Supporter van Treinreiziger.nl
21 mei 2020 9:30
Dertig procent van de mkb-bedrijven zegt door de Coronacrisis meer dan driekwart van de omzet mis te lopen. Dat geldt ook voor Treinreiziger.nl. Normaal gesproken zijn advertentieinkomsten uit internationale en goedkope treinkaartjes een belangrijke inkomstenbron voor deze site.
Maar de trein is voorlopig geen uitje. En leuke treinreizen naar het buitenland zitten er dus ook niet in. Treinreiziger.nl loopt daardoor veel inkomsten mis. Uiteraard zijn er veel erge dingen in de wereld, en wij kunnen voorlopig zeker nog vooruit. Maar het is voor ons wel reden om trouwe lezers van onze site de mogelijkheid te geven om supporter te worden van Treinreiziger.nl. Als supporter krijg je een leuk bedankje en word je als eerste op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen van Treinreiziger.nl.
Supporter Free
Wil je ons ondersteunen, maar heb je daar geen financiële ruimte voor? Geen probleem. We waarderen alle (trouwe) lezers. Je kunt ons eventueel ook ondersteunen om te helpen bij de eindredactie (nakijken van artikelen) of op een andere manier. Bijvoorbeeld door gewoon onze website te blijven lezen 🙂
Supporter
Met elke vorm van support zijn we blij. Zo kun je kiezen om Treinreiziger.nl te ondersteunen met 12,50 euro. Als bedankje kun je kiezen uit de DVD Bernina Express (ter waarde van 19,95) of een Treinreiziger.nl schrijfblok. Let op: de Bernina Express DVD wordt geleverd in een papieren hoesje met zichtvenster (dus niet in de gebruikelijke DVD box).
Supporter Plus
Als Supporter Plus ondersteun je ons met 25 euro. Behalve uit de eerder genoemde bedankjes, kun je nu ook kiezen uit de DVD “Reizen door de Jungfrau” of de DVD-set “De mooiste spoorlijnen van Zwitserland”.
Premium Supporter
Voor 39 euro kun je Premium Supporter worden. Je kunt dan kiezen voor een exclusieve Treinreiziger.nl mok als bedankje. Of uit een mok met een ICNG erop. Uiteraard kun je ook kiezen uit één van de eerder genoemde cadeautjes.
* Er wordt standaard 2,95 euro verzendkosten in rekening gebracht bij Treinwebshop.nl. Als je kiest om geen cadeau te krijgen, kan je de verzendkosten indien gewenst terug krijgen. (We hebben inmiddels technisch gerealiseerd dat er geen verzendkosten in rekening worden gebracht.)
Supporter geworden, vind dit een fijne website voor spoor nieuws
Ook hier wil ik je graag bedanken voor de support!
Ik ben zojuist ook een “treinreiziger.nl” – supporter geworden, hoewel het al een week of vier geleden is, dat ik voor de laatste keer in de trein heb gezeten.
Als het gaat om het openbaar vervoer ben ik soms en soms niet een “mopperkont”.
Dit is meteen een oproep aan alle collega – reageerders – u weet zelf het beste of u wel of geen ov – “mopperkont” bent – en alle lezers van deze site supporter
van “treinreiziger”.nl” te
worden.
Al was het alleen maar voor de rubriek (goedkope) treinkaartjes in de toekomst!
Niet voor niks heeft “treinreiziger.nl” in 2017 de Blije Reizigers Prijs gewonnen!
Beste Peter, dank voor je lovende woorden, en dank voor je support!
Ik kijk uit naar de rubriek ,,goedkope treinkaartjes”. Alleen al omdat dat zou betekenen dat er weer van die kaartjes zijn. En dat er blijkbaar dan weer gereisd kan worden. Gaat wel even duren, ben ik bang.
Ja, ik ook. Maandje terug was mijn hoop dat het juni misschien weer terug naar normaal zou gaan. Nu denk ik, in tweede helft mei of juni gaan de maatregelen versoepeld worden. Maar goedkope treinkaartjes en internationale treinreizen voor ons plezier zullen wel later pas volgen. Hopelijk in september, maar misschien wel later. En dat maakt mij bevreesd.
Het lijkt me nu het juiste moment om te stoppen met de ‘actiekaartjes’. Er was al de nodige kritiek op vanwege de reisbeperkingen en het de ov-bedrijven hebben echt geen behoefte meer aan pretreizigers. Ook al omdat de capaciteit na deze viruscrisis minder zal zijn dan voorheen vanwege de ingevoerde anderhalvemeter norm.
Jammer, Hildebrandt, ik word geen supporter, want deze lezer heeft de laatste tijd ook een stuk minder inkomen, maar wél complimenten voor je site,lees hem altijd met plezier.
Dank voor het compliment. En dat is ook fijn om te horen.
Hildebrand Support jou ook. Hoop dat treinreiziger.nl nog vele actuele informatie blijft geven. Want er waren vele interessante ontwikkelingen.
En nu hopen dat de treindiensten gefaseerd opgestart kan worden.
Ook dank voor jouw steun 🙂
Hey Hildebrand, ik heb ooit al eens mijn eindredactionele capaciteiten aangeboden maar heb destijds geen mailtje meer gehad. Ik kan je helpen op dit gebied; ben content creator van beroep die graag de handjes uit de mouwen steekt. Recente werkervaring alsmede referenties op aanvraag verkrijgbaar. Groet Chris
Beste Chris, excuses. Ik ga kijken of ik het alsnog kan vinden.
Ik heb jullie mijn support gegeven. Ik vind jullie site echt belangrijk om al het nieuws te kunnen volgen mbt het Nederlandse (en Buitenlandse) spoor.
Ik lever regelmatig commentaar over mijn ervaringen als OV gebruiker. ben altijd bezig om goede tips oer allerlei zaken omtrent OV te geven. Ik hoop dat het OV gebruik na die coron problematiek straks weer gaat aantrekken en dat er betere verbindingen in ons land en naar onze buurlanden aantrekt en verbeteren gaat, Straks in december 2020 weer een nachttrein naar Oostenrijk en hopelijk een snelle introductie van de eerder genoemde rechtstreekse Eurostar tussen Amsterdam en Rotterdam naar Londen.In deze crisis tijd is het van belang om ook de verbindingen van Weert naar België in te voeren en de trein vanaf Roermond naar Dalheim en verder naar het Roergebied im Duitsland, Maar ook de verbindingen Gent naar Terneuzen , Lelylijn, verlengd spoor Emmen-Stadskanaal, zijn mooie toekomstige verbindingen, Niet alleen een drukke Randstad verdient betere spoorverbindingen ook de wat minder bevolkte regio’s. Minstens een uurdienst is voldoende, maar liefs een halfuurdienst !Het belangrijkste van alles is de goede bereikbaarheid en de aansluitingen op de knooppuntstations onderling. Als men beter samenwerkt bereikt men zijn doelen eerder dan als men halsstarrig maar de boot blijft afhouden. Het gaat niet alleen om geld, aar om goede frequenties onderling en een fijnmazige dienstregeling hier van
Dit telt ook voor de realisatie van nieuwe stations aan bestaande infrastructuur!!
Hildebrand,
Ik probeer vanuit België supporter te worden. Als ik voor “geen cadeau” kies, wordt er toch 8,95 euro verzendkosten Europa aangerekend.
Nog bedankt voor de wedstrijd Kilometerkampioen en de tips voor de opendeurdagen bij NS
STERKTE…
Beste mensen en Treinreiziger.nl in het bijzonder, regelmatig en zeer frequent lees en reageer ik op deze bijzondere website en doet daar zo mijn voordeel mee. Ook dat men, samen met mede “supporters” ervaringen en tips delen om het OV nóg beter te laten zijn en wéér worden, wens ik jullie van Treinreiziger.nl, en OV gebruikers, veel STERKTE toe ! Ik zal kijken op welke wijze, als de centjes dat toelaten, jullie kan steunen. De rubriek is bijna vanzelfsprekend geworden, net zoals ‘s morgens de dag beginnen met een lekker ontbijtje en warme koffie drinken en even kijken wat voor nieuws deze site te bieden heeft. Daarom is Treinreiziger.nl een aanwinst voor de OV liefhebber en verdient zeker mijn grote steun ! “Keep on rolling…”
Ik heb me paar dagen voor het suikerfeest me aangemeld om supporter te worden van Treinreiziger. Die mok met ICNG is echt een aanrader het ziet nogal stoer uit. Ik word liever een supporter van Treinreiziger dan een supporter van een voetbalclub.
Nu nog wachten op de mogelijkheid om donateur te kunnen worden. Dan mag je ieder jaar een bijdrage geven.
Is filmen ook goed?
Beste Hildebrand,
Ik heb lang gewacht voor ik een reactie geef op de oproep om supporter te worden en dus een financiële bijdrage te geven omdat ik de mail erg vreemd vond. Ik ben echt zeer verbaasd. Ik “mag” officieel geen gebruik maken van de trein. Ik ben geen reiziger die noodzakelijk moet reizen. Echter, wij hebben bewust geen auto, we zijn bewust 500meter van een station gaan wonen om makkelijk gebruik te maken van de trein. Sinds juli 1981 hebben wij een abonnement. Ik mis mijn wekelijkse lange afstandswandelingen, maar er wordt gevraagd geen gebruik te maken van de trein als het niet noodzakelijk is. Doordat we geen auto hebben zijn we zeer beperkt en zouden we dus min of meer gedwongen worden om tot aanschaf van een auto over te gaan. We wonen in een dorp. Nu mag ik supporter worden, liefs tegen betaling.
Op dit moment hebben mijn man en ik een voordeelurenkaart met keuze dagen 1ste klas van €118,= per stuk. Daarnaast heb ik een weekendvrij kaart voor €24,= per maand. Nogmaals, sinds het begin van de crisis reizen wij niet meer. Moet ik dan ook nog (liefs tegen betaling) supporter worden? Eigenlijk zouden wij gecompenseerd moeten worden.
Conclusie: wij sponsoren de NS genoeg.
Met vriendelijke groet,
Marianne Harlaar
Excuses dat ik uw reactie destijds niet heb gezien. U schrijft: “Eigenlijk zouden wij gecompenseerd moeten worden.” Om daarmee te beginnen: daar ben ik het volledig mee eens. Ik hoop dat u van de mogelijkheid gebruik heeft gemaakt om uw Weekend Vrij abonnement te pauzeren. Het is verrassend dat NS de keuzedagen niet in geldigheid heeft willen verlengen.
Waar mogelijk onduidelijkheid is: wij staan volledig los van NS en zijn onafhankelijk. In verleden was de Spoordeelwinkel van NS adverteerder van ons, maar dat is al sinds 2019 niet meer zo. Wij proberen als onafhankelijke partij de treinacties te volgen, verslag te doen van nieuws dat relevant is voor de treinreizigers en mensen te helpen om zo voordelig mogelijk te reizen. Treinreiziger.nl is een eenmanszaak van mijn persoon, en ik leef van de advertentie inkomsten.
Ik heb er alle begrip voor dat de meeste mensen geen supporter worden, en dat hoeft ook helemaal niet. Maar ik wil wel even duidelijk maken dat niet NS u heeft verzocht om supporter tegen betaling te worden, dat zou inderdaad vreemd zijn.
Met de nodige vertraging, alsnog deze toelichting.