsticket precies?

Het NS Groepsticket is te koop vanaf 8 januari en wordt alleen online verkocht. Je geeft het vertrek- en aankomststation op en vult de persoonsgegevens van alle reizigers in (naam, geboortedatum). De hoofdboeker moet altijd aanwezig zijn. De overige reizigers krijgen een meereiskaartje. Het meereiskaartje is alleen geldig als er samen gereisd wordt met de hoofdboeker. De treinkaartjes worden geleverd als e-ticket. Deze dien je of uit te printen of op de smartphone te tonen via de NS Reisplanner app. Er mag van maandag t/m vrijdag tussen 6:30-9:00 en 16:00-18:30 uur niet gereisd worden. In het weekend zijn er geen tijdsbeperkingen.

Moeten alle reizigers vanaf hetzelfde station reizen?

Alle reizigers moeten dezelfde trein(en) gebruiken, maar niet alle reizigers hoeven heel de reis aanwezig te zijn. De hoofdboeker moet wel altijd aanwezig zijn. De overige reizigers krijgen een meereiskaartje. Het meereiskaartje is alleen geldig als de hoofdboeker aanwezig is. De medereizigers kunnen dus op een later station instappen, of op een eerder station uitstappen. Ze kunnen echter niet verder reizen naar een andere bestemming. Er mag alleen gereisd worden via routes die de NS Reisplanner geeft.

Wat kost het NS Groepsticket?

Let op: de tarieven zijn op basis van een enkele reis. Maak je een retourreis? Dan koop je één groepsticket voor de heenreis, en één groepsticket voor de terugreis. Reis je met meer dan 7 personen? Dan dien je twee groepstickets te kopen (per enkele reis).

Aantal personenGroepsprijsPrijs omgerekend per persoon
4 personen€ 30,-€ 7,50
5 personen€ 31,50€ 6,30
6 personen€ 33,-€ 5,50
7 personen€ 34,50€ 4,93

Hoe zit het precies met de tijdsbeperkingen?

In het weekend maakt het niet uit hoe laat je reist. Doordeweeks wel. Dan mag je niet reizen tussen 6:30 – 9:00 en 16:00 – 18:30 uur. Daarbij is de werkelijke tijd bepalend, en dus niet de inchecktijd. Als je door vertraging onverwacht toch in de spitsuren terecht komt is dat niet erg, zegt een woordvoerder van NS.  Het Groepsticket is daarmee het eerste e-ticket (een eerdere proef niet meegerekend) dat een avondspitsbeperking heeft.

Wat moet ik verder nog weten over het NS Groepsticket?

Het Groepsticket is niet wijzigbaar. Je kunt dus niet later de datum, het traject, of het aantal personen wijzigen. Ook de persoonsgegevens zijn niet wijzigbaar. De hoofdboeker moet altijd aanwezig zijn; als die bijvoorbeeld ziek is, kun je het Groepsticket niet gebruiken. Als één van de overige reizigers niet komt, is dat geen probleem en kun je gewoon reizen. Het NS Groepsticket is niet geldig op Koningsdag. Bij vertraging kun je gewoon een beroep doen op de regeling Geld terug bij Vertraging. Wil je gebruik maken van de ICE of snelle Intercity Direct (HSL) tussen Schiphol en Rotterdam (of v.v.) dan dien je in het algemeen een toeslag te betalen. Uitzondering: t/m 28 februari 2018 is Intercity Direct tijdens de daluren tijdelijk toeslagvrij. Het groepsticket is niet geldig in de bus, tram en metro. Ook is het alleen te gebruiken voor binnenlandse treinreizen.

Hoe open ik een OV-chipkaartpoortje?

Je reist met een e-ticket, dus je hebt geen OV-chipkaart nodig. Je hoeft met dit kaartje niet in en uit te checken. Zijn alle poortjes op een treinstation gesloten? Dan kun je met de barcode van het e-ticket het breedste OV-chipkaartpoortje openen. Maak je gebruik van het Mobiel Ticket? Dan kun je via de NS app ook de barcode gebruiken om het breedste OV-chipkaartpoortje te openen.

Hoe koop ik het NS Groepsticket?

De verkoop verloopt via deze pagina.

Hoe weet ik zeker of dit treinkaartje voor mij het goedkoopst is?

Je kunt alle NS-tarieven checken op de pagina Alle treinkaartjes. Als één iemand uit de groep ook een NS-abonnement heeft, kan ook gebruik maken van Samenreiskorting (ns.nl). (Of zie onze pagina Samenreiskorting). Soms zijn er ook NS-dagkaarten. Die vind je op de pagina goedkope treinkaartjes. Eigenlijk is onze prijsvergelijker het handigst.

In eerste instantie heeft NS niet bekend gemaakt dat er ook een avondspits beperking bij dit ticket gaat gelden. De introductie is een dag uitgesteld.

70 gedachten over “NS Groepsticket: enkele reis vanaf € 4,93”

  1. Ger Wortel schreef:

    Met onze personeelsvereniging gaan (gingen) we altijd 1 of 2 keer per jaar met de trein op een dagtrip naar een stad in nederland. Zeker vanwege de relatief lage kosten een leuke activiteit Daar werd dan meestal een rondleiding georganiseerd. De medewerkers woonen wel relatief bij elkaar in de buurt (binnen de provincie) maar zeker niet in dezelfde stad. Iedereen reisde dus individueel.
    Ik heb GEEN FLAUW IDEE hoe ik dit met de nieuwe regeling nog kan doen (net een trein missen, elkaar niet kunnen vinden in een volle trein). Vemoedelijk nu een jammerlijk einde van een OV vriendelijk initiatief.

    1. Anoniem schreef:

      Wat dacht je van niet doen?

    2. F.F.W. Beijerling schreef:

      Een typisch geval van “de goeden moeten lijden onder kwaden.” Ik heb met u te doen.

    3. dries molenaar schreef:

      Wie geeft u het idee dat u er recht op heeft? Het is net als eerder met de strippenkaart en treinkaartjes. Allerlei oneigenlijk gebruik werd de pas afgesneden en de misbruikers denken dan recht te blijven hebben op hun profijtopzetje.

  2. F.F.W. Beijerling schreef:

    Mijn groot compliment aan de heer Van Kuiyeren voor de volstrekte duidelijkheid van dit artikeltje!

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Ik lees het nu pas, dank!

  3. Annemiek schreef:

    “De treinreis mag op maandag t/m vrijdag niet voor 9 uur beginnen”, zegt het artikel. Dat is niet juist en niet compleet. De treinreis mag immers voor 6:30 plaatsvinden. Reizigers met een groepsticket mogen zich echter niet in de spits in de trein bevinden. Ook tussen 16:00 en 18:30 niet.

    1. Annemiek schreef:

      Jammer dat dit ruim 10 uur na de melding nog niet is rechtgezet in het bericht.

    2. Bart C. schreef:

      Hebt u hier een bron voor? Bij e-tickets is het namelijk vrijwel altijd zo dat ze pas na 9u geldig zijn, dus óók in de middagspits. Met actiekaartjes op chipkaart kan men inderdaad vaak wél voor 6:30u inchecken. Daar staat dan weer tegenover dat er gedurende de middagspits niet ingecheckt kan worden.

      Maar zoals gezegd, dit betreft een e-ticket en de ervaring leert dat de beperking in de middag niet het geval is.

    3. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Die informatie over de avondspits beperking is ons niet verstrekt. Als het goed is gaat het product vandaag online. Ik ben zeer benieuwd of het klopt, want een e-ticket met avondspitsbeperking is tot nu toe 1x getest en dat was geen succes.

      1. Annemiek schreef:

        Jammer dat er vijf dagen lang onjuiste informatie in het nieuwsbericht heeft gestaan.

  4. dries molenaar schreef:

    Dit is bespottelijk goedkoop en eigenlijk gewoon roofbouw op de diensten die door de vaste klanten en volle prijs betalers mogelijk worden gemaakt. NS hoopt dan ergens anders nog wat omzet te maken?

    1. Wouter schreef:

      Het is net een reisbureau, vakantiepark of een hotel. In het hoogseizoen betaal je de jackpot voor iets wat je wilt hebben en in het laagseizoen betaal je minder.

      Een gezin met kinderen die gebonden zijn aan schoolvakanties zijn dus ook de dupe dat ze de volle mep moeten betalen terwijl ik voor een schijntje op vakantie kan.

  5. alie van soest schreef:

    fijn dat er een nieuwe mogelijkheid komt, zodat de trein enigzins een alternatief is voor de auto voor gezinnen met kinderen die ouder zijn dan 11 jaar maar (nog) geen eigen inkomen hebben. Voor ons betekent het wel een verhoging van 5 euro voor een reis op 1 dag, daarentegen wordt een weekend weg een stuk goedkoper.

  6. Caroline van Wilgen schreef:

    de NS claimt een ‘verlies’van ruim twee miljoen sinds het oneigenlijk gebruik van hun oorspronkelijk reisproduct Groepsreizen. Wat de NS hierbij verzuimt te melden is dat het het enige product was waar mensen met een smalle beurs toch in staat waren te reizen. Het argument dat anderen volle bedrag betalen is in deze niet ter zake doende daar die groep blijkbaar over de middelen beschikt dit te kunnen doen. De NS leed niet echt onder deze constructie, de NS wil gewoon geen bedrijf zijn met sociale verbindingen naar de maatschappij toe. that’s all.

    1. Annemiek schreef:

      Een idiote reactie, waarin absurde claims worden gedaan. Nergens in de berichtgeving heeft NS de hoogte van eventuele schade aangegeven. Dat heeft een redacteur van deze website gedaan, die vervolgens her en der als bron werd opgevoerd. Het zou bovendien achterlijk zijn als NS zou melden dat het oude Groepsretour het enige product is voor de mensen met een kleine beurs, zoals jij wenst. Ten eerste omdat het product daarvoor niet strikt bedoeld was. Ten tweede omdat er wel degelijk andere producten bestaan voor mensen met een kleine beurs. Bijvoorbeeld in de Spoordeelwinkel of via een oerwoud van acties bij supermarkten en drogisterijketens. Die producten vinden juist gretig aftrek onder de mensen met een laag budget. Daarnaast lijkt het me geen taak van NS om een product, waar blijkbaar op grote schaal misbruik van wordt gemaakt, oneindig lang in stand te houden.

    2. dries molenaar schreef:

      De vol betalende reizigers en kaarthouders werden vooral op het hoofd gepoept. Dat vindt u schijnbaar een normale consequentie van bedrieglijk gebruik.

  7. P.Heesakkers schreef:

    Helemaal eens met Caroline van Wilgen. Vooral jouw laatste regel van je inzending. N.S. drrait zijn taak om . Wij moeten blij zijn met N.S. te reizen, N.S. is niet blij met ons. N.S. moet in haar basis ten dienste staan van hun klant en broodvoorziener. De huidige almaar stijgende dagelijks geworden malheur van falende techniek en dienstverlening op en langs de sporen , nodigen mijns inziens minder mensen uit nog van de trein gebruik te maken. Men kan steeds minder rekeknen op de trein en of men nog wel tijdig op de bestemming komt. Uw uiteenzetting van het handelen met de groepsticket Meneer van Kuyeren illustreert duidelijk hoe ingewikkeld ons kaartensysteem in elkaar steekt. Men moet er blijkbaar voor gestudeerd hebben alvorens men met al de mitsen en maren in de trein stapt vooraf. Goedkopere kaartjes van allerlei winkelbedrijven. Een woud aan kaartjes mogelijkheden maakt het er voor vooral aspirant reizigers niet duidelijker op. U kunt uw rubrieken nog jaren vullen op uw site met allerlei kaartjesmogelijkheden, maar het gaat om duidelijkheid van mogelijkheden van reizen per spoor bij de reiziger-klant. De tijd van het kartonnen treinkaartje retour of enkel , weekendretour avondretour was duidelijker en zo gek nog niet.

    1. dries molenaar schreef:

      Geklets en zware overdrijving. NS is niet gehouden voor mensen een maandelijks tekort een reisvoorziening in het leven te roepen.

      1. Liz Smith schreef:

        Beste meneer molenaar,ik weet niet wat er mis is met uw geestelijke vermogens, maar als u niets zinvols te melden heeft en geen positieve bijdrage heeft aan dit forum,gelieve niet meer te reageren!

    2. DDutch schreef:

      Helemaal eens met deze stelling. Vroeger reisde ik bijna dagelijks met de trein. Al heb ik een heel laag inkomen, sinds ik een auto heb reis ik vrijwel nooit meer met de trein en mijd ik het ook. Het is te ingewikkeld, vaak onbetrouwbaar en te duur. Vooral met kinderen is de auto vrijwel altijd sneller, praktischer en veel goedkoper

      1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

        Kinderen t/m 11 jaar kunnen met een persoonlijke OV-chipkaart (7.50 euro per 5 jaar) gratis reizen met Kids Vrij. Dus qua kosten valt dat wel mee. Ik kan mij voorstellen dat de auto met kinderen wel gemakkelijker is. Persoonlijk vind ik het huidige systeem niet heel ingewikkeld, alleen inchecken per vervoeder. En inderdaad, de voorwaarden van actiekaartjes verschillen te veel.

  8. P.Heesakkers schreef:

    Ik wil nog graag voorop stellen dat ik de site en het vele werk van de hr. Van Kuyeren zeer waardeer. En met grote interesse volg. Met byzondere dank voor uw inzet in deze. En de bevindingen en uitleg die u er aan geeft over de diverse onderwerpen Grote klasse!

  9. Mama schreef:

    en wat als ik al kaartjes had gekocht (coupon codes via vakantieveilingen) en deze optie nu 70% goedkoper is ? Kan ik die inruilen ????
    We reizen met 7 mensen van Vlissingen naar Amersfoort.

    Dju toch, zo zie je de vroegboeker isn iet altijd slim…..

    1. Annemiek schreef:

      Dan heb je gewoon pech. Inruilen is niet mogelijk. Geen idee waarom NS je hierin tegemoet zou moeten komen.

  10. corina schreef:

    Waar kun je die kaartjes voor 30,- kopen? Ik vind bij NS alleen een groepsretour voor 55,- (bij 4 personen)?

    https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/ns-groepsretour

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      Het NS Groepsticket is vanaf 8 januari 2018 beschikbaar en wordt alleen online verkocht

  11. eric schreef:

    waarom kan ik niet nu al een groepsticket bestellen online voor 08-01?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Mag u aan NS vragen. Groepsretour is nog wel gewoon te koop.

  12. Aad van den Hamer schreef:

    Als je al die reacties leest, krijg je toch de indruk dat we maar een enorm zeurderig volk zijn. Wij reizen elke 1e dinsdag van de maand met een groep mensen ergens naar toe. Drinken daar koffie, maken een wandeling van zo,n 15 km, eten daarna wat en gaan weer naar huis. Een fantastische dag voor niet al teveel geld. Je kunt het net zo duur maken als je zelf wilt. Degene die dat nu moeilijker en wat duurder hebben gemaakt, is niet de NS, zeurderige mensen, maar onze studenten en de bijbehorende bedrijfjes die zij organiseerden om de boel op te lichten. En geloof me, studenten zijn heel slim en uitgekookt. En dat is het probleem zeurderige mensen. Niet de organisaties zoals NS, maar de gebruikers. Dus als je kritiek wilt geven, doe dat dan bij die oplichters. En het zou ook handig zijn als die zeurders eens wat meer de ik maatschappij verlaten, en wat meer ruimer gaan denken. Je kunt het onmogelijk iedereen naar de zin maken. Haal er uit waar je wat aan hebt, en wees daar blij mee, natuurlijk is het wat duurder geworden, maar 7 euro voor een dagkaart voor 10 personen was natuurlijk absurd laag. Je kunt nu makkelijk voor hetzelfde aantal personen voor zo,n 12 euro 1 dag reizen.
    Voor de zeurders, ga dan lekker met de auto. Dan ben je iets????? Duurder uit, en je brengt lekker de meeste tijd door in de file. Geweldig toch.
    En een kleine beurs, dan moet je keuzes maken. Dat doen wij ook. Dus wees blij met zo,n groepsticket, En voor die oplichters, bedankt namens vele reizigers.

  13. Jan schreef:

    Ik snap volledig het probleem van “misbruikers”niet.
    Als mensen bereid zijn iets meer te betalen voor een ticket, so what. Waar bemoeid NAS zich mee. En ga niet schermen met Voorwaarden wantg dat is ook maar een verzinsel, en kan zo aangepast worden.
    Ik heb zelf ook kaartjes verkocht, maar heb ze ook weggegeven als er mensen waren die echt in problemen zaten. Maar dat werd betaald door mensen die iets meer betaalden. Ik heb er zelf netto 0 aan overgehouden.

    1. Bart C. schreef:

      Probleem was dat mensen die elkaar niet kenden via social media contact met elkaar zochten en dan zo’n groepsticket kochten. Maar ze zaten verder niet in dezelfde trein of wat dan ook. Ze reisden niet in een groep. Terwijl dat wel de opzet van het product was en is.

  14. Kidane schreef:

    Ik wil tickets

  15. Mart schreef:

    Weet iemand toevallig al waar ik deze groepstickets kan halen? Op ns.nl vind ik nu alleen nog de oude groepsretour tickets.

  16. Nienke schreef:

    Wij willen morgen reizen 9 januari, maar datum kan alleen ingevuld worden vanaf 15 januari. Klopt dit? In het artikel staat vanaf 8 januari.

    1. Krista schreef:

      Vanaf vandaag kun je een kaartje kopen, maar je kunt pas reizen vanaf 15 januari. Vanaf 15 januari is groepsretour niet meer geldig. Ik wilde ook a.s. weekend reizen met groepsticket, maar dat kan dus helaas nog niet.

  17. Thijs schreef:

    Zijn deze kaarten ook geldig op de lijnen van Arriva?
    En zo ja, we gaan Op een zaterdag naar Zwolle en ‘s avonds terug, maar dit is de laatste trein welke om half 1 ‘s nachts vertrekt. Dienen we dan een retourkaart voor de zaterdag of zondag te nemen?
    Bij voorbaat dank !

  18. Mohammed Abu baker schreef:

    Goed

  19. Mohammed Abu baker schreef:

    Moh.11r

  20. Mohammed Abu baker schreef:

    Heel goed 4 person

  21. Een juf schreef:

    Ik wil in februari met 30 leerlingen op pad, weet je hoelang ik met deze nieuwe methode bezig ben om kaartjes te kopen? Voor 7 leerlingen alles invullen voor heen en daarna alles invullen voor terug én dat 5X!!!
    En ik ben veel duurder uit. Omdat onderwijs gratis is in Nederland (helemaal niet slecht hoor) moet de school nu opdraaien voor extra kosten voor excursies! Beste NS Kunnen jullie voor scholen niet iets anders verzinnen en het liefst voor 5 feb???

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      Wij zijn geen NS. Voor het voortgezet onderwijs is er de Schooltour ticket. Voor basisonderwijs: t/m 11 jaar voldoet een Railrunner.

  22. Annet schreef:

    Even een vraag over de tijden na 6.30 en na 9.00 wat als ik voor 6.30 in de trein zit van zwollen naar Schiphol . Mag dat want we gaan voor 6.30 vertrekken .dan heb ik over de groeps ticket

    1. Aad van den Hamer schreef:

      Beste Annet, als je het verhaal bij de uitleg van het groepsticket goed leest, staat er dat je tussen 06.30 en 09.00 uur en tussen 16.00 en 18.30 uur niet op het groepsticket mag reizen. Als je dus even voor 06.30 instapt, dan reis je dus tussen 06.30 uur en 09.00 uur.En dat mag dus niet.

  23. Saskia Lisapalij schreef:

    Voor de school Reis wil Ik met 30 leerlingen en 10 collega’s van voorweg lag in zoetermeer die naar wereldmuseum reizen. Kan u mij advies geven welke Kaarten ik beter nemen?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Hou oud zijn de kinderen? t/m 11 jaar is Railrunner het voordeligst. Voor oudere kinderen en collega’s is dit ticket goed, maar: mijn advies zou zijn, huur een bus. Bij 40 personen van 12+ bent u nu ook 400 euro kwijt, bus- en tram niet inbegrepen en mag u niet tijdens de spits reizen, en moet u minimaal 1x overstappen.

  24. Saskia schreef:

    januari 25, 2018 om 9:47 pm
    Voor de school Reis wil Ik met 30 leerlingen en 10 collega’s van voorweg lag in zoetermeer die naar wereldmuseum reizen. Kan u mij advies geven welke Kaarten ik beter nemen?

  25. Huibregt P. schreef:

    Mooi initiatief, voor €30 met 4 personen van Middelburg naar Rotterdam CS. Ik zeg DOEN! Oepsie, het is een enkele reis … Ga ik €60 betalen voor een retourtje Rotterdam als dat met de auto voor €25 kan? Ik zeg LAAT MAAR!

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      De 25 euro is waarschijnlijk alleen op basis van benzine kosten, terwijl u indirect natuurlijk wel meer betaald. In verleden was het groepsretour iets beter geprijsd, maar dat is geen groot verschil.

  26. Rossana Gómez López schreef:

    Ik wil ga naar Amsterdam met mijn zon ( 10 jaar)mijn baby (4 maanden), mijn zon vader en eem vriend,
    3 volwassenen
    1 kind
    1 baby

    Mag ik deze groeptiket gebruiken als mijn zoon dat nog niet heeft 11 jaar gedaan?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Ja hoor.

  27. Silvia schreef:

    Ik Heb Een groepsreis 18 Februari Van Enschede naar Utrecht en voor terug per ongeluk weer Enschede -Utrecht ingevuld
    Mijn vraag is is dat ook geldig

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Nee. Bel even naar de NS Klantenservice, leg het probleem uit, en dan is mijn ervaring dat ze coulant zijn en de order wel willen annuleren.

  28. Anoniem schreef:

    Dank je, het is gelukt

  29. Anoniem schreef:

    even een vraag moet je met een retour groepskaar allemaal op hetzelfde tijdstip terug reizen.

  30. Jeroen schreef:

    Ik wil met 2 andere de trein nemen volgende week met een groepsticket, maar die is alleen vanaf 4 personen geldig. Toch is het ook goedkoper voor zn drieën. Echter bij het invullen moet ik een vierde naam invullen. Wat kan ik doen? Laat ik het blanco?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      OF gewoon een naam verzinnen. En die persoon komt dan niet. Dat is geen probleem, mits het niet de hoofdboeker is.

  31. truus schreef:

    mag je tweede pinksterdag reizen met een
    groepsticket voor 9uur????

    1. Erwin Wessels schreef:

      De NS-pagina waar je het groepsticket kunt kopen zegt het volgende: “Het ticket is alleen geldig in de daluren: op doordeweekse dagen tot 6.30 uur, tussen 9.00 en 16.00 uur en na 18.30 uur. In het weekend en op feestdagen de hele dag geldig. Niet geldig op Koningsdag (27 april).”

      Dus op 2e Pinksterdag kan je gewoon voor 9 uur reizen met dit ticket.

  32. Gerrit schreef:

    Hallo, ik wil binnenkort een treinrit Hengelo Schiphol met 4 personen, de heenreis is geen probleem dan stappen we om 09.30 in. De terugreis echter stappen we om 04.03 in en komen dan aan om 6.52 uur in Hengelo, net 22 minuten in spits tijd. We zijn dus formeel genoodzaakt om het laatste stukje van Deventer naar Hengelo een enkele reis te kopen voor 10 euro per persoon voor 50 km treinen, de heenweg van ruim 150 km kost 7,5 euro.
    Ik vind dit een nadeel van het strakke begin van de spitstijd, ik ben immers ruim voor de spits ingestapt en er gaat geen eerdere trein.
    Wie heeft er een goede oplossing.

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Eventueel een AH dagkaart kopen voor 16 euro, dan is de inchecktijd bepalend. En anders lief de conducteur aan kijken, maar het risico dat je moet uitstappen in Deventer en alsnog een ticket moet kopen.

  33. NtS schreef:

    Ik wil graag tickets bestellen voor 31 mei a.s.. Volgens de NS bestaat 31 mei niet.

    Hoe kan ik vooruit de juiste tickets bestellen?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Ik heb aan NS gevraagd (op Twitter), ze zeggen dat het een foutje is, en is doorgegeven aan de IT afdeling. Even in de gaten blijven houden.

  34. JBalatbat schreef:

    Thank you for the info this is really a great group deal train tickets.

  35. Jos maassen schreef:

    Vraag,kan ik met deze groeps retour ook een tussenstop maken in Eindhoven als mijn eindbestemming Amsterdam Bijlmer is gr. Jos

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      U meldt uw vertrekstation niet. U kunt in Eindhoven een tussenstop maken als de snelste route van uw vertrekstation naar Amsterdam Bijlmer via Eindhoven gaat. Dus als u uit Maastricht, Heerlen, Sittard, Roermond, Helmond en Venlo komt, dan kan het. (En enkele kleinere stations ook).

  36. Toke03 schreef:

    Hoe kan ik bestellen?
    1 grote friet met mayo
    2 frikadellen
    1 lange lummel
    4 ordinaire bamischijven

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.