HEMA treinkaartje: Dagretour + tompouce met koffie: € 19,95

Deze actie is voorbij. Vind een alternatief via onze prijsvergelijker

Update: Deze actie is voorbij. Je kunt nog wel goedkoop een dagretour kopen via de Spoordeelwinkel.

ARCHIEF. Heb je het AH treinkaartje gemist? Dan kun je nu een treinkaartje bij de HEMA kopen voor € 19,95. Niet alleen een dagretour is inbegrepen, maar ook koffie of thee met een tompouce. De treinkaartjes zijn te gebruiken tot en met 9 december 2018. Doordeweeks zijn de treinkaartjes geldig na 9:00 uur, in het weekend de hele dag.

Actie Spoordeelwinkel

Daarmee is deze actie een fractie goedkoper dan de actie van de Spoordeelwinkel. Daar kost een dagretour € 20, inclusief sandwich en sap inbegrepen bij La Place. Zie hier meer informatie over de actie van de Spoordeelwinkel. Het goedkoopst (€ 19) is een Dal Dagkaart van Actie van de Dag, maar daarmee mag je niet tijdens de ochtend én avondspits reizen. Daarom zal het Hema treinkaartje vaak de beste actie zijn. Je kunt het ook altijd checken in onze prijsvergelijker.

E-ticket

Maak je gebruik van de HEMA-actie? Dan krijg je na aankoop een vouchercode. Die kun je op NS.nl op elk gewenst moment verzilveren (uiterlijk 9 december). Na het verzilveren kun je niets meer aanpassen, dus verzilver het treinkaartje pas als je zeker weet wanneer je gaat reizen. Het treinkaartje kun je uitprinten of laden in de NS app. Bij het verzilveren kies je tussen welke twee stations je wilt reizen en wie er gaat reizen.

Geldigheid HEMA-treinkaartje

Zoals eerder aangegeven zijn de HEMA-treinkaartjes doordeweeks geldig na 9:00 uur. Je mag met dit treinkaartje dus ook tijdens de avondspits reizen. In het weekend zijn er geen tijdsbeperkingen en mag je ook voor 9:00 uur op pad. Je mag alle treinen gebruiken op het door jouw gekozen traject. Dus niet alleen NS-treinen, maar ook van Arriva, Blauwnet, Breng, Connexxion (Valleilijn), Keolis Nederland en R-net. Alleen bij Thalys en Eurostar is je treinkaartje niet geldig. Bij Intercity Direct en ICE betaal je nog wel een toeslag.

Tompouce

De koffie of thee  met tompouce kun je nuttigen bij de HEMA. Ook hier geldt: geldig t/m 9 december 2018. Je kunt terecht bij elk HEMA filiaal in Nederland. Dat kan in het restaurant, bij de gebaksafdeling of take away. Voor het afhalen van de tompouce toon je de barcode, die je per e-mail krijgt na de succesvolle bestelling. In dezelfde e-mail vind je trouwens ook de voucher met daarop een couponcode die geldig is voor het treinkaartje. Deze actie is ook online te koop.

Samenvatting HEMA treinkaartje

Betreft: NS Dagretour, geldig tussen twee stations naar keuze.
Reis- en verzilverperiode: 9 december 2018
Verkoopperiode: t/m 28 oktober
Prijs: € 19,95
Geldig bij treinen van:  NS, Arriva, Blauwnet, Breng, Connexxion (Valleilijn), Keolis Nederland en R-net.

41 gedachten over “HEMA treinkaartje: Dagretour + tompouce met koffie: € 19,95”

  1. C.Randolfi schreef:

    ik baal altijd zo van dat zelf uitprinten .geef mij maar een gewoon kaartje.

    1. Sophia schreef:

      Helemaal mee eens!

      De dagkaarten van Primera zijn voor mij het handigst en voordelig.
      Dan kan ik ook met de tram, ideaal! 😀

    2. Jammer schreef:

      Ik ben het er ook mee eens. Je moet ook nog eens naar een internetcafe met printer z-vele mensen hebben geen printer meer thuis- vinden voordat je kunt uitprinten en dat kan pas vlak voordat je gaat reizen. Dus behalve extra gedoe, extra kosten 🙁

    3. Melissa schreef:

      Je kan deze gewoon downloaden op de ns app! Dan staat je ticket daar en hoef je niks uit te printen!

      1. Wim schreef:

        Niet iedereen heeft een app (mobiel)

        1. Dries Molenaar schreef:

          en ook al geen printer. Het is toch wat. Wel de internetaanbiedingen willen gebruiken maar niet de voorzieningen willen gebruiken.

    4. iris schreef:

      Heel vaak werken deze kaartjes ook goed in de NS app. Ik upload daar vaak kaartjes, terwijl er op de site dan staat dat het niet kan.

    5. Thijssen schreef:

      Heb voor het eerst 2 treinkaartjes van de Hema gekocht. De actie was incl. een gratis kopje thee/koffie met een tompouce. Toen ik de bon hiervoor wou inleveren bij de Hema in het winkelcentrum Zuid in Rotterdam, kreeg ik te horen dat de code onbekend was? Bovendien waren de tompoucen al op. De tompoucen in de vitrine waren Halloween tompoucen, deze vielen niet onder de actie. Dus geen koffie met een tompouce! Bovendien gingen op de terugreis de poortjes op het station niet open met onze kaarten. Ik geloof niet dat ik nog eens deze kaarten koop.

    6. Ton schreef:

      Ja, helemaal mee eens. De zenuwen dat de inkt het niet doet.

  2. Anoniem schreef:

    Top actie! ga zo door

  3. Mevr.van.oosten schreef:

    Met.mijn.telefoon.kanik.niet.printen

    1. Erwin Wessels schreef:

      Je kunt het kaartje ook laden in de NS app.

  4. Gened schreef:

    ik vind leuk

  5. Iris schreef:

    Het kaartje van de Spoordeelwinkel kost 20 euro, geen 19 euro.

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Dat is inderdaad vandaag gewijzigd, hebben we net via de Hema doorgekregen. Kennelijk was het niet de bedoeling / afspraak dat Spoordeelwinkel goedkoper zou zijn.

  6. Hans Berkers schreef:

    moet koffie en tompouce op zelfde dag gebruikt worden als treinreis ?

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      Nee, dat staat deze keer niet in de voorwaarden.

  7. jacky schreef:

    hoeveel is de toeslag als je met intercity reist

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      Vorden in voor de normale Intercity hoeft geen toeslag betaald te worden. Alleen voor de Intercity Direct moet een toeslag betaald worden. De Intercity Direct rijdt van Amsterdam via Rotterdam naar Breda. Als je geen toeslag wilt betalen kun je op dit traject ook met een normale Intercity reizen. Voor de normale Intercity betaal je geen toeslag. De reis duurt wel ongeveer een half uur langer.

      1. Meneer Jansen schreef:

        De toeslag voor de Intercity Direct is toch alleen tussen Schiphol en Rotterdam? Of die toeslag intussen uitgebreid naar Breda?

  8. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

    Klopt. De trein rijdt van Amsterdam naar Breda. Gedeelte met toeslag is alleen Schiphol en Rotterdam. Had ik voor gemak even overgeslagen, maar goed dat je er op wijst

  9. Meneer Jansen schreef:

    Enigszins ‘off topic’: Wie weet hoe het zit met de “tompouce”? Ik weet niet beter dan dat die dingen “tom poes” of “tompoes” heten.

    Al zo lang als ik mij kan herinneren. Maar de laatste jaren zie ik overal “tompouce” opduiken.

    De Franse (originele) versie heet “Mille Feuilles”. Dus waarom opeens dat nep-Franse “tompouce”? Zat iemand bij Toonder te zeuren over “Tom Poes” en copyrights? Of moest de middenstand weer eens deftig doen?

    1. Dries Molenaar schreef:

      Het is altijd tompouce geweest. Maar er zijn mensen die er tompoes van maakten, net zoals zij gedichtjes schreven in poesie albums in plaats van in poëzie albums (toen die nog gebruikt werden). Net zo als er mensen zijn die een frikaNdel lusten maar eigen een frikadel ambiëren. En in Duitsland is dat ook iets anders als hier in Nederland

  10. Wil schreef:

    Kun je ook in de tram Den Haag? Of dan apart ticket nodig

    1. Erwin Wessels schreef:

      Het HEMA treinkaartje is alleen geldig in de trein, dus voor de tram heb je een apart kaartje nodig.

  11. louis schreef:

    Ik had liever een dagkaart gehad. Een papieren ov chipkaartje. Hier kan ik niet zoveel mee.

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Dan ben je net iets te laat, die waren pas te koop bij AH.

  12. ria schreef:

    kruidvat heeft betere aanbiedingen, wanneer men tussendoor nog eens weg wil.
    Die hema tompouce en koffie kunnen ze houden . neem ik geen van 2. En moet dan altijd printen heb geen app geen pc en geen printer. alleen
    klein telefoonte waar ik mee kan bellen of gebeld worden. Alles schijn je tegenwoordig te moeten hebben, of kunnen.

    1. Beternadenken schreef:

      De ns-app heb ik zelf niet, maar meestal geef je je privacy gegevens ook prijs met dergelijke apps. Hetzelfde geldt voor de tussenhandelaar “actie van de dag”. 🙁
      Privacy gegevens zijn veel geld waard waardoor sommige aanbiedingen eigenlijk geen echte aanbiedingen zijn.

      1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

        Dat valt wel mee. Je zou indien je bang bent bij ActievandeDag nog een vals adres kunnen opgeven, dat wordt immers toch niet gebruikt. Uiteraard wel een werkend e-mailadres, maar desnoods specifiek één die je voor dit soort dingen gebruikt. NS weet inderdaad later je reisgegevens, maar die mag die niet verkopen, en ook niet zomaar voor allerlei doeleinden gebruiken. Actievandedag zal je vooral proberen op basis van je aankoop gedrag zo maat gericht mogelijke aanbiedingen te sturen, daar verdienen ze weer aan, mits je daar uiteraard toestemming voor geeft.

  13. Patricia schreef:

    Stel je wilt van Sevenum naar Den bosch en geeft dat van tevoren aan. Kom je op de dag zelf op het station en blijkt de trein niet te gaan!!! Wat dan??

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Als dat door geplande werkzaamheden komt, kun je gebruik maken van alternatief vervoer. Als dat door een storing komt, en het vooruitzicht is een uur of meer vertraging, dan kun je besluiten om niet te gaan reizen. Dan kun je bij de NS klantenservice je geld terug vragen. Als ze dat weigeren, kun je contact met ons opnemen.

  14. Elena schreef:

    Hello, my name is Elena . I have a problem. 21 of October I bought a ticket, but wrote not correct mail. Now I don’t know where to find my ticket. It’s very sad, I don’t remember in what shop I bought it. Help me please.
    Thank you very much.
    Greetings , Elena

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      You buy IT online? How much it was? Can you find some details in your bankaccount? (Shopname)

    2. Erwin Wessels schreef:

      Hello Elena,

      I’m sorry, but we can’t help you. You have to contact the HEMA customer service.
      On this site you will find the info how to contact the customer service (sorry, it is in Dutch): https://www.hema.nl/klantenservice/contact

      For the next time: please check your e-mail address twice before you click on the button for buying the tickets.

    3. Dries Molenaar schreef:

      Het email-adres moet je toch twee keer in typen? En de bevestigende webpagina is ook niet uitgeprint? Op je banktransactie staat wel een serienummer.

  15. Piet en Jeanne Fennis schreef:

    Wanneer ontvang ik de eticket en moet hier de datum van de dagreis op vermeld staan ? Dat ben ik nl. vergeten…kan ik dit alsnog aanpassen.?

  16. Dries Molenaar schreef:

    Zijn er al andere dagkaarten in de aanbieding? Ik kreeg wel een op naam gestelde dagretouraanbieding in de spoordeelwinkel.

    Ik probeer fotograficabeurs te Hilversum bezoekers te stimuleren met de trein te komen. Een goedkoop kaartje is dan een mooie hulp.

  17. H schreef:

    Wil ook ff reageren. De belachelijkste opmerking vind ik de opmerking wel van de voorzieningen gebruik willen maken maar verder? Dat slaat dus helemaal nergens op!!! Wat ben je dan in jouw ogen?? Dom oud of niet veel geld? Zou zeggen hoop dat het bij jou ook een keer niet lukt! Digitaal. Erg gemeen en dom om dat zo te zeggen. Gun iedereen een goedkoop kaartje op wat voor manier dan ook. Alles wordt echt altijd niet ook beter hoor. En een digi beet is niet dom! Misschien soms ook wel een bewuste keuze. Misschien moet jij nog wel eens terug naar het stenen tijdperk. Eens kijken hoe dom jij bent dan!!! Sorry! Moest ff kwijt. En zolang het kan Hema van oorsprong een geweldige winkel voor iedereen. Zorg ook dat het anders kan. Dan verkopen jlie er ook meer! Iedereen blij.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.