fbpx
De Eurostar rijdt al wel van Londen naar Amsterdam.

Eurostar start verkoop voor trein Londen – Amsterdam

22 feb 2018 11:08

De Eurostar Londen – Amsterdam is vanaf vandaag boekbaar. Eigenlijk had de kaartverkoop dinsdag al van start moeten gaan, maar door technische problemen werd dat twee dagen uitgesteld.

Zoek treinkaartjes

Treinkaartjes zijn te koop vanaf 40 euro en zijn momenteel volop beschikbaar. In de 1e klas (Standard Premium) zijn treinkaartjes te koop vanaf 90,50 euro. De tarieven zijn voor een enkeltje Londen – Amsterdam. Voor Amsterdam – Londen gelden andere tarieven. De combinatie Thalys + Eurostar is vanaf morgen boekbaar vanaf 49 euro, op dit moment is dat nog 59 euro. De reis Amsterdam – Londen is duurder, omdat daar nog geen rechtstreekse trein rijdt. Die zal pas eind 2019 worden geïntroduceerd.

Tickets zijn bij Eurostar te koop vanaf 6 maanden voor vertrek. Op dit moment loopt de verkoopperiode zelfs door tot en met 3 september. Thalys start de verkoop pas 4 maanden voor vertrek. Daardoor is Amsterdam – Londen per Thalys + Eurostar slechts boekbaar t/m juni. Het is echter ook mogelijk om per Intercity naar Brussel te reizen, en vervolgens per Eurostar naar Londen. Die combinatie kan tot 6 maanden voor vertrek worden geboekt en kost minimaal 59 euro.

Treinkaartjes worden onder andere verkocht via NSinternational.nl. Ook HappyRail en B-Europe verkopen de tickets, net als Eurostar zelf. Via ieder verkoopkanaal gelden in de regel dezelfde tarieven.

10 gedachten aan “Eurostar start verkoop voor trein Londen – Amsterdam”

  1. Rian van der Borgt schreef:

    De aansluitende reis van/naar andere stations in Nederland kost vanaf 4 april maximaal 9 euro, in aansluiting op de Thalys of Eurostar. De NMBS biedt dat helaas (nog?) niet aan.

  2. Colin schreef:

    Thalys was al jaren de goedkoopste website voor Amsterdam – Londen; nu verkopen zij deze route niet meer. The wonders of modern marketing …. (Eurostar is goedkoper dan NS International)

  3. Sieka schreef:

    In 2012 deze trip gemaakt
    Top
    Ik had door verkeerde info verkeerde instapplaats en moest naar de andere waardoor ik mijn trein miste maar ik kreeg een nieuwe kaart waarmee ik tot in Brussel kon komen
    Daar een nacht geslapen en met die kaart kon ik naar enkhuizen komen.
    Geen bijbetalingen omdat er een storing was tijdens de late trein vanuit Londdon.
    Onder de noordzee is donker maar snel.
    Was echt gaaf…

    1. dries molenaar schreef:

      Tja, voor de tunnel zelf hoef je het niet te doen. Je zit er in voordat je het weet en dan is er 20 minuten niets te zien. WEl ben je lekker snel aan de overkant.

  4. Antoon van Os schreef:

    Ik ga gewoon op de oude manier,Zaltbommel naar,londen voor 59€! 4,5 uur reizen en ik ben. In Londen

  5. Anoniem schreef:

    Allemaal lokkertjes die zg goedkope tarieven,je moet dan vooral zin hebben om uren en uren je eigen suf te zoeken op allerlei sites en op onmogelijke uren te reuzen😣👎

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Heb je geprobeerd? Het is zeker op de terugweg vrij simpel om het 40 euro tarief te vinden. Maar niet paar dagen voor vertrek.

  6. Anoniem schreef:

    Reizen!

  7. Marco Daane schreef:

    Ondertussen blijkt Eurostar ook de dienstregeling te hebben veranderd. De trein van 9.08 uit Brussel is eruitgehaald. En laat ik daar nu net een boeking voor hebben. Antwoord van NS International: u kunt met de volgende Eurostar mee. Ja, maar dan ben ik een uur later in Londen, en ik moet bijna twee uur zoet brengen in Brussel. Geen mogelijkheid voor terugbetaling (wil ik ook niet) wegens te kleine vertraging, en ook niet voor omboeken naar een eerdere Eurostar wegens ticketvoorwaarden. Iemand hier ervaring mee?

  8. Johan schreef:

    Mooie verbinding, maar er gaat met de dienstregeling toch iets niet goed. Er zijn geen rechtstreekse treinen van London naar Nederland te vinden na 3 september. Wel de reguliere treinen naar Brussel trouwens…

    Ik ben al een paar weken achter elkaar aan het proberen, maar elke keer is maandag 3 september de laatste mogelijkheid.
    Ik had al een mail naar Eurostar gestuurd, maar jammer genoeg (nog) geen antwoord gekregen. Weten jullie misschien iets meer hierover?

Laat een antwoord achter aan Johan Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *