fbpx
Foto: Stefan Verkerk / Treinreiziger.nl

Albert Heijn treinkaartjes: NS Dal Dagkaart € 19

klok 19 nov 2018 10:30

Deze actie is voorbij. Vind een alternatief via onze prijsvergelijker

Let op, deze actie is afgelopen.

Opnieuw verkoopt AH treinkaartjes! Het gaat net als de vorige keer om een NS Dal Dagkaart, alleen deze keer geleverd als e-ticket. Daardoor ontvang je direct na aankoop een vouchercode voor een treinkaartje. Je hebt vervolgens tot en met 30 december 2018 om op pad te gaan. Printen van het ticket is verplicht.

Info & Bestellen

Niet geldig tijdens de spitsuren

Met dit AH treinkaartje mag je doordeweeks niet reizen tussen 6:30 – 9:00 uur en tussen 16:30 – 18:00 uur. Let op: de werkelijke tijd is bij e-tickets altijd bepalend. Je mag de reis dus NIET afmaken als je de reis (even) voor de spits bent begonnen. Op zaterdag en zondag zijn er gelukkig geen beperkingen. Dan mag je heel de dag reizen. Deze keer is de NS Dagkaart bij Albert Heijn een paar euro duurder dan de vorige keer. Wil je airmiles inwisselen? Dan kun je in de nog eens drie euro besparen.

Vouchercode

Na aankoop van het AH treinkaartje krijg je binnen enkele minuten een vouchercode. Die kun je direct verzilveren, maar ook later. Het is goed om te weten dat je na verzilvering niets meer kunt aanpassen. Ons advies is om daarom één dag voor vertrek de kaartjes te verzilveren. Eventueel kan het ook op de dag van vertrek. Tijdens het verzilveren geef je op wie met het treinkaartje gaat reizen en op welke dag. Omdat het een dagkaart is, hoef je niet het traject te kiezen.

Printen verplicht!

De meeste goedkope treinkaartjes hoef je niet uit te printen en kun je laden in de NS Reisplanner app. Dat is met het AH treinkaartje echter niet mogelijk. Het AH treinkaartje moet uitgeprint worden.

Geldigheid

Zoals aangegeven heb je tot en met 30 december de tijd om de treinkaartjes te verzilveren en te reizen. De NS Dagkaart is niet alleen geldig bij NS, maar ook bij Arriva, Qbuzz, RNET, Keolis (Blauwnet), Connexxion en Breng. De NS Dagkaart is alleen geldig in Nederland, en je kunt geen gebruik maken van de Thalys en de Eurostar. Wil je gebruik maken van de Intercity Direct en reis je tussen Schiphol en Rotterdam (of andersom), dan heb je een toeslag nodig. Deze kun je voor € 2,40 kopen bij de kaartautomaat of online. Ook bij gebruik van de ICE (Amsterdam – Arnhem v.v.) dien je een toeslag aan te schaffen. Wil je niets extra’s betalen? Geen probleem. Maak dan gebruik van de reguliere intercity’s.

27 gedachten over “Albert Heijn treinkaartjes: NS Dal Dagkaart € 19”

  1. Pieter schreef:

    Zojuist contact gehad met NS, nádat ik deze kaartjes kocht bij de AH in Apeldoorn, maar er blijkt géén BUSvervoer in begrepen te zijn, anders dan u hier schrijft.

    Heel vervelend, want op deze kosten had ik niet gerekend.

    1. Pieter schreef:

      Excuses, mijn vergissing. Ik ging ervanuit dat Connexxion alleen bus en taxi vervoer verzorgt.

      De omschrijving is dus wel correct.

      Excuses

      1. Sylvester schreef:

        kan je nou ook gewoon met de bus reizen met dit kaartje ?

        1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

          Nee.

  2. Jos schreef:

    Beetje jammer wel dat iemand die, om welke reden ook, geen beschikking heeft over een printer bij voorbaat van deze aanbieding wordt uitgesloten..

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Bij heel aanbiedingen is dat. Wie echt wil, kan het altijd regelen. Of via de bibliotheek, of een kennis of een andere wijze. Zoiets blijf je houden. Als ze fysiek in de winkels worden verkocht, zijn er ook mensen die te ver van de winkels wonen.

  3. danielle schreef:

    ik heb geen printer, dus ik val nu buiten de boot? sorry, maar dat vind ik echt niet kunnen!

    1. Annemiek schreef:

      Dan kun je terecht bij buren, vrienden, copyshops, de bibliotheek of bij een servicebalie op het station (daar kost het wel een eurootje)… Ik vind het echt niet kunnen dat als AH en NS samen een actie bedenken, waarbij mensen voor een spotprijs kunnen reizen, er alsnog figuren hun onnozele gezeik komen etaleren.

    2. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Bij heel aanbiedingen is dat. Niet allen bij NS, maar ook bij pretparken en dergelijke. Wie echt wil, kan het altijd regelen. Of via de bibliotheek, of een kennis of een andere wijze. Echt handig en prettig is dat niet, als je het niet zelf kan regelen. Maar: zoiets blijf je houden. Als ze fysiek in de winkels worden verkocht, zijn er ook mensen die te ver van de winkels wonen.

    3. dries molenaar schreef:

      Jaja, korting is een recht voor de armlastigen.

    4. Willem schreef:

      Als je wel een Smartphone hebt, dan kan je ook gewoon de NS APP op je toestel zetten en daar je kaartje laden dan ben je geen printer nodig, en anders een printertje kopen voor een paar tientjes of tweedehands op marktplaats bij een printer kan een pc of laptop etc ook wel handig zijn 😉

  4. Thomas schreef:

    Is dit het soort e-ticket dat je ook via Spoordeelwinkel krijgt? Er moet dan dus een specifieke datum gekozen worden (bij het afdrukken zeg maar)?

    1. Annemiek schreef:

      Als je nou de tekst van het artikel eens zou lezen… Het antwoord staat er gewoon in!

    2. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Klopt, maar je hoeft geen traject op te geven. Je kunt ook verzilveren op de reisdag zelf.

  5. p schreef:

    printen is zo achtiger negentiger jaren! geef me gewoon zo’n kaartje en klaar, ik wil niet nog tijd en geld voor uitprinten uit geven, NIET in de rij staan bij de bieb, buurthuis v.d. toekomst etc. kost allemaal extra tijd. gewoon kaartje en klaar. het verdienmodel zit dus blijkbaar nu het printen na de klant te delegeren. heel stom. doen wij niet… en een app doe ik ook niet.

    1. dries molenaar schreef:

      Gezien alle fouten in uw berichtje kan ik mij voorstellen dat het bedienen van ingewikkelde apparatuur moeilijkheden geeft.
      U kunt gewoon een kaartje kopen en reizen. De essentie van deze aanbiedingen is dat er buiten de spits gereisd zal worden en dat er geen kassahandelingen aan besteed zullen worden. Goedkope uurtjes en bespaarde inspanningen, vandaar uw korting. Die u wel zou willen maar waar u niet de tegenprestatie voor wil doen.

  6. Mandy schreef:

    Op de site van AH staat dat je pas na 18.30 uur kunt reizen. Groetjes Mandy

    1. Patrick schreef:

      Ja , de spitstijden zijn niet juist. Dus niet in de trein zitten tussen 6:30 – 9:00 en 16:00 – 18:30 uur

  7. Frenkel schreef:

    Is wel jammer dat je deze niet als e-ticket op je smartphone kan laden.

    De poortjes op de stations willen nog wel eens slecht reageren op geprinte tickets als ze niet meer puntgaaf zijn.

    1. Willem schreef:

      Dit is wel mogelijk, ik doe dat immers ook en gebruik er een App bij van de NS en dat werkt prima, nadeel is wel dat je moet zorggen dat je de hele reis genoeg accu hebt, ik zet mijn toestel uit wanneer ik hem niet nodig ben zo bespaar ik accu tot de controlle komt als die komt want er komt ook vaak helemaal niemand controleren

  8. F. Oosterhof schreef:

    Als ik doorklik naar Info & Bestellen staat deze NS Dal Dagkaart er niet bij.

    1. Erwin Wessels schreef:

      Klopt, deze actie is inmiddels afgelopen (staat ook aan het begin van het artikel in rode letters).

      1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

        Het is inderdaad afgelopen, de mededeling dat de actie is afgelopen heb ik vandaag ingesteld n.a.v. bovenstaande reactie 🙂

    2. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Dank, de actie is inderdaad inmiddels afgelopen. Dat heb ik nu verwerkt. Een soortgelijke actie is nog wel te koop bij ActievandeDag.nl.

  9. Mariette schreef:

    Mag je met dit kaartje tijdens de kerstdagen de gehele dag reizen of ook alleen tijdens de daluren?

    1. Erwin Wessels schreef:

      Op nationale feestdagen en in het weekend zijn er geen piekuren. Kaartjes die alleen in de daluren geldig zijn, zijn normaliter op de genoemde dagen de hele dag geldig, dus ik ga ervan uit dat dit kaartje op de Kerstdagen de hele dag geldig is.

      Echter, de actie is afgelopen, dus ik kan de voorwaarden niet meer opzoeken, maar ik kan me niet voorstellen dat AH hier ineens met hun voorwaarden van afwijkt.

  10. Hayliab Mahari schreef:

    ik wil treinkaartjes

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.