fbpx
(c) Andrew Balcombe/ shutterstock

NS haalt goedkope treinkaartjes voorlopig offline

Tot nader order worden er geen goedkope treinkaartjes aangeboden. De Nederlandse Spoorwegen vinden het vanwege de Corona-maatregelen niet gepast om reizigers te stimuleren om op pad te gaan met de trein.

Verkoop gestopt

Normaal verkoopt NS tientallen aanbiedingen voor een dagje uit via de NS Spoordeelwinkel. Al die acties zijn ‘tijdelijk niet beschikbaar’. Ook losse treinkaartjes voor een dagje weg zijn niet verkrijgbaar. “Dit zal waarschijnlijk zo blijven tot 31-03-2020. Het is uiteraard tegenstrijdig acties te verkopen voor NS, terwijl het gebruik van openbaar vervoer wordt afgeraden”, zegt het spoorbedrijf op Twitter.

Ook andere kanalen die normaal treinkaartjes aanbieden, hebben nu geen treinacties. Het gaat dan bijvoorbeeld om Actie van de Dag en VakantieVeilingen. Ook daar is de verkoop per 13 maart gestopt.

Al zeker sinds 2012 houdt Treinreizigers.nl treinacties in de gaten. Het is tot dusver nooit voorgekomen dat alle treinacties van alle partijen offline werden gehaald.

Blijf op de hoogte van toekomstige acties

Nieuwsbrief Goedkope treinkaartjes

Ontvang onze gratis nieuwsbrief.

Coulance

Reizigers die eerder een Kruidvat-treinkaartje hebben gekocht krijgen langer de tijd om hun reis te maken. Alle vouchers codes zijn nu geldig t/m 31 december 20202, in plaats van 13 april. Wie al eerder de voucher heeft verzilverd maar toch niet is gaan reizen, kan contact opnemen met de NS klantenservice en een nieuwe voucher krijgen.

Minder treinen en reizigers

NS kampt door het Coronavirus met een hoger ziekteverzuim, en daarnaast reizen veel minder mensen met de trein. Daarom rijden sinds vrijdag de speciale spitstreinen, zogenoemde spitstoevoegers, niet meer. Omdat het kabinet heeft opgeroepen tot thuiswerken en colleges van universiteiten en hogescholen zijn geschrapt heeft dit (vooralsnog) niet tot volle treinen geleid.

Update 24 maart 13:41: NS heeft de geldigheid van de Kruidvat vouchers verlengd t/m 31 december 2020. Ook reizigers met keuzedagen komt NS tegemoet. Zie hier voor meer informatie.

92 gedachten over “NS haalt goedkope treinkaartjes voorlopig offline”

  1. Anne Decock schreef:

    Ik kocht een kaartje bij Kruidvat en was van plan dit te verzilveren voor een dagretour op 22 maart.
    Door corona is dit niet wenselijk. Tot welke datum blijft mijn dagretour, aangekocht op 18/02/2020 bij Krudvat filiaal 2569, geldig

    1. bert sitters schreef:

      Volgens het bericht: “Neem contact op met NS.”

      1. Anoniem schreef:

        Vanavond heb ik met de NS gebeld. Spoordeelwinkelkaartjes nemen ze tot mijn verbazing niet terug. het zijn kaartjes die geldig zijn tot 31/3!

        1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

          Het beleid zou volgens NS zijn: nieuwe voucher codes.

        2. Robert schreef:

          Heb ik ook. Zouden hadden dit weekend vriendenweekend naar Valkenburg, maar als goed burger thuis gebleven. Krijgen ons geld ook niet terug. Maar wordt vervolgd. Laat het er niet bij xitten.

    2. Philip schreef:

      Ik heb net geïnformeerd via NS chat. Mij werd verteld dat de actie niet wordt verlengd. Op mijn vraag wat er dan mee gedaan werd was het antwoord “niks helaas”

    3. Nettie schreef:

      @ Anne Decock
      Van de website van NS: “Kan ik mijn geld terugkrijgen voor mijn Kruidvatkaartje nu ik niet kan reizen?
      Nee, we geven geen geld terug. Wel verlengen we de geldigheid van de Kruidvatkaartjes tot 31 december 2020.”

  2. Ineke Jansen schreef:

    Op 2 febr. Treinkaartjes gekocht via Vakantieveilingen, te verzilveren t/m 31 maart. Ik ga nu niet reizen.
    Wordt de termijn verlengd?

  3. marijke ravestijn schreef:

    ik heb ook treinkaartjes gekocht via vakantie veilingen geldig tot 31-03 2020 maar ga ook niet reizen,heb ze nog niet verzilverd kan ik deze op een later tijd stip verzilveren? graag antwoord want vakantieveilingen geef geen geld terug.

    1. bert sitters schreef:

      Stel uw vragen aan de NS

    2. Jan schreef:

      Heb zojuist van NS vernomen, dat de kaartjes , gekocht via ActievandeDag niet verlengd worden na 31-3-2020. Vindt ik uiterst klantonvriendelijkheid!Die van Kruidvat worden wel verlengd, begrijp ik. Conclusie: meten met 2 maten door NS. Wat kunnen we hieraan doen?

      1. Johan schreef:

        Daarvoor moet je natuurlijk niet bij NS zijn maar bij actievandedag, degene die het product verkocht heeft.

        1. Jan schreef:

          NS voert hier de regie over alle ticketing aanbod, ook van externen. Vreemd genoeg bieden ze daarbij wel coulance aan de Kruitvat klanten en niet aan die van ActievandeDag! Mogelijk wijzigt dat standpunt nog…

      2. Anoniem schreef:

        Kruidvat wordt niet verlengd

        1. tina lebbink schreef:

          MIJN KRUIDVAT GOEDKOOP REIZEN KAART IS MET EEN JAAR VERLENGD. IK GA DEZE GEWOON VERZILVEREN.

    3. Wendy schreef:

      Beste Marijke,
      Als ik u was zal ik de Kruidvat trein tickets zo snel mogelijk gebruiken. Coulance kunnen van dag veranderen. Zelf heb ik bij terugweg in de middag spits gereisd met daluren. Was geen enkel probleem.

  4. M Hellinga schreef:

    Er zijn ook mensen die verplicht moeten reizen bijvoorbeeld om iemand te verdedigen in de rechtbank. Nu moet ik de volle NS prijs betalen voor een kaartje.

    1. Trein-schoonmaker schreef:

      Als u kapitaalkrachtig bent is dat geen probleem. Tenslotte kampt de NS met minder inkomsten, dus uw financiële steun is welkom. Of zullen we het NS personeel korten op hun maandsalaris omdat u goedkoper wilt reizen?

      1. CK schreef:

        deze reactie gaat toch nergens over! iedereen heeft het recht om zelf zijn besteding te doen lijkt mij. Mevrouw kiest voor zo’n kaart en reist dan dus ook nog buiten de spits… jammer

  5. Ron schreef:

    Belachelijk argument van NS, ik reis niet ‘gestimuleerd door ns’ maar uit noodzaak om ouder te verzorgen. En ja, dan maak ik graag gebruik van goedkoper tickets om het financieel haalbaar te maken(19 euro ipv bijna 60!). Denk dat ns gewoon profiteert van situatie met een door pr bureau verzonnen k**argument

    1. William schreef:

      Als je veel reist met de trein, is het misschien voordeliger om een abonnement te nemen. Vaak ben je al met een paar reizen in de maand goedkoper uit. Zelfs ten opzichte van de goedkope kaartjes.

  6. JCH Kalter schreef:

    Kun je al bij spoordeelwinkel gekochte kaarten , te verzilveren voor 31/3, verzilveren in april?
    Of terug doen?

    1. Nettie schreef:

      Van de NS-site:
      “Het gaat hierbij om deals die t/m 29 februari te koop waren en geldig t/m 31 maart. Naar alle waarschijnlijkheid wordt de inlevertermijn van deze deals verlengd. Wij kunnen nu nog niet aangeven tot en met wanneer. Op dit moment is nog onduidelijk wanneer onze partners hun deuren weer mogen openen. Ook moet de geldigheid afgestemd worden met onze partners zodat vouchers met barcodes ook daadwerkelijk scanbaar zijn in hun systeem.”

  7. Saskia schreef:

    Wat een stomme maatregel. Ik moet momenteel juist extra veel reizen en moet nu het volle pond betalen. Waarom is dit???

  8. Bernard schreef:

    De website waar je kruidvat-vouchers kan verzilveren werkt ook niet meer. (algemene foutmelding) Is dit een bewuste keuze?

    1. Bernard schreef:

      Doet het inmiddels weer!

  9. E.J.A. Heusinkveld schreef:

    Kijk op Spoordeelwinkel.nl en daaar wordt op alles een antwoord gegeven.

  10. Arnold schreef:

    Keuzedagen geen probleem?

    1. Keesje schreef:

      Dat denk ik niet Arnold, dat zit toch in je abonnement?

      1. Hans schreef:

        Keuzedag wel degelijk een probleem. Ik dacht de keuzedag februari/maart van mijn voordeeluren abonnement eind maart te gaan gebruiken. Maar dat kan ik (70+) volgens de Haagse deskundigen beter niet doen. Dus daaag keuzedag!

  11. zirak schreef:

    zirakmiraart

  12. Robert schreef:

    Er is zoals uit bovenstaande blijkt inderdaad sprake van een paradox. Volgens mij hadden de NS en andere verkopers beter kunnen stoppen met adverteren, maar de aanbiedingen kunnen continueren. Juist om minder draagkrachtige mensen tegemoet te komen en misschien kennis te laten maken voor toekomstige betere tijden.

    Hopelijk draaien de partijen de regeling terug tot bovengenoemde.

  13. Elly Bruinenberg schreef:

    Heb kaartjes gekocht bij kruitvat die zijn geldig tot 13 april,wij wilden 11 april reizen kan dit wel of niet.

    1. Bernard schreef:

      De gekochte vouchers kunnen gewoon omgezet worden in dagretours t/m 13 april

    2. Bert Sitters schreef:

      @ Elly Bruinenberg
      Even afwachten hoe alles zich ontwikkelt. Er is geen waarzegger die juist kan voorspellen hoe we er volgende maand voorstaan.
      Absolute prioriteit is Corona bestrijden.
      Gezondheid is veel belangrijker dan een goedkoop actiekaartje.

  14. Henkie schreef:

    Bijzonder, dat juist weer de koopjesjagers, die voor een dubbeltje in de trein willen zitten, nu weer beginnen te grommen.

    Check gewoon in met je OV-chipkaart als je daadwerkelijk gaat reizen, al dan niet met abonnement.

    1. Robert schreef:

      Niet iedereen is zo kapitaalkrachtig als u en ik.
      Hebben we daar begrip voor?

    2. Elly schreef:

      Dat is wel hèèl kort door de bocht. Er zijn mensen met een kleine portemonnee die dankzij de acties een dagje uit kunnen.

      1. Pieter schreef:

        Een dagje uit is nu net wat we even niet moeten doen. Dus logisch dat de aanbiedingen even uit de winkel zijn.

      2. Bert Sitters schreef:

        Elly,
        Helaas is een leuk dagje uit lastig. Veel attracties zijn dicht en een kopje koffie op de bestemming kan ook niet op dit moment. We zitten nu eenmaal in een crisissituatie.

  15. Dries Molenaar schreef:

    hoger ziekteverzuim??? Bij zo’n gering aantal besmettingen Heeft een merkbaar aantal NS-ers een Coronabesmetting? Het lijkt meer dat het altijd al extreem hoge ziekteverzuim verhoogd wordt door de gelegenheid te baat nemend personeel.

    1. Ricardo schreef:

      Maar welk beleid houdt de NS richting het personeel aan voor ziek melden in dit geval? Mijn werkgever zegt tegen het personeel dat ze thuis moeten gaan werken op het moment dat ze ook maar enigszins symptomen hebben. Maar machinisten en conducteurs kunnen niet thuis werken en hebben ook nog eens veel klantcontact, het zou mij dan ook niets verbazen als de NS tegen het personeel heeft gezegd dat ze thuis moeten blijven als ze symptomen hebben of zelfs maar contact hebben gehad met iemand die symptomen heeft.

    2. R de Jong schreef:

      Driesje, Driesje
      Volg jij de dagelijkse updates van onze regering wel?
      Het wordt ontraden om gebruik te maken van oorbaar vervoer en men moet het gezonde verstand gebruiken gezien dit wereldprobleem. Hier is NS niets te verwijten en volgt de adviezen en stimuleert het reizen per trein dus niet zolang het niet veilig is en besmetting geminimaliseerd is.
      Nog even wat de personele problemen betreft, hier werken MENSEN uit alle delen van het land en die kunnen idd ook ziek zijn en als het treinpersoneel is betekend dat zij dus niet kunnen rijden. Dat niet alleen, ook andere vervoerbedrijven en ProRail (treindienstleiders en verkeersleiding) kampen met dezelfde personeelsproblemen en zonder hun kan er geen intensive en veilige dienstregeling gegarandeerd worden. In landen om ons heen is dit ook niet anders dan hier, dus denk hier eens goed over Na voor je een onzinnige uitspraak doet.

  16. Phia van Oosten schreef:

    De NS maakt misbruik van de situatie. Het is niet netjes dat voorwaarden ineens eenzijdig door NS gewijzigd worden, waardoor veel klanten gedupeerd worden. Zij zitten met een kaartje, betaald, maar waarmee ze ineens niet meer kunnen reizen op de gewenste dag. Het lijkt helemaal nergens op.

    1. Margriet de Wijze schreef:

      Doe niet zo belachelijk, klein kind.
      En meer zeg ik er niet over.

    2. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      De gekochte kaartjes kun je nog gewoon gebruiken.

  17. rosi straten schreef:

    hallo allemaal, ik heb een enkeltje gekocht,die zou geldig zijn tot 31 juni, is die wel geldig,

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Alle kaartjes zijn geldig, maar er worden geen nieuwe kaartjes meer verkocht.

    2. Pieter schreef:

      Een kaartje wat geldig is tot 31 juni is sowieso ongeldig……;)

  18. Jannie schreef:

    Mijn dochter heeft voor volgende week al kaartjes verzilverd. Ik heb geen auto en zij moet dat weekend naar Oss. Ze zijn betaald dus ze gaat gewoon…

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Dat kan ook. Er worden geen nieuwe actiekaartjes meer verkocht.

  19. Marjolein Jansen schreef:

    Bizar, het is allemaal al zo duur, nu heef men nog minder te besteden door die bizar dure kaartjes. Niet fijn!!!

  20. Nancy zuurbier schreef:

    Ik heb 2 kaartjes ( enkeltjes) nodig voor a.s. donderdag. Wil ze best overnemen….

    1. Dunja Dom schreef:

      Ik heb 2 Kruidvat kaartjes beschikbaar voor overname

    2. JN schreef:

      Ik heb ook nog 1of 2 Kruidvat kaartjes over. Hoor het graag als u interesse hebt.

  21. Peter schreef:

    Ik heb via vakantie veiling een treinkaartje gekocht voor naar Eindhoven (vliegveld), zondag, maandag zou ik vliegen naar Spanje wat niet door gaat. Kan ik mijn ticket ook omboeken? Naar een latere datum?

    1. Hildebrand, treinreiziger.nl schreef:

      Even contact opnemen met NS klantenservice

  22. Jan schreef:

    En hoe zit het met vrije keuzedag krijgen de 60+ die ook vergoed of het hele jaar vrij opneembaar in plaats van een keer in de 2 maanden.

    1. Hildebrand, treinreiziger.nl schreef:

      Komen we waarschijnlijk maandag op terug.

  23. Reiziger 2.0 schreef:

    @Hildebrand, treinreiziger.nl: Als NS graag wil dat mensen niet meer reist of de reis uitsteld tot in april, dan moeten ze met Kruidvat nog even om de tafel. Want op de website van Kruidvat kun je nog gewoon de couponcode activeren.
    Dus zowel Kruidvat als ook NS moeten hierin ook de beslissing maken voor de reiziger. Wij willen graag dat u uw reis uitsteld, dus geven wij u ook tijdelijk geen mogelijkheid om couponcodes op de website in te vullen / te verzilveren.

    Vreemd dus dat het nog steeds kan via deze link:
    http://www.ns.nl/producten/x/p/coupon-kruidvat

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Je kunt ze ook nog activeren.

      1. Reiziger 2.0 schreef:

        @Hildebrand, treinreiziger.nl: Dank voor de korte samenvatting😅.

        Maar mijn punt is eigenlijk of het activeren van die couponcode niet gewoon door zowel Kruidvat als ook NS tijdelijk gestopt moet worden?
        Op deze manier gaan mensen in de laatste weken van deze actie alsnog met grote groepen de trein in?
        Beter is het toch om de einddatum van 13 april te verplaatsen?!

        1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

          Lijkt mij ook. Ik heb maandag nog contact met NS over de maatregelen die ze treffen.

        2. Janneke 1 schreef:

          Reiziger 2.0, waarom zou je niet meer je kaartje mogen activeren? Het is niet verboden om met de trein te reizen. Je kan tenslotte ook met je OVchipkaart reizen of een los kaartje kopen, dus waarom mag iemand met een Kruidvatvoucher die dan niet verzilveren?

        3. Janneke 1 schreef:

          Reiziger 2.0, sorry, dat laatste voorstel van datum verplaatsen even over het hoofd gezien, goed idee.

  24. R packbier schreef:

    Gebeld met ns kreeg een vrouw aan de lijn met een surinaams accent,ik verstond alleen chat site ns sturen dit hebben we gedaan tot op heden geen reactie ontvangen, mijn vrouw moest op 18 en 19 maart 2020 op examen inburgering in Utrecht, kaartjes bij ns gekocht en een dag later zagen we op de site van DUO dat alle exames geannuleerd zijn tot 31 maart 2020 vanwege de Corona uitbraak ,dat ns het druk heeft geloof ik wel maar helemaal niet reageren vind ik niet kunnen slechte zaak ..

    1. Dries Molenaar schreef:

      En wat heeft het accent van een telefonist er mee te maken?

    2. Heineken schreef:

      Schrijf dan wel Surinaams met beginhoofdletter a.u.b.

    3. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      De klantenservice van NS wordt vanuit Suriname uitgevoerd.

  25. Prins Antonio schreef:

    Volstrekt belachelijke actie van NS die tal van minder draagkrachtige reizigers ernstig dupeert. Dat is althans mijn mening.

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Wellicht nog eens overwegen of reizen wel noodzakelijk is.

    2. Bert Sitters schreef:

      @Koninklijke Hoogheid Antonio,
      Kijk eens om je heen wat er nu aan de hand is.

  26. P.Heesakkers schreef:

    Voer voor populaire t.v.- programma’s als Kassa of Radar deze problemen. Zal er vast een oplossing uit de hoed komen.

    1. Pieter schreef:

      Hoezo? Geef ns even de kans het netjes op te lossen in plaats van meteen te dreigen met de schandpaal. Wat is de klacht trouwens?

    2. Bert Sitters schreef:

      @P.Heesakkers,
      Die programma’s hebben nu echt wel wat anders te doen.

  27. Anoniem schreef:

    Het verbaast me dat er zovele vragen op het artikel komen. Terwijl alles duidelijk in vermeld is(?!). Of ben ik nou scheel?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Dat gebeurt helaas vaker. Nu worden niet alle vragen beantwoord, maar inderdaad zeker een deel. Vandaag gaan we achteraan wat het beleid is voor overige treinkaartjes. 🙂

      1. Reiziger 2.0 schreef:

        Prima, @Treinreiziger.nl (Hildebrand). Ik ben heel benieuwd of de NS samen met Kruidvat kan beslissen of de einddatum, 13 april a.s., voor de voucher actie makkelijk en snel verplaatst naar een andere datum, wat uiteraard een slimme optie is, zodat reizigers niet massaal, zoals bij voorgaande acties, in de laatste weken van deze actie, alsnog gaan reizen en voor volle treinen zorgt.
        Ik zou het een goed statement vinden van zowel NS als ook Kruidvat, alleen maar om dat corona virus op allerlei manieren te stoppen.

  28. ton jonker schreef:

    Deutsche Bahn heeft een coulanceregeling getroffen voor alle tickets gekocht voor 13 maart 2020, ook die waarvoor je normaal geen restitutie krijgt als je niet op komt dagen, een ieder met een ticket mag deze nu benutten tot 30 juni of je krijgt je geld terug. NS: ZO KAN HET OOK.

  29. Toos schreef:

    Hallo lieve mensen, Natuurlijk is het bestrijden van corona nummer een maar ik heb ook net als vele andere mensen 3 treinkaartjes bij Kruidvat gekocht om toch af en toe familie te kunnen bezoeken .Aangezien ik alleen aow heb is dat voor mij toch een behoorlijk bedrag en de enige manier om er eens een keer tussen uit te gaan, daarom vind ik dat deze kaarten toch een verlenging van data voor gebruik moeten krijgen zodat ze alsnog in een veilige tijd gebruikt kunnen worden.Reactie zoals ik las van koopjes jagers etc vind ik een beetje zielig want er zijn nu eenmaal mensen die heel erg op hun centen moeten letten. Respect hebben voor elkaars situatie is een belangrijk deel van de samenleving.

  30. JN schreef:

    Ik heb 2 Kruidvat kaartjes over die geldig zijn tot en met 13 april. Mocht iemand interesse hebben stuur dan even een berichtje.

  31. Kitty de Vries schreef:

    Mag je nog wel op een goedkoop kaartje (kruidvat) reizen? Het is me nu niet helemaal duidelijk of het wordt afgeraden of dat ze nu gewoon niet geldig zijn…

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Ze zijn nog wel gewoon geldig. Wel is er fors in de dienstregeling gesneden dus duurt de reis veel langer. Er rijden nauwelijks intercity’s.

  32. Willem Alexander schreef:

    De informatie die hier gegeven wordt blijkt helaas NIET correct. Het actuele beleid van de NS bij de Kruidvat kaartjes is om géén restitutie te verlenen bij een al dan niet verzilverd kaartje.
    Onderstaande tekst staat op de website van Kruidvat:
    “Wanneer je een ticket reeds hebt verzilverd voor een datum t/m 31 maart 2020, kun je contact opnemen met de NS Klantenservice via deze link of telefonisch op 030 751 5155. Zij zullen het bedrag aan je terugbetalen.”
    maar als je contact opneemt met de klantenservice zeggen ze dat dit NIET klopt en is het enige wat ze eventueel kunnen doen een nieuwe code geven die geldig is t/m 13 april. Dit terwijl de dienstregeling vanaf morgen nog maar een fractie is van normaal en het uiteraard niet zo maar mogelijk is een geplande reis maar even later te gaan inhalen.
    ABSURD!!

  33. vanderjas schreef:

    Zelfs de koning reageert;). Maar inderdaad, ik heb nog vijf kortingcodes, toch 75 euro, voor bijeenkomsten die allemaal zijn afgeblazen. Toelatingsexamens school, marathon R’dam, toernooien FIFA20. De termijn (13/4) verlengen lijkt me logisch. Snel alles verzilveren en dan geld terugvragen zou raar zijn.
    Het afgelasten van evenementen is niet het pakkie-an van Kruidvat of NS, dat snap ik. Maar beperkte dienstregeling en negatief reisadvies zijn dat wel als je reizen hebt verkocht. Graag dus een oplossing, zo moeilijk is het niet

  34. zuiderbuur schreef:

    Dag iedereen, wat de Kruidvatkaartjes betreft, volgens NS Chat “kunnen ‘ze’ pas wat doen met de onverzilverde coupon codes na de verloopdatum, omdat nu nog niet duidelijk is of deze tickets langer te gebruiken zullen zijn in verband met de corona situatie. Dit om te voorkomen dat we dingen doen die achteraf onnodig blijken te zijn.” De kans dat het treinverkeer normaliseert voor 14 april is onbestaande, dus hoop ik niet dat de treinkaartjes verloren zijn. (Als zuiderbuur geraak ik trouwens de eerste weken niet eens meer in Nederland.)

  35. Elisabeth schreef:

    Vandaag contact gehad met NS klantenservice: als je de code van een Kruidvat Daluren Dagkaart al verzilverd hebt, kan je een nieuwe code krijgen. Die is echter ook alleen maar geldig t/m 13 april. NS lijkt er op dit moment (ongeveer als enige in heel Nederland) van uit te gaan dat op klokslag 6 april alles weer normaal werkt en dat alle musea, winkels, bedrijven etc weer open zijn. Dan kan je dus na 6 april t/m 13 april gewoon weer met je kaartjes reizen volgens hun onovertroffen logica en uitermate klantvriendelijkheid. Code langer geldig laten zijn doen ze niet aan, en aan geld terug geven al helemaal niet. Ik kan na 13 april opnieuw contact opnemen…

  36. Bernard schreef:

    Vandaag contact gehad met NS op Facebook: nog niet verzilverde Kruidvatvouchers zijn automatisch verlengd t/m het einde van het jaar. Voor verzilverde vouchers die je uiteindelijk niet gebruikt hebt kan je nieuwe codes aanvragen.

  37. Ietje schreef:

    Geldt deze verlenging ook voor dr treinkaartjes van de NS die via de vakantieveilingen lopen?

  38. Ineke schreef:

    Woon in spanje en heb treinkaartjes tot 30 juni van actievandedag. Onze vlucht is geannuleerd. Nu gaan we in juli naar Holland, worden de treinkaartjes nog verlengd vanwege de corona. Net zoals die van kruitvat.

  39. Sjef schreef:

    Woon in spanje en heb treinkaartjes tot 30 juni van actievandedag. Onze vlucht is geannuleerd. Nu gaan we in juli naar Holland, worden de treinkaartjes nog verlengd vanwege de corona. Net zoals die van kruitvat.

  40. Alex schreef:

    per 2 juni wordt de normale dienstregeling weer gereden dus kunnen de treinkaart acties ook wel weer terugkeren, iedereen heb nu een mondkapje op in de trein dus dan kun je automatisch ook weer met meer mensen in de trein dus het is werkelijk te belachelijk voor woorden dat de treinkaart acties nog niet weer te koop zijn

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.