youtube treinreiziger zoeken zoeken
Foto: Stefan Verkerk/Treinreiziger.nl

NS Dagkaart voor vaste klanten € 15

klok 14 feb 2018 13:00

Deze actie is voorbij. Vind een alternatief via onze prijsvergelijker

Speciaal voor vaste klanten biedt NS regelmatig een dagkaart aan. In 2018 kost deze voortaan voor 15 euro (voorheen 12,50 euro). Maandelijks krijgt een selectie vaste klanten de actie in hun e-mail. Nieuw is ook dat de actie alleen beschikbaar is voor mensen die een actiecode hebben gekregen.

In het verleden kon iedereen de actie kopen. Maar dat is niet meer zo. De actie is nu alleen nog maar beschikbaar voor mensen die een uitnodiging hebben gekregen. Zonder uitnodiging is het kopen weliswaar mogelijk, maar betaal je veel meer: 39 euro. De actie die momenteel loopt is te koop t/m 24 februari en te gebruiken t/m 30 april (niet 27 april) – doordeweeks alleen na 9:00.

Het is voor het eerst dat NS deze acties afschermt. In het verleden kreeg ook iedere maand een andere groep geselecteerde groep vaste klanten soortgelijke acties, maar toen was het nog mogelijk om die acties toch te delen met anderen. Nu is dat veranderd. Daardoor is misbruik maken niet meer mogelijk. Vorige maand nog kwam er bij Treinreiziger.nl een voorbeeld binnen van iemand die deze dagkaart had ingekocht, om vervolgens duurder door te verkopen. Dat is door deze wijziging niet meer mogelijk.

132 gedachten over “NS Dagkaart voor vaste klanten € 15”

  1. G. Mauer schreef:

    Meest.Achterlijke.Actie. Ooit.
    Niet alleen van de NS, maar van alle ooit aangeboden acties. Hoe haal je het in je hoofd om slechts een deel van je vaste klantenkring een goed voordeel aan te bieden en de rest niet? Wat is dat voor iets stoms????
    En wordt deze actie MAANDELIJKS uitgezet door de NS?. Ik ben sinds 20 jaar vaste klant, ik heb m vm volgens mij nog nooit gehad. Maar ook al was dat zo, dan NOG zou ik het een zeer onsympathieke actie vinden. Ik kan die dagkaarten altijd goed gebruiken, waarom zou ik er dan geen gebruik van mogen maken tegen deze lage prijs? ECHT SUPERSTOM.
    Suggestie: doe deze actie 2x per jaar voor ALLE vvaste klanten. Veel sympathieker.

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      NS heeft meer dan een miljoen vaste klanten. Wellicht kunt u zicht voorstellen dat het erg druk wordt als die allemaal tegelijk van deze actie gaan profiteren, en dat daarom wordt er maandelijks een deel van de actie geselecteerd. NS kan alleen de vaste klanten benaderen waarvan een e-mailadres bekend is. Het is mogelijk dat de actie bij sommige klanten in de reclame of spamfolder terecht komt.

      1. Anoniem schreef:

        Ik geloof niet dat we hetzelfde bedoelen. Ik vind het idee om alleen een deel van je vaste klanten een voordeel aan te bieden echt achterlijk. En je argument dat het anders te druk zou worden is niet evht overtuigend: verleng de reisperiode naar 6 maanden em je hebt er geen last van en dan kan iedereen deze actie gebruiken. Doe m 1 keer per jaar, voor mijn part. En stuur m dan ook per post naar de klanten die geen mailadres willen doorgeven. Waar je ook aan kunt denken:er zijn veel oudere mensen die niet handig zijn met mailverkeer. Die kunnen ook slecht met deze actie uit de voeten.
        Ik heb niets in mijn spamfolder of reclamefolder. Ik heb net de NS gebeld en gevraagd waarom ik niet geselecteerd wordt voor deze acties, en heb gevraagd of zij kunnen zien óf en wannéer ik geselecteerd zou geweest zijn, maar dat wisten ze niet.
        Dus, samengevat: zeer onsympathieke stomme actie.

        1. G. Mauer schreef:

          Oh en voor de volledigheid: JA, mijn mailadres is bekend bij de NS. Al jaaaaaren. Ik erger me ook al jaren aan deze actie, ik hoorde er 3 jaar geleden iets over via een vriend, en nu heeft een vriendin van mij m ook in haar mailbox gekregen.
          Als de NS 1 miljoen vaste klanten heeft en maandelijks een deel van die klanten deze aanbieding krijgen, hoeveel mensen zijn dat dan? 100? 1000?
          Echt supervervelende actie, bah.

        2. Willem schreef:

          Beste G.Mauer, beste anoniem,
          Klik eens op de koppeling in regel 10 van het bericht. (“die momenteel loopt”)en dan kan je deze aanbieding gewoon tot en met 27 januari as.kopen. Is helemaal niks onsympathieks aan.

        3. van Heumen schreef:

          ik krijg helemaal geen aanbiedingen meer per email

    2. Nora schreef:

      Hallo ns ik vaak naar Utrecht kom ik aan merken voor 12.50 waar kan ik vragen

      1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

        We zijn geen NS, je kunt natuurlijk altijd met de NS Klantenservice bellen, je kunt ook je voordeel doen met dit bericht.

        1. Marianne schreef:

          Er is ook een actie dat je per reclamepost 2 meereiskaartjes en 2 van 2-1 kaartjes in de brievenbus krijgt. Mijn dochter in Almere krijgt ze elk jaar, ik nooit dankzij mijn nee nee sticker op de brievenbus. Maar mijn dochter geeft ze dan aan mij en ik heb ook al een paar keer met de NS gemaild hierover waarna ik de aangevoden reclame keurig kreeg opgestuurd.

      2. Tetty schreef:

        Waar kan ik als vaste klant van ns een kaartje kopen voor €12.50

        1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

          In het eerste deel van het artikel staat een link naar de actie.

    3. johan II schreef:

      Geheel met G. Mauer eens. NS lijkt wel boekie zoek,

      Heb vorig jaar 5 van die kaarten gekocht na artikel (lees: advies) van Treinreiziger.nl (zelf al eeuwen vaste klant, emailadrs bekend bij NS). Voelt niet goed. Neem liever de auto.

      Het gefraudeer etc wat ze zelf willen tegengaan maken ze zelf mogelijk met hun gammele akties. Werkelijk alles rammelt aan deze ‘strategen’.

      Laat ze wissels gaan voorverwarmen ipv Nederland nog debieler maken.

    4. dries molenaar schreef:

      U zult wel niet in de administratie zitten. Voorts wordt de uitgifte gespreid zodat de treinen niet ineens vol zitten.

      1. johan II schreef:

        ‘U zult wel niet in de administratie zitten’.

        Ja met een spaghetti-organisatie als NS, kun je zelfs in 2018 dit soort zinnen schrijven.
        Ook al ben ik 25 of 30 jaar abonnementhouder.

        En anders verzinnen ze wel het kul argument ‘geen email-adres’ Men verzint altijd wel een reden om nooit de ogen open te hoeven doen, zelf pijn te voelen van eigen acties. Daarom is het een running gag (blijven herfstblaadjes etc elk jaar terugkomen; politiek Den Haag maakt ook deel uit van deze biotoop).

        Is dysfunctioneel. En volstrekt schaamteloos.

        1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

          Bel even met NS voor in de toekomst ook soortgelijke mailings te krijgen, en doe nu je voordeel met deze actie & informatie.

      2. johan II schreef:

        ‘uitgifte gespreid’ is ook een kul-argument hiervoor.

        Je kan makkelijk deze aktie zodanig ontwerpen zodat ALLE abonnementshouders (met/zonder email, jong/oud etc) hem jaarlijks EN gespreid krijgen. En zorgen datje maar 1 zo’n kaartje krijgt.

        Bijv. als kadootje als je abonnement verlengd wordt.

        Vraag G. Mauer, die heeft geen stopverf in zijn hart, hoofd en ogen.

    5. johan II schreef:

      Ja, dat is dan mijn bijdrage aan het Nederlandse volk met NS abonnement:

      Je kan zoveel van die 12,50 euro kaartjes als je wilt kopen.
      Bijvoorbeeld door, als je er 5 wilt, 5 tabbladen met dezelfde link (hierboven in artikel) te openen, 5 keer ‘direct bestellen’ te klikken dan komen ze alle 5 in één winkelwagentje.

      Doe eticket gewoon op eigen naam (ivm legitimatie, ook al vraagt NS conducteur er nooit naar, kunnen ze wel doen natuurlijk, ze doen wel vaker iets creatiefs).
      Er is ook geen NS bot/intelligentie (/gestapo) die je email adres koppelt aan het niet in hun mailing-lijst te zitten.

      Nou, niet te angstig of schizofreen worden (dat lijkt me het geheime doel van NS), veel plezier ermee !!!

    6. Raymond schreef:

      Deze aktie heb je ook met de post ontvangen

      1. johan II schreef:

        Raymond, niks per post ontvangen. Treinreiziger.nl vorig jaar wees me op dit fenomeen.
        Ene klant wel, andere niet is een gepatenteerde methodiek van NS om iedereen bezig te houden. Inclusief wij nu.

    7. Gerrit d schreef:

      Hallo ik heb vandaag 2x 12.50 betaald ipv 1x voor morgen kan ik die 12.50 terug krijgen voor 24 januari of kan ik het 2e kaartje uitprinten op 31 januari dat mag ook

      Mvmm

      1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

        Ik heb uw persoonsgegevens verwijderd. Dit is een openbaar reactieveld, geen email. Wij zijn ook geen NS. Als u 2 dagkaarten heeft besteld Heeft u 2 vouchercodes ontvangen. Je kunt u verzilveren voor twee reisdagen. In principe vindt er geen terugbetaling plaats bij deze actie. Maar u kunt altijd contact opnemen met MS om te kijken wat in uw geval mogelijk is.

    8. Cin schreef:

      ELke vaste klant krijgt andere aanbiedingen. De ene krijgt een dagkaart met korting, de ander een kaart naar een specifieke plaats met korting.
      Als je niks ontvangt ligt dit aan jezelf en zul je nooit aangegeven hebben dat je aanbiedingen wilt ontvangen.
      Gelijk verongelijkt reageren alsof je achtergesteld werd slaat nergens op als je jezelf al nooit informeerde.

  2. Yazi wu schreef:

    Ik ben vast klant

  3. mattias schreef:

    Dus je moet abbo houder zijn om het te kopen maar je mag als abbo houder ook voor anderen kopen. ok dat snap ik. maar dan vooralsnog kan iedereen deze kopen? hoe dan?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      De bedoeling is dat alleen vaste klanten het kopen, maar er wordt niet gecontroleerd of je een vaste klant bent.

  4. mattias schreef:

    Dus je moet abbo houder zijn om het te kopen maar je mag als abbo houder ook voor anderen kopen. ok dat snap ik. maar dan vooralsnog kan iedereen deze kopen? hoe dan?

    1. Marianne schreef:

      Wat is een “abbo”?

  5. mattias schreef:

    hoe kun je geldig reizen als je geen abbo houder bent?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      De actie is niet gebonden aan een abonnement.

  6. Ida schreef:

    Al jaren vaste klant, nog nooit deze aanbieding gehad, mijn mailadres is bekend. Gisteren nog dagkaart voor 19 euro gekocht. Dat vond ik al goede deal, maar nu blijkt dat je als vaste klant voor 12,50!! een hele dag kan reizen!

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Bel even met NS voor in de toekomst ook soortgelijke mailings te krijgen, en doe nu je voordeel met deze actie & informatie.

  7. Nina schreef:

    Als jullie nou even allemaal ophouden met zielig doen, of eerst het artikel goed lezen, en op de link klikken, dan kun je de kaart kopen, of je nou een email gehad hebt of niet. Als je in leven niks beters te doen dan hier over te zeuren i.p.v Stefan te bedanken voor het maken van het artikel zodat wij allemaal op de hoogte zijn dan doe je toch echt iets heel erg verkeerd. Wees eens blij met wat je allemaal hebt i.p.v. wat je niet hebt.

    1. Marco Daane schreef:

      Hear hear. En is er nou niemand tussen al die kwaaie, verbaasde of anderszins reagerenden die treinreiziger.nl eens dank zegt voor het doorbrieven van deze actie zodat iedereen eraan kan meedoen? Nou dan doe ik het wel. Thnx Hilbrand!

      1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

        Dankjewel

  8. Samira Benzirar schreef:

    Hoi.

    Ik ben treinreiziger

    Wel ook graag ticket bestellen voor 12,50
    Ga vaak met de trein.
    Mvg

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Bel even met NS voor in de toekomst ook soortgelijke mailings te krijgen, en doe nu je voordeel met deze actie & informatie.

  9. geeske schreef:

    Mijn man is vaste klant maar nog nooit deze actie ontvangen.
    Kan ik deze bestellen?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Formeel als je de e-mail hebt gekregen. Praktisch kan iedereen ze bestellen, en kun je geen problemen krijgen.

      1. Marina schreef:

        Waar maken we eigelijk druk om een kaartje van 12.50? Ik weet wel iets beters ipv van een kaartje laat de ns de eerste klas maar eens uit die treinen doen want die zijn bijna altijd leeg terwijl de tweede klas altijd tjokvol is.en de kruidvat heeft ook vaak goedkope trein kaarten te koop

  10. Lucienne Wiersema schreef:

    Ik heb hem tot nu toe 2x gehad. Ik heb een dal vrij abonnement. Er zijn ook regelmatig acties van winkels. Die zijn meestal rond de 14 of 15 euro. Die mag iedereen gebruiken. Ik ben er blij mee, zo kan je nog eens een leuke dagtrip maken.

  11. Willy Coops schreef:

    Mag ik als geen abonnementhouder nu gebruik hiervan maken of n iet.

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Formeel als je de e-mail hebt gekregen. Praktisch kan iedereen ze bestellen, en kun je geen problemen krijgen.

  12. L. Jaffar schreef:

    Ik ben al decennia klant en heb geen aanbod gekregen. Belachelijk

  13. Anoniem schreef:

    Ik ben al 5 jaar vaste klant met een abonnement, ik heb nog nooit iets gehoord over aanbiedingen. Ik heb al een paar keer gebeld , nu komt het goed mevrouw, dus niet.

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Formeel als je de e-mail hebt gekregen. Praktisch kan iedereen ze bestellen, en kun je geen problemen krijgen.

  14. 1x per maand reiziger schreef:

    Deze website heeft kennelijk als doel om alle voordeeltjes voor vaste klanten of groepsreizigers door met valse aannames de kopers van die producten zwart te maken als profiteurs met hun gesponsorde OV jaarkaart.

    1. johan II schreef:

      Daar heeft NS treinreiziger.nl niet voor nodig.

      De flut berekening kwam na het de nek omdraaien. Ben jij oud NS-er dries?

      De heers en verdeel attitude zit in NS’ genen. Kunnen niet anders. Met het idee alwetend te zijn. Van top tot teen. Volkomen op de automatische piloot. In de perfecte waan vernieuwend, sociaal en vooral onbegrepen te zijn.

      Daarmee inderdaad Nederlands kroonjuweel.
      Verbaas me erover hoe ook nieuwe werknemers (laat staan managers) compleet zelfde gedrag gaan vertonen, denkende van niet. Dan is inderdaad sprake van een ijzersterke corporate identity.

      Treinreiziger.nl maakt alleen maar de idiotie van hun produkten helder. Don’t blame de messenger.

  15. Vraag schreef:

    Hoe en waar kan ik deze kaarten kopen en of bestellen?

    1. Anoniem schreef:

      Eerst lezen, dan vragen stellen…

  16. Anoniem schreef:

    controleren of zij een ns abonnement hebben met deze dagkaart kun je alleen reizen als je in het bezit bent van een ns abonnement kunt laten zien

  17. adrie schreef:

    controleren of zij een ns abonnement hebben met deze dagkaart kun je alleen reizen als je in het bezit bent van een ns abonnement kunt laten zien

    1. Antje schreef:

      staat dat ergens?

    2. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Nee, de actie mag ook gebruikt / gegeven worden aan mensen worden zonder NS abonnement.

  18. Saskia schreef:

    Superleuke actie, heel blij mee!
    Vind NS een top bedrijf, zelfs op de dag van de storm ‘s svonds
    weer met de trein thuis kunnen komen.
    En …genoten van de gratis koffie die dag.

  19. dries molenaar schreef:

    Wat een zeurstuk. Je kan helemaal niet zo makkelijk inkopen dus het vergelijk met het massale georganiseerde misbruik van het groepsretour is totaal misplaatst. Evident moet nu een vaste klantenvoorziening eraan geloven omdat de misbruikkaart is aangepakt. Overigens krijg je er op zijn hoogst vier per jaar en soms minder. Dat is lekker verdienen.

    1. johan II schreef:

      Je kan er zoveel bestellen als je wilt. Heb hierboven ergens uitgelegd hoe.

      Dat over georganiseerd misbruik is overtrokken lijkt me, vooral goed voor imago NS (‘gewild bedrijf’, ‘succesvol produkt’).

      1. Antje schreef:

        10.000 misbruikers, iedere dag. Genoeg reden om het groepsretour af te schaffen wanneer je zo op het hoofd gepoept wordt.

  20. Fietje schreef:

    Bij mij doet de link het niet. Tenminste niet als ik op “Direct bestellen” klik. Of is dat alleen vanavond?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Vandaag doet de link het wel, gisteren was er een storing

  21. Truus schreef:

    Hallo .Wanneer komen er weer eens treinkaartjes van Kruidvat , Blokker of Albert Heijn.
    Allang niet meer geweest.

    1. Peter schreef:

      Volgende week bij AH. Maar wel een dure dit keer: 18 euro. Ben benieuwd of je er voor 18 euro wat extra’s bij krijgt, zal eigenlijk wel moeten.

      1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

        De 18 euro actie is zover mij bekend een persoonlijke bonus-actie.

  22. Visse schreef:

    Bizar al jaren vaste klant, nooit wat gezien

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Doe dan nu je voordeel ermee, en vraag bij NS na of je e-mailadres geregistreerd is voor persoonlijke acties.

  23. Dink schreef:

    Wat een gemopper allemaal! Nederland op zijn best!

  24. 1x per maand reiziger schreef:

    Het uitventen van een lek in de NS aanbiedingen door deze site is strafbaar.(kaartjes met waarde in het handelsverkeer) Zeker omdat er sprake is van persoonlijk gewin (advertentie inkomsten)artikel 326 wetboek van strafrecht.

    Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het ter beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan oplichting, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.

    1. 1x per maand reiziger schreef:

      Het gaat hier om het verstrekken van gegevens in het handelsverkeer (link uitsluitend bedoelt voor vaste klanten).

    2. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Dit is gewoon onzin. Er staan advertenties op onze site, maar dit zeker niet. NS Spoordeelwinkel is adverteerder van ons. Tegenovergestelde is waar: door dit te plaatsen lopen we eerder advertentie inkomsten mis, dit is immers voordeliger dan de Spoordeelwinkel. U durft uw eigen naam niet in te vullen, vult een vals emailadres in en schrijft ook nog eens een reactie in naam van Dries Molenaar. Best bijzonder.

      1. 1x per maand reiziger schreef:

        Volgens mij heb je 0,0 juridische kennis, dus hou op met zeiken of op de persoon te spelen, erg laag hoor.

        Ik hoop dat deze site gemarkeerd gaat worden als Fakenews door de Europese Unie met jullie valse aannames over onder andere de schade van de groepsretour.

        1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

          Dank Vlaams Blokker

        2. Bart C. schreef:

          Wil je wat popcorn Hildebrand? Heb nog wel wat hoor. 😀

    3. johan II schreef:

      NS is strafbaar. Werkelijk elke aanbieding of dienst heeft een lek.

      Ze hebben een maatschappelijke zorgplicht, niet om de idioot uit te hangen.

  25. Laura schreef:

    Handig die kaart! Graag heel erg graag een lange afstands relatie is al duur genoeg met de 21(als je mazzel hebt) euro naar belgie en daar op de go pas voor 6.20 omdat ik onder de 26 ben…..en dan ook nog terug en dat is soms ook nog is voor een staan plel omdat het te vol is..

  26. Otto schreef:

    Ach N.S wanneer doe je het goed,ik vind elke actie leuk,dus gewoon doorgaan,van mij geen commentaar.leuke actie.

  27. Truus schreef:

    Is het treinkaartje naast de NS treinen ook in de andere treinen zoals Arriva geldig?

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      Ja

  28. Klaas Wierda schreef:

    Je moet niet alleen vaste klant zijn, je moet ook meedoen met NS Extra: https://www.ns.nl/nsextra/aanmelden?0

    Maar voor wat hoort wat:
    https://www.treinreiziger.nl/ns-extra-mail-bij-vergeten-uit-te-checken-en-spaarpunten/

  29. k.iosifidis schreef:

    Hallo.
    ik lees hier boven dat iedereen kan deze dagkaart gebruiken , maar op de ns site waar je ze kan kopen staat duidelijk <>
    dus niet iedereen kan ze gebruiken. klopt ?
    met vr gr

    1. k.iosifidis schreef:

      de text was kwijt ,staat duidelijk,Alleen geldig voor abonnementhouders

      1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

        Verkoop is er dus geen controle of u een vaste klant bent. Zal ze bij de veelgestelde vragen kunt lezen machten dagkaart ook gebruikt worden door iemand die geen vaste klant is.

  30. Anoniem schreef:

    IK WIL mijn geld terug dit is nep ik betaal krijg niet eens mail 😬😬

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Wat is nep? Bij NS krijg je de vouchercode, en indien je deze niet ontvangt kun je contact opnemen met NS klantenservice en houd uw betaalgegevens bij de hand. De actie van 17
      50 zou nep kunnen zijn.

  31. Michael Rutten schreef:

    heel eerlijk vind dit ik een vreemde manier van klantenbinding. Wat denk je als iemand een mail binnen krijgt van de NS met daarin dat je voor een gratis dagkaart bent geselecteerd, daar trap ik in ieder geval niet in, met alle spammails tegenwoordig.

    1. Erwin Wessels schreef:

      Een gratis dagkaart zal de NS volgens mij niet snel geven. Dergelijke aanbiedingen als deze dan weer wel. Als je een mail niet vertrouwt, kijk altijd waarmee het e-mailadres van de afzender eindigt (@ns.nl of .ns.nl). Als je het dan nog niet vertrouwt, kan je altijd even googlen op het e-mailadres van de afzender.

  32. Erwin Wessels schreef:

    Hildebrand (treinreiziger.nl) hartstikke bedankt voor dit bericht. Ik ben vaste klant (voordeelurenkaart, dus al langere tijd) maar heb deze aanbieding niet mogen ontvangen.

    Dit scheelt me toch weer ca. 15 euro voor twee retourtjes Leeuwarden-Enschede komende zaterdag.

    1. Erwin Wessels schreef:

      …ik heb deze aanbieding HELAAS niet mogen ontvangen…

  33. joop schreef:

    wij gaan al jaren met de trein naar schiphol maar hebben nog nooit een goedkoop kaartje van de ns gehad

    misschien nu een keer
    vriendelijke groet

  34. Artem schreef:

    How i can pay for this ticket, if i`m not from Holland and can not pay using ideal?

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      You can only pay with iDEAL. Actievandedag have a ticket, and you can pay with creditcard.

  35. Anne schreef:

    goedemorgen,

    Ik heb een treinkaartje besteld en de betaling hiervan afgerond. Nu heb ik nog steeds geen mail van jullie ontvangen waarin mijn ticket staat. Kan dit kloppen? ik heb wel het juiste mailadres doorgegeven aan jullie! Ik kijk uit naar een reactie en verwacht/ hoop alsnog mijn treinkaartje via de mail te ontvangen.Het bedrag is al wel van mijn rekening afgeschreven.

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      Even voor de duidelijkheid het treinkaartje koopje bij NS en niet bij ons. Binnen half uur hoort het binnen te komen, anders NS klantenservice bellen en betaalgegevens bij de hand houden.

  36. joanetta schreef:

    Nog even een vraagje, kun je die dagkaartjes toch ook in de regionale treinen gebruiken

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      Klopt

  37. berihu haile schreef:

    ik wil graag dag kaart trien tiket

  38. Anoniem schreef:

    Weet je NS, ik ben helemaal klaar met jullie “goedbedoelde” acties. Ik heb nu een treinkaartje uitgeprint voor zondag 28 januari 2018, en ik heb nu een luchtwegeninfectie waardoor ik nu niet meer naar een meeting in Amsterdam kan gaan deze zondag, en kan dit A4’tje dus niet meer gebruiken op een andere datum voor een volgende meeting. Ik ben boos, heel erg boos want dit is niet de eerste keer dat ik onverhoopt niet kan gaan. Lekker makkelijk verdiend zo hè zonder mensen hun geld terug te kunnen geven? Want zo zullen er veel meer mensen zijn die onverhoopt niet kunnen om welke reden dan ook. Walgelijk! 🤮

    Gebruik maken van een OV-Chipkaart heb ik expres niet gedaan, je dacht toch zeker niet dat ik daaraan meedoe? Uit protest heb ik er nooit een aangeschaft.
    Ik doe ook nooit meer aan die klote kortingsactie’s van jullie, al was het maar omdat ik jullie acties van nu af aan ga boycotten (waarbij ik hoop dat velen dat ook gaan doen) totdat jullie weer voor 100% massaal kant en klaar actie kaartjes verkopen bij Kruidvat, HEMA, et cetera. Kaartjes die je bovendien zonder al dat gedoe met uitprinten en codes verzilveren, eventueel ook op een andere datum kunt gebruiken als je de eerste geplande datum onverhoopt niet kan. En ik ben echt de enige niet die erover klaagt, ik heb zat recensie’s gelezen van mensen die het ook zat zijn. Ik ben jullie zogenaamde acties echt meer dan spuug en spuug zat!

    En ik weet het,er zullen altijd mensen zijn die mij natuurlijk weer ongelijk zullen geven, maar als dat zo is dan wordt zelf maar eens zodanig ziek waarbij je je verzilveringskaartje moet opgeven, of dat er prompt iets met iemand gebeurd waarbij je je reis moet afzeggen dan denk je wellicht wel anders. En zo niet, dan heb je wat mij betreft geen gevoel en geen logica in je donder.

    1. Anoniem schreef:

      Bovendien ben ik niet eens vaste klant, en heb toch een dagkaart actie van 12,50 kunnen betalen. En ik ken zelfs iemand die een kennis heeft en ook gene vaste klant, en zelfs een keer een kaart heeft kunnen kopen van 10 euro. Oneerlijk tegenover alle vaste klanten die tekort gedaan worden, of met andere woorden: Besodemieterd worden.

      1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

        Tja, boos worden dat u extra voordelig deze dagkaart heeft kunnen kopen waardoor de schade voor u beperkt blijft, vind ik ook wel bijzonder.

    2. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      Wij zijn geen NS, slechts een onafhankelijk platform gestart door een particulier. Ik vrees dat NS deze reacties niet leest. Helaas is NS technisch nog niet zover dat wijzigen mogelijk is. Erg vervelend inderdaad. Ons advies: verzilver zo kort mogelijk voor vertrek.

  39. Mebrahtom schreef:

    Hoi kan ik morgen 28-01-2018 voor negen uur incheken,ik moet om zes uur vertreken als dat mag ga ik nu gelijk bestelen

    Met vriendelijk groet

  40. Fons schreef:

    Beste Hildebrand,
    Ik ben niet zo’n fanatieke forumdeelnemer, maar heb nu toch even behoefte om iets te posten.
    Ik gebruik jullie app al enige tijd, vandaag heb ik (op de valreep) gebruik gemaakt van deze actie en daarmee fors bespaard. Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor jullie website en app, maar zeker ook mijn bewondering delen over het engelengeduld waarmee je reageert op alle reacties. Je beantwoording van praktische vragen (waarvan het antwoord vaak al in jullie teksten te vinden is) is adequaat, maar bovenal heb ik respect voor je antwoorden op de kritische, onredelijke, boze en soms ronduit onbeschofte reacties van klagers en NS-bashers die bij jullie vrijwel zonder uitzondering aan het verkeerde adres zijn.
    Ik hoop dat jullie nog lang doorgaan, wees ervan overtuigd dat er een (zwijgende) meerderheid is die veel plezier en voordeel beleeft aan jullie activiteiten!
    Om een lang verhaal kort te maken: chapeau en ga zo door!!

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Beste Fons,
      Dank voor je compliment 🙂 Dat doet de mens goed.

    2. Niels schreef:

      Helemaal eens met Fons, superfijne website, en respect voor jullie engelengeduld.

  41. Anne Marie schreef:

    Kom er vandaag pas achter dat er dagkaarten voor vaste abonnees beschikbaar waren voor € 12,50 en wil er twee bestellen maar helaas
    vanaf 28 januari niet meer te bestellen want de actie is afgelopen.
    Jammer dat ik als vaste abonnee geen tijdig bericht hierover heb mogen
    ontvangen!

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      We publiceren het weer hier als er een nieuwe actie is. Het is eigenlijk de bedoeling alleen als je een uitnodiging krijgt. Door maandelijks een andere groep te selecteren voor de goedkope dagkaart, voorkomt NS dat massaal meer dan een miljoen vaste klanten de actie kopen.

  42. Samarien schreef:

    Spijtig, nu is het de 29e

  43. Abrham Bielom schreef:

    ik wil dagkartje kopen

  44. Abrham Bielom schreef:

    dagkart

  45. Cole schreef:

    Ik kreeg gisteren als valentijnskado: Upgrade naar de 1e klas Exclusief voor NS Extra deelnemers.
    Voorwaarden: Niet geldig in combinatie met een vervoerbewijs van HEMA, Kruidvat, Blokker, Albert Heijn, Jumbo of actiekaarten uit de Spoordeelwinkel plus
    Niet geldig in combinatie met andere acties/aanbiedingen of voor geld inwisselbaar

    NS Dagkaart voor vaste klanten € 12,50 is een actie? dus mag ik die 1e klas upgrade niet gebruiken?

    1. F tekliet yacob schreef:

      👌

    2. A.Noniem schreef:

      In de voorwaarden voor het 12,50 kaartje staat.
      “Mag ik er een Toeslag 2-1 bij kopen?

      Ja, dat mag.”

    1. Welesh habteab schreef:

      Welesh

  46. F tekliet yacob schreef:

    Please sent me the link.

  47. Anoniem schreef:

    Is er al een nieuwe link bekend?

  48. MT Yonis schreef:

    ik wil graag een kaartjes

  49. Sune schreef:

    War kan ik kop

  50. Guda schreef:

    Ik had me aangemeld voor de nieuwsbrief maar zie die niet meer verschijnen

  51. Anoniem schreef:

    Heeft iemand 2 dagkaarten te koop voor 25,00 euro?

  52. chris v omoichoman schreef:

    nee

  53. Martijn Orlando schreef:

    Mooie aanbieding maar helaas niet zondermeer bruikbaar. De NS verwijst nu op de bestelpagina naar een code in de mail die je ontvangen moet hebben om van de aanbieding gebruik te maken. Zonder de code kosten de kaartjes gewoon 39 euro 🙁

  54. 1Marel schreef:

    Beste treinreiziger.nl,

    Heel fijn dat jullie ons hierop attenderen, maar je hebt een code nodig voor de korting. Zonder deze code kost de kaart €39…
    Mochten jullie de code hebben, dan zou dat fijn zijn.

  55. M soeter schreef:

    Bedankt voor het aanbod. Ik kan het niet verzilveren…grrrr

  56. john schreef:

    Beste Hildebrand deze actie is bedriegelijk omdat er geen kortingscode voor de dagkaart van €15 bij wordt gegeven. De link verwijst inderdaad naar de bestelpagina van de VS, maar daar wordt het volle bedrag van €39 voor de dagkaart aangerekend.

  57. Mehran schreef:

    Hallo
    Hoe kan ik ophalen couponcode voor dag kaart bestellen?

  58. Kim boerakker schreef:

    Hoe weten jullie dat ik vaste klant ben ik heb geen persoonlijke kaart en toch ga ik mega vaak met Dr trein ik koop dan een kaartje

    Ik zou het ook leuk vinden om deze actie te kunnen gebruiken maar hoe weten jullie dat ik vaste klant ben zonder persoonlijke kaart??

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Wij weten helemaal niets. Als u vaste klant bent, kunt u even bellen met NS Klantenservice en aangeven dat u in aanmerking wilt komen voor vaste klanten korting. Wellicht is de verwarring veroorzaakt dat deze actie in eerste instantie via een alert via ons is verstuurd, terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling was omdat de actie nu echt gesloten is. We hebben binnen 40 minuten een rectificatie verstuurd en deze info op deze pagina aangepast. Dat is echter al wel even geleden (februari). Excuus voor de verwarring.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.