fbpx
NS in Groningen - ICMm en VIRM
Foto: Shutterstock

NS Dagretour bij Actie van de Dag: € 21

Een dagje met de trein tijdens de daluren? Bij Actie van de Dag kun je voordelig een Dagretour kopen. Voor 21 euro reis je tussen twee stations naar keuze. De treinkaartjes zijn geldig t/m 31 oktober 2021. Dit treinkaartje is niet geldig tijdens de ochtend én avondspits. In het weekend kun je heel de dag reizen. Je kunt het treinkaartje tonen op je smartphone of uitprinten.

Geldigheid Dagretour

Het treinkaartje is doordeweeks niet geldig tussen 6:30 – 9:00 uur en tussen 16:00 – 18:30 uur. Anders dan bij wegwerpkaartjes is hier de werkelijke tijd bepalend: je moet dus echt om 16:00 uur uit de trein zijn. Alleen als dit door vertraging niet lukt, mag je de reis toch afmaken. In het weekend mag je heel de dag reizen. Let op: dit treinkaartje is te gebruiken naar 20 eindbestemmingen. Het gaat om de volgende bestemmingen:

  1. Arnhem
  2. Breda
  3. Delft
  4. Den Bosch
  5. Den Haag Centraal
  6. Deventer
  7. Eindhoven
  8. Emmen
  9. Enschede
  10. Groningen
  11. Haarlem
  12. Leeuwarden
  13. Leiden
  14. Maastricht
  15. Middelburg
  16. Nijmegen
  17. Rotterdam
  18. Tilburg
  19. Utrecht
  20. Zwolle

Voucher voor e-ticket

Het treinkaartje van ActievandeDag betreft een e-ticket. Na aankoop krijg je een vouchercode die je later kunt verzilveren. Pas bij het verzilveren kies je de reisdatum en vul je de gegevens in van de reiziger. Daarna kan het ticket niet meer aangepast worden. Tegenwoordig kun je deze actie ook laden in de NS app op je smartphone.
Let op: per 2020 betreft deze actie een dagretour, en niet langer meer een dagkaart. Dit betekent dat je tijdens het verzilveren moet aangeven tussen welke twee stations (naar keuze) je wilt reizen. Op de route magje van alle vervoerders gebruik maken (op Thalys en Eurostar na). Het kaartje is dus niet alleen geldig bij NS, maar ook bij Arriva, Connexxion, Blauwnet, Qbuzz en Breng (uitsluitend in de trein).

 

Bijzonderheden & geldigheid

Bij Intercity Direct moet je tussen Schiphol en Rotterdam een toeslag betalen. Wil je geen toeslag betalen? Dan kun je gebruik maken van de reguliere intercity’s. Die rijden via Den Haag Hollands Spoor en doen er ongeveer een half uurtje langer over. Daarnaast betaal je ook bij de ICE Amsterdam – Frankfurt een toeslag voor binnenlandse treinreizen. Uiteraard is het treinkaartje niet buiten Nederland geldig.

Actie van de Dag treinkaartjes

We zien sinds januari 2016 dat Actie van de Dag treinkaartjes verkoopt. Bijvoorbeeld dit treinkaartje, maar soms ook enkele reizen voor 11,50 euro. Dat is vooral handig als je ergens heen gaat maar niet op dezelfde dag terug reist. (Die actie wordt soms ook door andere aanbieders verkocht.)

Het tarief is sinds 2 januari 2020 verlaagd van 19,50 euro naar 19 euro. Daar staat tegenover dat het nu niet meer om een dagkaart gaat, maar om een dagretour. Sinds 2019 is uitprinten niet meer verplicht, en mag het treinkaartje ook op de smartphone getoond worden.

Let op: bij e-tickets is altijd de werkelijke tijd bepalend, niet de inchecktijd.

Dal Dagretour 2e klas

UITVERKOCHT
dagretour
t/m 31 okt
daluren
20 bestemmingen
UITVERKOCHT! Reis voordelig met de trein naar 20 bestemmingen naar keuze (en zelfs mee, zie onze pagina Dal Dagretour 2e klas). Zaterdag en zondag heel de dag geldig. Doordeweeks niet geldig in de ochtend- en avondspits.

Samenvatting Actie van de Dag treinkaartje

Betreft: NS Dagretour, geldig vanaf een station naar keuze naar 20 eindbestemmingen
Beperking: Doordeweeks niet geldig tussen 6:30 – 9:00 uur en niet tussen 16:00 – 18:30 uur. Voordat de spits begint moet je de trein verlaten hebben tenzij je in het bezit bent van een ander geldig vervoersbewijs voor de reis in de spits.
Reisperiode: t/m 31 oktober 2021
Verkoopperiode: onbekend
Prijs: € 21,-
Te koop via: ActievandeDag website
Geldig bij treinen van:  NS, Arriva, Connexxion, Syntus, Qbuzz en Breng
Niet geldig bij: Thalys, Eurostar en Nightjet

Altijd goedkope treinkaartjes?

174 gedachten aan “NS Dagretour bij Actie van de Dag: € 21”

  1. ton taselaar schreef:

    waar komen dit soort aanbiedingen vandaan ? collectieve inkoop via de Heer/Firma NS ?
    onze gehandicapte dochter kan dit soort aanbiedingen niet zelfstandig scoren dus als wij er niet meer zijn valt ze buiten de boot.
    zou een flat rate waarbij iedere treinreiziger kan profiteren van de collectief gedeelde “korting” geen fairer oplossing kunne bieden voor alle potentieel treinreizigers, dus ook de gehandicapten ?

    1. Bij ieder bedrijf zijn er vaak verschillende kanalen acties. Deze acties, e-tickets, zijn niet voor iedereen even handig (verplicht uitprinten), maar de acties via Kruidvat, AH en Blokker zijn voor iedereen erg makkelijk toegankelijk (wegwerp kaartje, alleen inchecken en uitchecken, en klaar). Persoonlijk ben ik voorstander dat iedere Nederlander ter kennismaking één Dal Dagkaart per jaar cadeau krijgt, gesponsord door de overheid, maar ik heb het niet voor het zeggen 😉

      1. ton taselaar schreef:

        dank voor antwoord maar het laat mij nog meer nadenken over het concept: “openbaar vervoer” als het wat simpeler georganiseerd zou zijn/worden dan hoef je toch niet te jagen naar voordelen of ben ik met mijn opmerking over flat rate met daarin verdisconteerd alle voordeelaanbiedingen voor alle reizigers te simpel ? zou een goed onderwerp zin voor een artikel in Follow the Money

        1. Vervoerders zijn commerciële bedrijven, met een maatschappelijke taak. Ze willen graag met acties specifieke doelgroepen trekken die anders minder snel de trein zouden nemen. Of mensen laten reizen die ze eigenlijk niet van plan waren, maar vanwege de actie toch op stap gaan. Dus vanuit commercie oogpunt hebben ze liever gedifferieerd aanbod. Combinatie zou mooi zijn: standaard (beetje) korting tijdens de daluren, en daarnaast nog eventuele andere aanbiedingen.

        2. Henny schreef:

          Waarom moet alles zo “algemeen” en “standaard” als een andere doelgroep een keer een voordeeltje heeft.
          Supermarkten stunten ook met producten die ik niet koop, moeten we dat daarom afschaffen en alle actie’s verrekenen in standaard prijzen. De consument wil dat toch gewoon.
          Uiteraard gun ik invalide mensen alle goeds,laat dat duidelijk zijn

        3. Coen Cuijpers schreef:

          Eens

        4. m de lange schreef:

          Ik begrijp dhr Taselaar goed. Heb me dit ook vaak afgevraagd namelijk waar het de oudere reiziger betreft. Let wel, openbaar vervoer was er in 1e instantie juist voor degenen ook die zichzelf niet konden vervoeren. Zeker nu taxivervoer ed vrijwel is afgeschaft,heeft deze doelgroep juist ov hard nodig, maar stations zijn alleen nog maar toegespitst op woon-werk verkeer de gezonde werkers, (stations steeds groter en ver lopen, vrijwel geen zitplekken, ontoegankelijk, steeds midner zitplekken en slechte stoelen)en de kaartverkoop dus ook. En dat zou eigenlijk niet zo moeten zijn

    2. BenOverschie schreef:

      Die flatrate zal dan 0,5% lager zijn dan de normale kaartje. Uiteindelijk kopen enkele duizenden mensen per maand zo’n aanbiedingskaart en NS verkoopt vele tienduizenden kaartjes per dag. De abonnementen nog niet meegerekend.

      1. In 2012, toen die aanbiedingen nog een relatief nieuw begrip was, ging het om 2,5 miljoen goedkope dagkaarten in een jaar. NS wil er nu geen cijfers meer over prijsgeven, ik schat dat het nu 4 a 5 miljoen dagkaarten per jaar zijn. Dus duizenden per maand is wel een heel voorzichtige schatting.

    3. Margreet schreef:

      Voor gehandicapten zijn er toch voorzieningen als Valys, aan te vragen via de gemeente?

    4. Arjan bloemengaal schreef:

      Beste Ton,

      Lang geleden dat ik zo grote pannenkoek heb gezien op het internet. Denk dat het niet alleen je dochter is die gehandicapt is.

      grz Arjan

  2. Denise Kumak schreef:

    Waarom niet te koop via kruidvat, zag, of Etos?

  3. Denise Kumak schreef:

    Waarom niet te koop via Ah, kruidvat, of Etos?

    1. Daar komen ook wel weer aanbiedingen, bij de ETOS is er nu een aanbieding. De aanbiedingen bij AH en Kruidvat zijn meestal scherper, deze aanbieding is langer beschikbaar, langere reisperiode maar wat minder scherp. Waarom precies is gekozen om deze actie via ActievandeDag.nl te doen en niet via AH of Kruidvat, durf ik niet te zeggen.

  4. ton taselaar schreef:

    het feit blijft dat openbaar vervoer een speelbal is van allerlei commerciele aanbiedingen en dan vallen er hele groepen buiten de boot.
    openbaar vervoer behoort voor iedereen te zijn en niet alleen voor degenen die handig genoeg zijn op internet

    1. Misschien ben ik het wel niet met je eens omdat wij juist bestaan door het verzamelen van andere aanbiedingen 🙂 De samenleving verschuift steeds meer richting online winkelen. Goed nieuws is dat er ook gewoon aanbiedingen blijven via winkels. Ik probeer het vooral positief te zien en te kijken wat we hebben, in plaats van wat we niet hebben. Tien jaar terug waren al die aanbiedingen er niet. Alleen zomertour was er. Dus al met al zijn er meer mogelijkheden gekomen. Niet iedere aanbieding is om uiteenlopende redenen voor mensen interessant. Maar genoeg keus denk ik dan. Maar waarschijnlijk blijven we hier van mening verschillen 🙂

      1. ton taselaar schreef:

        ja jullie bestaan door deze situatie. maar nu even naar de positie van iemand met beperkingen: als een dergelijk individu al die berichtgeving niet kan bijhouden is er alweer een uitsluiting bij : je doet niet mee omdat je niet kunt reageren op de voordeel aanbiedingen: neoliberaal te verklaren maar toch niet fair ?

        1. De actie van ETOS, voor 2 personen is ook niet interessant voor reizigers die alleen willen reizen. De acties van Kruidvat zijn meestal in het weekend, en dus niet interessant voor mensen die daar buiten willen reizen. E-tickets zijn nu nog niet interessant voor mensen die geen printer hebben. Maar over het algemeen: komt er voor iedereen die buiten de spits kan reizen altijd wel een keer een interessante aanbieding voorbij. Dit heeft naar mijn beleving niet echt te maken met wel of geen beperking. Ik hoop dat mensen met een beperking of begeleiding of mensen hebben in hun omgeving hebben die hun kunnen helpen. Want ik kan mij voorstellen dat bij veel meer zaken dan hulp wenselijk is.

      2. Anoniem schreef:

        Lekker makkelijk: Kijken naar wat men wel heeft in plaats van kijken naar wat men niet heeft aan acties. Op die manier wordt je besodemieterd als klant. Goede reclame dit zeg.

        1. John Breedveld schreef:

          Lekker makkelijk, zo anoniem reageren. Schijtbroek

  5. Mandy schreef:

    Ik verkoop de mijne 20 euro! Wie wilt me helpen er van af te komen #help

  6. T.r.soedirman schreef:

    Hallo

    Ik heb al twee kaartjes besteld.
    Waar moet ik halen?

  7. T.r.soedirman schreef:

    Ik heb al twee kaartjes besteld, waar moet ik halen?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      U kunt de vouchercode downloaden in uw Vakantieveilingen account. In betreffend pdf staat ook uitgelegd hoe u ze kunt verzilveren.

  8. Hanneke schreef:

    Zijn de treinkaartjes ook geldig in treinen van Veolia? Die staat er namelijk niet bij maar als uitzondering wordt alleen Thalys gemeld, als enige die niet meedoet in de actie.

    1. Anoniem schreef:

      Veolia heeft tegenwoordig geen treinen meer in Nederland, die zijn tegenwoordig overgenomen door Arriva.

  9. Julien van Hemmen schreef:

    hallo,
    wij hebben 2 treinkaartjes gekocht en het bedrag is ook afgeschreven.
    maar we hebben nog geen mail ontvangen met de e tickets hoe kan dat?
    en hoe ontvangen we deze alsnog?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Als er een tikfout is gemaakt in het e-mailadres komt het niet aan. Check ook altijd de spam. Als dat niets oplevert, dan kun je het beste even bellen met Actie van de Dag Klantenservice. Zorg dan dat je de betaalgegevens bij de hand hebt, dan kunnen ze uw bestelling erbij zoeken en de e-mail nog een keer versturen.

  10. Ellie schreef:

    Dagkaarten te koop tot 29 oktober. Ik wil ze bestellen op 5 oktober en ze blijken niet meer te koop.

    1. Hildebrand Treinreiziger.nl schreef:

      Ik zie het. Ik vermoed dat de vouchercode even op zijn, en later vandaag weer aangevuld zijn. Ik ga informeren.

    2. Anoniem schreef:

      Heeft u de kaartjes ook gebruikt, en is alles goed gegaan?

  11. Els v schreef:

    ik wil graag 6 lossen kaartjes bestellen
    2 voor 20,50 euro , het lukt me niet ///

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      U reageert nu bij de NS Dagkaart. U wil de twee enkeltjes voor 20,50. Die kunt u hier bestellen: http://www.treinreiziger.nl/treinactie-twee-enkele-reizen-voor-minder-dan-21-euro/
      Wat lukt er precies niet?

  12. Kitty schreef:

    kan ik met de ns dagkaart ook in de bus mee rijzen?
    want dat zie ik nergens vermeld.
    wel dat je met connexion mee kan rijzen maar is dat voor de bus????
    ik loop moeilijk vandaar dat het zo belangrijk voor mij is.

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Nee, een NS Dagkaart is alleen voor de trein. Als u met de bus wilt reizen, heeft u een OV-Dagkaart kopen. Die kost 39 euro voor de daluren, dus fors duurder.

  13. S. schreef:

    Nog nooit iets besteld via actie van de dag en had interesse in de kaartjes. Ik ga zaterdag naar zaandam en de zondag terug. dus vroeg ik me af of de actie wel betrouwbaar is en de site ook? Krijg je gelijk de mailtjes binnen?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Is betrouwbare website. Wij communiceren alleen officiële acties. Let wel op, u reageert nu op de dagkaart. Als u die gebruikt heeft u er twee nodig, één voor zaterdag en één voor zondag. Voordeliger is het om bij ActievandeDag of VakantieVeilingen de actie te kopen twee enkele reizen voor 20,50 euro. Dan kunt u een enkeltje zaterdag gebruiken en één enkeltje zondag en bent u klaar voor 20,50 euro.

  14. Anoniem schreef:

    Hoe kan ik erachter komen of dit wel een betrouwbare website is? Ik wil namelijk niet het risico lopen dat mijn kaartje straks niet doet en ik er toch voor heb betaalt.

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Wij hebben een half miljoen bezoekers per maand en communiceren alleen acties die te vertrouwen zijn. Zelf ook gekocht. Emesa is de eigenaar van dit bedrijf, en ook van VakantieVeilingen. Als u dit niet vertrouwd, kunt u ook de NS klantenservice bellen en navragen. Dan horen ze u het te bevestigen.

  15. Bert schreef:

    Mag je met het meereiskaartje een klein omweggetje maken? Dus als je normaal vanaf Voorschoten via Haarlem naar Heiloo zou gaan dat je nu via Amsterdam gaat?

    1. Hildebrand Treinreiziger.nl schreef:

      U reageert op nu bij het artikel over de NS dagkaart. Met een NS dagkaart kunt u Kris Kras door Nederland en Kunt u ook een omweg maken. Het meereiskaartje is niet te combineren met aanbiedingen. En dus niet te combineren met deze dagkaart. Het meereiskaartje is bovendien bedoeld voor een retourreis. Bij een retourreis is de route van de NS reisplanner lijdend.

  16. jan schreef:

    U vraagt 20,50 en bij het afrekenen verschijnt 28,45 euro. ik heb de betaling afgebrokrn

    1. Hildebrand van Kuyeren, Treinreiziger.nl schreef:

      We vragen voor de duidelijkheid helemaal niets. We verzamelen slechts acties van derden. Maar het door u genoemde bedrag kan ik niet plaatsen. Ik zie bij ActievandeDag echt 20,50 euro staan en heb het eerder ook voor die prijs zelf gekocht. Heeft u per abuis nog niet iets anders in uw winkelwagentje?

  17. B.limburg schreef:

    Ik zou graag voor mediche doeleinde naar Nijmegen reizen

  18. Henk schreef:

    In de beschrijving staat dat wij de tickets verzilverd moeten hebben voor 30 november terwijl je kan reizen tot 28 februari. Moeten wij het wel aangeven voor 30 november wanneer je wil reizen of kan dat ook nog later?

  19. Kanzomakkelijk schreef:

    Nou lekker handig 🙁
    Ondanks dat het een NS dagkaart betreft die je zo vanaf een NS automaat op je OVkaart zou moeten kunnen laden, dien je voor deze aanbieding:
    Ga naar site actievddag, maak daar account aan waarbij je complete doopcel gelicht wordt, betaal daar online, laadt de NS app of print eticket uit met printer maar waar dan want niemand heeft nog een printer.
    Dan eindelijk kun je op reis en hopelijk raakt onderweg je mobiele batterij niet leeg :(:(
    ,Wat onhandig allemaal!

  20. Mattias schreef:

    Als ik deze actie laad in mijn NS app op mijn smartphone. Accepteert de Blauwnet conducteur dit kaartje dan. Of moet ik hem uitprinten?

  21. Mattias schreef:

    Als ik deze laad in de ns app op mijn smartphone. Accepteert de blauwnet conducteur mijn vervoersbewijs. Of moet ik het uitprinten?

  22. Berna schreef:

    Hallo Hldebrand
    Ik vind je maar dapper, altijd antwoord, linkjes en vriendelijk
    Mensen moeten eens wat minder zeuren over hoe zij nou net niet ergens gebruik van kunnen maken, Meer pech dan discriminatie vind ik
    En noem mij ouderwets, maar als je een vraag stelt zet er dan
    alvast bedankt bij
    net iets vriendelijker voor degene die antwoordt , toch 😉
    dus bij deze
    alvast bedankt Hildebrand

    1. Wouter schreef:

      Helemaal mee eens. Ik val ook vaak genoeg buiten de boot met bepaalde acties of producten maar er blijft genoeg keus over. Ook al betaal ik hier vaak iets meer voor dan nog is het flink goedkoper dan de normale prijs.

    2. Anoniem schreef:

      O ja? En als je nou onverhoopt zodanig ziek bent of er er gebeurd plots iets met een geliefde of een ander belangrijk iets wat er prompt tussenkomt waar je onverhoopt naartoe moet, waarbij je je verzilverde treinkaart niet meer kan gebruiken voor die datum, wat dan? Je kan geen andere datum kiezen.

      Hou toch op dat men alleen maar loopt te zeuren, denk eens na man!

      1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

        De wijn doen niets meer en niets minder dan alle aanbiedingen verzamelen. Ik ben blij met het compliment van de andere personen. Ik begrijp ook dat het vervelend is dat een kaartje niet meer gewijzigd kan worden. Het beste is dus een vouchercode kort voor vertrek te verzilveren.

      2. Bert Steenbergen schreef:

        Misschien moet je een doorlopende reis- & annuleringsverzekering afsluiten. Dan kun je je geld terugvragen. Blijft de vraag natuurlijk of met die verzekeringspremie het goedkopere kaartje nog aantrekkelijk is.
        Ik bewonder je geduld, Hildebrand

    3. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      Dank voor het compliment!

  23. Mattias schreef:

    Ik heb zojuist de ticket gekocht en kreeg geen optie om hem te laden in de app bij verzilveren. Kan em ook niet uitprinten. Geen ticketshop in de buurt. godver… Wat nu?

  24. mattias schreef:

    Haal deze tekst weg “of in de NS app laden op je smartphone.”

    Want dat kan bij deze actie niet.

  25. Margreet schreef:

    Inderdaad, ook ik heb het gekocht met de intentie het ticket in de app te laden. Nu kan ik er niets mee. Doordeweek niet tussen 1600 uur en 1830 reizen is vrijwel onmogelijk met de afstanden die ik afleg

  26. Tiger schreef:

    Hi, friends, I plan to buy and use this ticket to go to Schipol in the early morning. Does it meet the rules if I check in before 6:30 but stay in the train between 6:30 and 9:00?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      No, that is not allowed by etickets.

  27. stokbosveen schreef:

    Als ik meerdere kaartjes tegelijk bestel, kan ik ze dan wel op verschillende dagen gebruiken? Of zijn alle kaartjes in dit geval allen geldig voor slechts 1 dezelfde reisdatum? Omdat het in 1 bestelling was.

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Je krijgt meerdere vouchercodes, die kun je gebruiken voor verschillende dagen en voor verschillende personen, maar ook voor dezelfde persoon.

  28. de Heer schreef:

    Mag ik met het kaartje van aktie van de dag wel voor 6.30 inchecken en dan verder reizen in de spits?

    1. Bert Steenbergen schreef:

      even het artikel lezen:
      “Let op: voor het eerst is deze NS Dagkaart niet geldig tijdens de ochtend- én avondspits. Tussen 6:30 – 9:00 uur en 16:00 – 18:30 uur mag je doordeweeks niet in de trein zitten. In het weekend mag dat wel, en kun je heel de dag onbeperkt door Nederland treinen. De werkelijke tijd is bepalend bij e-tickets (bij wegwerpkaartjes is dat anders).”

      1. Ton M schreef:

        Ik denk dat we hier verschillende acties door elkaar halen (verwarrend dat de informatie omtrent de nieuwste acties toch verschijnt in de bestaande discussie over de inmiddels afgelopen acties met verschillende voorwaarden).
        Volgens de webpagina’s van Actie v/d dag is de dagretour, de huidige actie dus (te koop tussen februari en april 2018), geldig op doordeweekse dagen van 09:00 tot 04:00, dus wél tijdens de avondspits.

  29. Jan kuilboer schreef:

    Jammer ; voor mensen uit Spanje kanhet mobiel nummer niet worden gebruikt om de code te krijgen

    1. Hildebrand van Kuijeren, Treinreiziger.nl schreef:

      Ik snap uw opmerking niet. De vouchercodes komen per e-mail. Mobiel telefoonnummer wordt niet gebruikt.

  30. Tomas schreef:

    Mag ik de ticket in ns app laden en de ticket boot hele dag is

  31. rob schreef:

    Ik begin me zo langzaamaan te ergeren aan die Ton Knutselaar. Gezeik! Gehandicapt kind of niet, zeikerd. Wees blij, verheugd dat er zulke aanbiedingen zijn! Die muggenzifterij. Typisch Hollands, terwijl de rest van de wereld crepeert.
    Rob Thonen

  32. Kim van Dijk schreef:

    Hoe werkt dit ivm OV? aangezien alle poortjes gesloten zijn werkt een voucher of papieren (uitgeprinte) kaart niet.
    Kim

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      Jawel. Dat werkt wel. Op het e-ticket staat een barcode waarmee de poortjes geopend kunnen worden.

  33. Frank Mertens schreef:

    Ik krijg een aanbieding voor gratis 2 dagkaarten, vanwege alle storingen de laatste tijd. Ik vertrouw het e mail adres niet, maw is dit een fishing mail.

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Ja, dat is niet echt. Negeren.

  34. I.S niamut schreef:

    Ik zou graag een dagkaart willen hebben voor 22 februari en ik hoop dat het lukt

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Dan moet je er 1 kopen.

  35. chris v omoichoman schreef:

    ok

  36. chris v omoichoman schreef:

    thamk

  37. Vera schreef:

    Hallo,

    Kan ik op vrijdag het ticket wel tijdens de spits gebruiken of hoort dit nog niet bij het weekend?

    – Vera

    1. Annemiek schreef:

      Het weekend valt sinds mensenheugenis op zaterdag en zondag.

      1. Ton M schreef:

        Ik begrijp wat Vera bedoelt: het weekeinderetour NL – BE (bijvoorbeeld Rotterdam – Antwerpen) is wél geldig voor een heenrit op de vrijdag zonder tijdsbeperking,u kunt dus wél met de Beneluxtrein van (bijvoorbeeld) rond 07:00 naar België reizen.
        Vroeger bestonden er ook bij de NS weekeinderetourtjes die op vrijdagavond geldig waren, en die bestaan nog steeds bij de NMBS in België.

  38. Wouter schreef:

    Deze kaartjes zijn niet meer te koop.

    1. Ton M schreef:

      Hoezo? Volgens de webpagina van Actie v/d dag (volg de koppeling boven in dit bericht) zijn de kaartjes te koop t/m zondag 29 april (de voorlaatste dag van geldigheid).

  39. bibiche Nlemvo tuasilua schreef:

    ik heb een dagkaartje nordig

  40. Bertram E Bol schreef:

    Gvd, ik heb zojuist van die kaarten gekocht en betaald, maar ik ontvang maar geen mail met de cocodes. Ik moet dinsdag er mee reizen! Wat is dit nou weer!!!

  41. Bertram E Bol schreef:

    Ik heb net van die treinkaartjes besteld en betaald, maar ik heb geen mail met de codes ontvangen! Wat is dit nou weer! Ik heb ze dinsdag al nodig!

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      Geen paniek. Als ze niet binnen 30 minuten aankomen: Bel even met de klantenservice van Actievandedag, en houd uw betaalgegevens bij de hand. Dan kunnen ze uw order opzoeken, uw emailadres controleren en nog maals versturen.

  42. L.B. schreef:

    Ik zou graag willen weten of ik een reis mag doen via een andere plek. Bijvoorbeeld als ik naar arnhem wil, mag ik dan via utrecht reizen om in arnhem te komen?

  43. Anoniem schreef:

    mm,

  44. Natascha schreef:

    Ik heb eerder gehoord dat wanneer jij bevoordeeld voor 4 uur incheckt, je je reis mag afmaken, ook dus als deze in de spits loopt.

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      Dat is bij wegwerpkaartjes het geval, maar NIET bij e-tickets. Dit is een eticket. Bij wegwerpkaartjes kan conducteur zien hoe laat je bent ingecheckt, bij e-ticket is dat niet mogelijk.

  45. Geert schreef:

    Als ik op 2e pinksterdag tijdens de spitstijden reis, is dat mogelijk met dit kaartje?

    1. Geert schreef:

      Fijn dat jullie zo snel antwoord geven, hier heb ik echt iets aan….. NOT!!!

      1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

        Even voor de duidelijkheid: we (of beter gezegd ik) verzamelen alle acties van alle partijen op basis van openbare info. We zijn geen NS en niet de verkoper, we helpen graag als we kunnen, maar we weten ook niet alles en we zijn soms ook een dagje vrij/afwezig. In dit geval durf ik uw vraag niet met zekerheid te beantwoorden. Wellicht weet de NS Klantenservice dat. Bij de meeste acties geldt tweede Pinksterdag als op zondag, dus geen spitstijden. Ik durf daar echter geen 100.000 euro op te zetten dat dit voor deze actie zo is (overigens wel 10 euro ;))

      2. Erwin Wessels schreef:

        Zie de link naar deze treinkaartjes:

        “Een trein dag dalurenkaart voor onbeperkt reizen tijdens daluren op de door jou gekozen dag. Ma t/m vr voor 06:30, tussen 09:00 -16:00, en 18:30 -04:00. Weekenden en feestdagen hele dag geldig. Geldig t/m 31 juli 2018.”

        Je mag dus op 2e Pinksterdag de hele dag gebruik maken van dit kaartje.

      3. Erwin Wessels schreef:

        @Geert, Als je een vraag hebt en je komt het antwoord hier niet tegen, klik dan eerst op de link naar de actie. Vaak vind je daar alsnog het antwoord op je vraag en weet je direct waar je aan toe bent.

        Dan hoef je niet te wachten en je ook niet te ergeren 😉
        Vind je het antwoord daar niet, dan kan je het hier natuurlijk altijd proberen.

  46. Kay Ruesink schreef:

    Op de site van Actie van de Dag staat dat de kaart t/m 31 juli 2018 geldig is, terwijl jullie in de voorwaarden hebben staan dat de kaart maar t/m 30 juni geldig is. Wat is juist?

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      De reisperiode is dinsdag gewijzigd (voor nieuwe aankopen) van 30 juni naar 31 juli, wij moeten dat nog wijzigen. In principe is de info van verkoper altijd bepalend. Die info is voor ons weer leidend om onze artikelen te maken.

  47. Max Nuy schreef:

    Hallo, ik had een vraag:
    Is deze kaart ook de hele dag door te gebruiken op feestdagen?
    Ik wil graag vertrekken rond 06:20 en terug gaan rond 15:00. Is dat mogelijk met dit kaartje? Dit moet gaan plaatsvinden op aanstaande maandag (Tweede pinksterdag).

    Alvast bedankt.

    1. Erwin Wessels schreef:

      Als je op de link klikt, dan zie je het volgende op de site van Actie van de Dag:

      Een trein dag dalurenkaart voor onbeperkt reizen tijdens daluren op de door jou gekozen dag. Ma t/m vr voor 06:30, tussen 09:00 -16:00, en 18:30 -04:00. Weekenden en feestdagen hele dag geldig. Geldig t/m 31 juli 2018.

      Het is dus mogelijk.

  48. Mariska schreef:

    Als ik met dit ticket incheck rond 6:00 maar mijn reis duurt ongeveer 1,5 uur en kom hierdoor rond 7:30 aan op de bestemming.

    als een conducteur me controleert om 7 uur, ben ik dan strafbaar? (bijv. op een woensdag)

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      Dat staat in de tekst. Het is een eticket, werkelijke tijd is dan bepalend, niet de inchecktijd. Je treinkaartje is dan na 6:30 uur niet geldig. Een conducteur kan je dan een nieuw kaartje verkopen + 50 euro boete. Bij een wegwerpkaartje had het wel gemogen, maar niet bij een eticket.

  49. Marjo schreef:

    Vraagje:
    In het eerste scherm staat: “Het kaartje is dus niet alleen geldig bij NS, maar ook bij Arriva, Connexxion, Blauwnet en Breng (uitsluitend in de trein).”
    In de voorwaarden staat: “De treinkaarten zijn geldig in Nederlandse treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Keolis en Veolia.”
    Blauwnet staat er nu niet bij. Is het kaartje in die treinen nu wel of niet geldig?

  50. Marleen schreef:

    Wanneer is deze actie weer beschikbaar?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      In het verleden was de actie vaak 1 a 2 weken niet beschikbaar, maar we weten niet zeker hoe dat nu zal zijn. Zoals men zegt: resultaten uit het verleden, is geen garantie voor de toekomst 😉 Wij denken echter vanaf 18 of 25 juni.

  51. Marijke schreef:

    Heb nu een kaartje van € 19 besteld en betaald en krijg er niets voor. Ik wil NU een kaartje of anders mijn geld teruggestort via Adyen.

    1. Erwin Wessels schreef:

      Het spijt me te horen dat de aankoop niet goed is gegaan. Actie van de dag is een betrouwbare site.

      Treinreiziger.nl geeft alleen een overzicht van alle acties en heeft verder niets met deze acties te maken. Je zult dit met Actie van de Dag zelf moeten regelen.

  52. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

    Wat Erwin zegt klopt. Als je de vouchercode niet hebt ontvangen moet je de klantenservice van Actievandedag bellen, houd uw betaalgegevens bij de hand, dan kunnen ze uw bestelling opzoeken, e-mailadres controleren en opnieuw versturen. Controleer ook altijd uw spam-box en indien van toepassing uw reclame box.

  53. Anakin schreef:

    I bought the ticket just now. but cannot choose to validate it in August in the website of NS. Why?
    Am I able to refund.

    1. Anakin schreef:

      Stupid me. I can choose the August ticket now!!!

  54. Jamie schreef:

    Is deze eticket enkel van station naar station? Of kun je onbeperkt door heel Nederland reizen? (Dus naar verschillende steden op dezelfde dag)

    1. Erwin Wessels schreef:

      Met een dagkaart kan je onbeperkt reizen tussen alle stations die je wilt (alleen rekening houdend met eventuele beperkingen tijdens de spits).
      Met een enkele reis of een retour kan je alleen tussen twee stations reizen.

      Gezien je reageert op het bericht over een NS dagkaart, kan je dus onbeperkt reizen met dat treinkaartje.

  55. San schreef:

    Is het laten zien van het vervoer bewijs op de smartphone ook legit?
    En kan je met de smartphone ook de barcode gebruiken zoals op het postkantoor?

    Ik heb namelijk geen printer.

    Dank u wel voor uw tijd

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Bij de meeste acties wel, maar bij deze actie is printen verplicht. Dit is omdat er afwijkende voorwaarden zijn omtrent de spitstijden.

  56. mark baggerman schreef:

    ik ga morge naar sneek moet eerst via heerenveen en vandaar uit naar sneek met de bus nou hebben we dus ook die kaart gekregen dus we gaan met zen tweeen naar het ziekenhuis want mijn moeder leg daar nou zitten we met de tijden die er op staan 6;30 tot 09:00 niet geldig en van 16:30 en 18:30 daarna kunnen we dus weer de trein pakken het word een latertje en de heletijd de tijd in de gaten houden we hebben dus een grote kans dat we tijdens het verlopen van de tijd in de trein zitten aangezien we van heerenveen weer terug naar utrecht moeten jammer dat er een tijd aan vast zit het word een haastige dag de reistijd is al niet leuk meer laat staan dat we met stres de trein in gaan

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Ik heb de voorwaaren niet bedacht. Ik weet niet waar u vandaan reist, maar wellicht kunt u ook voor 20 euro een dagretour kopen. Dan kunt u in Heerenveen de reis onderbreken, mits het op de route ligt. En u mag dan niet voor 9:00 uur reizen, maar wel tijdens de avondspits.

  57. Mohamed Alsukar schreef:

    Ik wil graag dagreteur van Winschoten naar Zwolle

  58. Dick schreef:

    De kaartjes zijn langer geldig, namelijk t/m 30 september.

  59. Andrea schreef:

    Als ik een kaartje van 19,- bestel mag je dan ook met de bus?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Nee het is een treinkaartje. Een NS dagkaart is alleen geldig in de trein. Een OV dagkaart is geldig in heel het openbaar vervoer. Dit is een NS dagkaart.

  60. sara schreef:

    I want to travel to Rotterdam / Amsterdam on the 10th / 2nd.
    Is it possible to use it immediately after purchasing the ticket and printing it? Is the voucher coming by email? Can I buy it if I am not a Dutch resident?

    Is there any age restriction? (i’m 35years)

    1. Erwin Wessels schreef:

      Yes, you can print the tickets immediately after purchasing. But I recommend printing them a few days before travelling, because after printing you can’t change anything.

      There is no age restriction.

      After buying the tickets and a successful payment, you will be redirected to a site with the links for printing the tickets, or you will get a code you can use on NS.nl for the tickets. You will also receive the code or link on your e-mail.

      I don’t think it is a problem that you are no Dutch resident. Try buying the tickets. When it succeed, you can use the tickets.

      1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

        Sometimes it can takes a half hour before you het the email with the ticket. But you het mostly in a fev minutes.

  61. NVT schreef:

    Wat een waardeloze site. Je wordt van het kastje maar de muur gestuurd of cirkeltjes draaien om te lezen dat de ene actie en de andere niet meer geldig zijn. Verkoop periode is bij de NS dagkaart ook niet genoemd. Beetje misleidend is dit wel te noemen………
    Graag wat eerlijker in je acties en opties!
    Geen aanrader deze site!!!

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Ik snap je kritiek niet. In het artikel staat 3x dat het geldig is t/m 31 oktober 2018. Je kunt direct zien welke acties actief zijn als je op http://www.treinreiziger.nl/prijsvergelijker kijkt. Ik wil best leren van de feedback, maar wees dan wel wat duidelijker wat je bedoelt.

  62. Sylvia schreef:

    Ik heb een dagkaart van 19euro gekocht van actie van de dag en uitgeprint. Als er geen gesloten poortjes zijn. Moeten we dan gewoon in de trein stappen. Of ook met barcode inchecken?

    1. Erwin Wessels schreef:

      Met een e-ticket hoef je nooit in en uit te checken. De QR-code op het ticket is alleen om de poortjes te kunnen openen.

  63. bennie S. schreef:

    kan je kaartjes ook vooruit bestellen ,of moet je op de dag zelf ”dus als je wilt reizen” de kaartjes bestellen….wordt mij niet echt duidelijk helaas.

    1. Erwin Wessels schreef:

      Je kunt de kaartjes gewoon vooruit bestellen. Je hoeft zelfs de reisgegevens nog niet direct in te vullen en de kaartjes uit te printen (bij voorkeur doe je dat de dag voordat je de reis wilt maken, omdat, zodra je dat hebt gedaan, je de reis niet meer kunt wijzigen).

      1. bennie S. schreef:

        ok bedankt ,ga ik doen.

  64. Henk Esselink schreef:

    Op 28 oktober maakten we gebruik van de ActievandeDagkaart. Helaas ging er bij de reis iets verkeerd. We hadden zoals aangegeven de betaling met Ideal voor 2 personen ad.€ 38,= uitgeprint en gingen er van uit dat die uitdraai voldoende was om de reis te maken. Aangekomen in Leeuwarden konden we het perron niet verlaten zonder uit te checken.
    Ik heb uitgecheckt en zag de kosten ad.€ 10,-
    Gelukkig stonden er enkele NS medewerkers die ons uitleg geven en zeiden dat wij ook de tickets hadden moeten uitprinten. Ze geven ons het advies onze vraag voor te leggen aan NS klantenservice.

    Op de terugweg informeerden we vooraf de dienstdoende conducteurs, die het betaalbewijs accepteerden als betaald.
    Onze vraag: Is het mogelijk de €10, – uitcheckkosten op onze rekening terug te ontvangen. (de bankrekening is bij NS bekend)

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      Je kunt het beste de NS Klantenservice bellen en het uitleggen, ik verwacht dat ze het geld terug storten. De dagkaart van Actievandedag moet inderdaad verplicht geprint worden, veel andere e-tickets kunnen in de reisplanner app geladen worden, en dan kan de barcode in de app geladen worden, maar dat kan bij deze actie niet.

  65. Jo van der Wallen schreef:

    Ik heb 2 kaartjes besteld en betaald maar niets gekregen via mijn Mailadres

  66. Jm Rompa schreef:

    Vrijdag 9/11 twee dagkaarten uitgeprint om zaterdag 10/11 te gebruiken voor de Nacht van de NRC in de Doelen Rotterdam.wat blijkt zaterdag: er rijdt geen trein tussen Zwijndrecht en Rotterdam Centraal en de laatste bus vertrekt om 22.45 van het centraal station naar Zwijndrecht, terwijl het NRC programma pas om 00.00 middernacht was afgelopen.
    Weg 2x € 19 omdat we nu verplicht waren toch met de auto te gaan van Dongen naar Rooterdam.
    Vraag:Is de NS bereid hier iets tegenover te stellen, bv twee nieuwe vouchers?

    1. Erwin Wessels schreef:

      Dit betrof geplande werkzaamheden, dus ik ben bang van niet. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen.

      Wel raar dat de laatste bus (treinvervangend vervoer neem ik aan) van Rotterdam CS naar Zwijndrecht dan al ging om 22:45 uur…

      Volgende keer: plan eerst de reis en activeer daarna de voucher.

    2. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Ik adviseer je gewoon een klacht bij NS in te dienen, en aan te geven dat je de tickets op basis van de jaardienst hebt gekocht en er vanuit bent gegaan dat je daarop kon rekenen of dat er anders alternatief vervoer zou zijn. Mocht NS dat afwijzen, dan hoor ik dat graag.

  67. Mike schreef:

    Kaartjes van Actie van de Dag zijn niet meer te bestellen.

    1. Johnny schreef:

      Kom ik dus ook achter, terwijl vorige week op de website stond dat deze t/m februari waren te bestellen.

      1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

        Ze zijn tot en met februari te gebruiken. Actievandedag meldt normaal gesproken wanneer een actie online staat, bij de treinkaartjes is dat bij ActievandeDag inderdaad altijd minder duidelijk en wordt dat soms aangepast. Wellicht is het dagretour van de Spoordeelwinkel van 19 euro een alternatief voor je?

        1. Johnny schreef:

          Niet als je verschillende trajecten op een dag bereisd.

  68. MARAL DERMOVSESYAN schreef:

    Kaartjes niet meer te bestelen, Terwijl op de side stond tot Februari-2019.
    Hoe kan dat?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Ze zijn tot en met februari te gebruiken. Actievandedag meldt normaal gesproken wanneer een actie online staat, bij de treinkaartjes is dat bij ActievandeDag inderdaad altijd minder duidelijk en wordt dat soms aangepast. Wellicht is het dagretour van de Spoordeelwinkel van 19 euro een alternatief voor je?

    2. Johnny schreef:

      Klaag hier wel over via Facebook of de klantenservice. Misschien dat dat helpt. Ik heb het al gedaan.

      1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

        Dat lijkt mij een goed idee. Hou de pagina https://www.actievandedag.nl/categorie/ns-treinkaartjes in de gaten, dan kun je ook weer zien als er weer een nieuwe soortgelijke actie is. Je hebt verder gelijk dat het ticket van de Spoordeelwinkel een dagretour is en daardoor geen alternatief is als je meerdere bestemmingen op verschillende trajecten wilt aandoen.

  69. Vicky schreef:

    Hello. I wanna know is this restricted to specific two stations? Or I can travel all around the country?

    1. Erwin Wessels schreef:

      With a ‘Dagkaart’ (day ticket) you can travel all around the country. A ‘Dagretour’ (return ticket) is restricted to two specific Railway stations.

  70. Jan schreef:

    Krijgen we begin 2019 nog nieuwe dagkaarten akties van Kruidvat o.i.d? Meestal sluiten ze wel op elkaar aan toch ? Ik zie nog niks in hun nieuwe folder hierover. Weet u misschien meer ?

  71. Qiao schreef:

    dear Sir/Madan,

    I have bought a train ticket for one day return. I have received my coupon code. However, after I filled in the date of departure, the webpage says “Er is iets fout gegaan.Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.” Something goes wrong on the website?? It should have asked me how I would like to receive the ticket and sent me the ticket.

    I went to that coupon webpage again, it says “De ingevoerde code is al in gebruik. Klik op het winkelwagentje rechtsboven in uw scherm om uw bestelling af te maken. Of ga naar http://www.ns.nl/producten/winkelwagen“.

    I already paid 19.5 euros for this ticket. I kindly hope that you give a solution.

    I am looking forward to your reply.

    Thank you.

    Qiao

  72. Wessel schreef:

    Zojuist een dagkaart gekocht en ik kom hem wel in de app laden, dus dat lijkt aangepast

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      Klopt. Dit kon 28 februari nog niet, maar nu wel. Vrijdag toevallig over dit onderwerp met NS gesproken.

  73. Brenda schreef:

    Ik krijg een error melding zodra ik op info en bestellen klik voor de dagkaart actie vd dag van 19.50 … ?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Hier werkt de button met info & bestellen wel, probeer anders eens: https://www.actievandedag.nl/actie-aanbieding/21-02-2019-trein-dag-dalurenkaart

  74. TimoTrimbos schreef:

    Hallo, ik ben aan het zoeken voor een dagkaart die ik op Hemelvaart (donderdag 30 mei) in de spits kan gebruiken.
    Is het mogelijk om met deze dagkaart in de spits op Hemelvaart te reizen (ook al is dit een doordeweekse dag)?

    Met vriendelijke groeten,
    Timo.

  75. Miel de Roover schreef:

    Leuke actie,gaat weer aan mijn neus voorbij,ik heb geen printer.

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Printen is niet verplicht.

  76. Maggie schreef:

    Hi, wondering how the ticket works on Monday,June 10th(Tweede Pinksterdag), which rule does the tickets follow, like weekday invalid in rush hour or weekend, no limitation?

  77. joey schreef:

    can i use this ticket for metro and tram?

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      No. Only train.

  78. A van Dijk schreef:

    – Bij de ‘samenvatting’ staat nog: tot 30 september.
    – betekent dit ook uitbreiding van geldigheid van eerder gekochte codes?

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      a) dank, zal ik aanpassen.
      b) Nee, ze hebben verschillende patches van codes. Reeds gekochte tickets blijven geldig tot de datum zoals in de orderbevestiging staat.

  79. Anoniem schreef:

    Maar als je een ticket via deze site haalt. Gebeurd er dan niks als ren conducteur je pakt.

    1. Dries Molenaar schreef:

      Je pakt? Wat een rare manier van trein reizen.

  80. Demi schreef:

    Mag je met dit kaatje wel na 18.30 weer reizen?

    1. Hildebrand (Treinreiziger.nl) schreef:

      Ja, na 18.30u mag uiteraard

  81. Mahmut schreef:

    is het ticket 24 uur geldig?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Het is geldig op de gekozen dag, en tot de volgende ochtend 4:00 uur.

  82. Hans schreef:

    Kan ik met dit ticket een kind in combinatie met een railrunner mee laten reizen?

    1. Hildebrand, treinreiziger.nl schreef:

      Excuses. Ik heb uw vraag gemist. Maar dat kan

  83. Anoniem schreef:

    Kan ik twee keer tussen twee gekozen stations reizen met NS Dagretourkaart?

    1. Hildebrand, treinreiziger.nl schreef:

      Formeel niet, praktisch wel

  84. Anoniem schreef:

    wanneer wordt dit actie opnieuw aangeboden?

    1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

      Voorlopig niet, wegens de beperkte capaciteit in het OV zullen er geen aanbiedingen zijn.

  85. kyran schreef:

    Hello guys, my name is Kyran!

    I`m an academic writer and I`m going to change your lifes onсe and for all
    Writing has been my passion since early years and now I can`t imagine my life without it.
    Most of my works were sold throughout Canada, USA, Old England and even Russia. Also I`m working with services that help people to save their time.
    People ask me “Mr, Kyran, I need your professional help” and I always accept the request, `cause I know, that only I can solve all their problems!

    Professional Writer – Kyran – Killer Papers Company

  86. eduard schreef:

    Hello, my name is Eduard!

    I`m an academic writer and I`m going to change your lifes onсe and for all
    Writing has been my passion for a long time and now I can`t imagine my life without it.
    Most of my books were sold throughout Canada, USA, China and even India. Also I`m working with services that help people to save their time.
    People ask me “Hey, Eduard, I need your professional help” and I always accept the request, `cause I know, that only I can save their time!

    Professional Academic Writer – Eduard – Tips to make remote work effective. Corp

  87. cavan schreef:

    Hi, my name is Cavan Strong!

    I`m an academic writer and I`m going to change your lifes onсe and for all
    Writing has been my passion for a long time and now I cannot imagine my life without it.
    Most of my books were sold throughout Canada, USA, Old England and even Australia. Also I`m working with services that help people to save their nerves.
    People ask me “Sir, Cavan, I need your professional help” and I always accept the request, `cause I know, that only I can save their time!

    Professional Academic Writer – Cavan – Help Norway to Save Its ForestsBand

  88. leonard schreef:

    Hello everyone , I’m Leonard.
    Welcome to my homepage . I started writing in high school after a creative writing assignment for my English teacher. I did creative writing for a while before I thought about doing something else.
    I had always loved doing research papers because I’m passionate about learning. When you combine writing skill with a love of learning, research paper writing only makes sense as a job.
    I’m passionate about aiding the students of the future in their school career. When they don’t like their assignment , I am there to help.

    Leonard Rossi – Professional Academic Writer – http://www.asadeaguia.net Corps

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *