fbpx

Dinner Train failliet

klok 07 aug 2019 12:31

Een rondje per trein door Nederland en ondertussen dineren. Dat kan voorlopig niet meer. Railpromo, het bedrijf achter de Dinner Train is failliet verklaard. De curator zal de komende dagen of weken onderzoeken of een doorstart mogelijk is.

Inmiddels is duidelijk dat Dinner Train weer een doorstart maakt. Vanaf eind oktober gaat de trein weer rijden. Klanten die al een ticket hadden kunnen met de nieuwe trein mee, maar moeten wel 10 euro bij betalen.

Faillissement

“Als gevolg van het faillissement kunnen en zullen er tot nader order geen treinritten plaatsvinden. Dat betekent dus dat u de gekochte kaartjes voor de treinritten die op korte termijn plaats moeten vinden (of al plaats hadden moeten vinden) niet verzilverd kunnen worden”, valt te lezen op de site van de ondernemer.

Doorstart onderzocht

Momenteel kijkt de curator of een doorstart mogelijk is. “Daarbij zal tevens worden onderzocht of zowel de geannuleerde als de nog geplande treinritten alsnog uitgevoerd kunnen worden.”

Sinds 2015 actief

De eerste Dinner Train reed op 21 augustus 2015. De trein bestond aanvankelijk uit twee omgebouwde TEE rijtuigen van de voormalige “Rheingold”-treindienst. De trein reed toen één keer per week vanuit Amsterdam Centraal. Sinds dit jaar worden ook ex-DB restauratierijtuigen ingezet, die overgenomen zijn van Bahn Touristik Express. De trein vertrok dit jaar vanaf wisselende stations, om zo ook reizigers uit andere steden te bedienen.

Railpromo

Railpromo, het bedrijf achter de Dinnertrain, heeft ook één seizoen een nachttrein tussen Nederland en Oostenrijk geëxploiteerd. Ook was Railpromo actief in het segment chartertreinen. Zo reed Railpromo in opdracht van Tweakers bijvoorbeeld de Tweakers Express.

In beeld: de eerste Dinner Train

In 2015 begon de trein te rijden onder de naam Panorama Rail Restaurant. Treinreiziger.nl was bij de presentatie van trein aanwezig.

73 gedachten over “Dinner Train failliet”

  1. Egbert schreef:

    Jammer. We zouden volgende week eten op de Dinner Train. Eerste keer en we hadden er zin in. Een paar weken geleden kregen we al de mededeling dat het niet doorging. Hopelijk is een doorstart mogelijk.

    1. John van Wolferen schreef:

      Jij hebt tenminste nog bericht gehad! Wij hebben net uitgevonden dat men failliet is terwijl we vanavond zouden gaan eten.

      1. Anoniem schreef:

        Wij zouden ook vanavond gaan. Hebben niets gehoord. Toevallig zag iemand het faillisement staan. Mooi balen. 237 euri’s foetsie….

        1. G.Bruntink schreef:

          Nou mooi is dat wij zouden morgen vanuit Deventer vertrekken,toevallig even gekeken op de site zie ik dat ze failliet zijn,niets vaan gehoord verder hoe of wat, dag geld niet te geloven.

    2. Conny schreef:

      Goedemorgen, wij zouden morgen gaan (28/9) en hebben tot nu toe nooit meer iets vernomen. 220 euro waar je naar kunt fluiten.

      1. Mirjam schreef:

        Hier net zo. Echt balen!

        1. Anita schreef:

          Hier hetzelfde.

  2. Ik schreef:

    Wij weten nergens van, staat wel een reservering voor ons. Lekker handig. Wat nu?

    1. Ariën schreef:

      Wachten op bericht van de curator. Zie ook de site van Dinner Train

  3. Saskia schreef:

    Hoorde het net van een vriendin. Zou volgende week gaan. Van Dinner train zelf nog niets gehoord.

  4. dries molenaar schreef:

    Jammer, wat is nu de oorzaak? Te weinig klanten, te hoge kosten of nog wat anders?
    Eigenlijk moet dat toch kunnen werken met mooie zomeravonden ritten door Noord-Nederland of het Limburgse. NS zou een 3-wagons glazendak VIRM moeten maken.

    1. Tim H schreef:

      Ik vrees te weinig activiteiten. Van alleen een handjevol dinnertrain ritten per jaar kun je geen bedrijf met eigen materieel in stand houden.

    2. dries molenaar schreef:

      NB Je kan met je eigen gezelschap natuurlijk een net gewassen VIRM uitzoeken en daarin boven gaan zitten. Ook leuk.

      Vorig jaar Lelystad-Zwolle was dat erg mooi met de bollenvelden. De aanwezige Amerikanen genoten er ook zichtbaar van. En waarschijnlijk van wel meer. Twee weken in Europa gereisd en geen schot gehoord 🙂
      Het ingerichte land is hier ook veel mooier dan in USA. Wij hebben alleen geen woestijnen of bergketens.

  5. Jesper-Rhido schreef:

    Als ik naar deze link nog kon terug vinden was er toen al geen goed verslag over deze dinner train. Het was meer train dan dinner. We hadden voor Hilversum geboekt dat werd afgewezen en toen voor Almere dat werd ook afgewezen. Dus ik vond het achteraf gezien best wel een vreemd zaakje dat toen al niet deugde en als ik nu erop terug kijk is het geld al verdwenen. We betaalde al iets van € 49 p.p. en we waren al met zijn tweeën. surf ook op https://www.rizoomes.nl/een-beeldverslag-van-de-dinner-train/ voor eerder verslag

  6. Jolande Kimmijzer schreef:

    Erg jammer, is cadeautje voor mijn man zijn verjaardag, 10 augustus vertrek vanaf Almere. We wachten af of er toch een door start komt, best veel geld kwijt.

  7. Manuel schreef:

    Waardeloos bedrijf, ik probeerde een tijdje terug een kaartje te boeken n.a.v. een advertentie voor EUR 49,-. Echter op de site kon je alleen voor 2 personen boeken voor EUR 98,-. Ik heb toen gemaild maar geen enkele reactie, wat een klantonvriendelijk bedrijf. Dat faillissement hebben ze gewoon verdiend.

    1. Erwin Wessels schreef:

      Op basis van één ervaring (geen reactie op een mail) is het direct een waardeloos bedrijf?

      Dat je moet boeken voor minimaal twee personen, begrijp ik wel. Anders blijven er onnodig zitplaatsen over, of je zou moeten willen dineren met een wildvreemde (en dat willen de meesten niet).

      1. Manuel schreef:

        Het feit dat men geen antwoord geeft is minachting van je potentiële klanten. Veel mensen denken, mijn baas betaalt toch mijn salaris, of zijn dat heel misschien je klanten?

        1. Ariën schreef:

          En weet je zeker dat die mail niet verstuurd is?
          Er zijn immers ook spamfilters of computers die kunnen crashen, en dan meteen hoog van de toren blazen? Had ze gewoon gebeld. Zo een -kort lontje- reactie van jouw slaat nergens op.

  8. Sjouke van der Meulen schreef:

    Opvallend dat er enige maanden terug via Crowdfunding geld is ingezameld voor uitbreiding. Raraa

    1. Brabo schreef:

      Waarschijnlijk was dat geld nodig om daar de verliezen van te betalen.

  9. Adrie Verheij schreef:

    Balen en waardeloos bedrijf. We zouden morgen vanuit Almere gaan. Al heel lang geleden geboekt en betaald. Ik had al eerder mail gehad over problemen met air conditioner problemen. Toen gelijk mijn geld terug gevraagd via mail. Maar nooit antwoord op gekregen. Tot vandaag dat ze failliet zijn

    1. Chris schreef:

      Ik had toen ook gelijk gemaild (31-7) dat ik mijn geld terug wilde en heb toen reactie gehad dat ik dan even mijn bankrekeningnummer moest geven. Gedaan maar nog steeds geen geld

      1. Treinreiziger.nl (Hildebrand) schreef:

        Vrij kort geleden, waarschijnlijk toen al in geld problemen, anders zouden ze nu niet falliet zijn.

  10. Henk schreef:

    Dat wordt water en brood ipv een luxe treinrit.

  11. Patricia schreef:

    Dat is dan flink balen!
    Wij hebben onze vader en zijn vriendin dit cadeau gedaan voor hun verjaardag voor 25 augustus as.
    Teleurstelling is groot bij hen, zij hadden zich er enorm op verheugd!

    1. Eef schreef:

      Dit soort zaken is altijd triest.

  12. Teleurgesteld schreef:

    Ja en het ergste is dat je naar je centen kunt fluiten. Vorige week werd mij gezegd het gaat niet door in verband met defect trein. Voucher gekregen en nu het heeft geen zin contact op te nemen.

  13. Ruud schreef:

    Moge de eigenaar in privé ook geheel kaalgeplukt worden. Gun je zo iemand..

    1. Ricardo schreef:

      Waarom? Er wordt nergens over serieus wanbeleid gesproken, het bedrijf lijkt het simpelweg niet gered te hebben (niet genoeg inkomsten/te hoge uitgaven).

      Eigenaren die bewust de boel kapot maken mogen ze keihard aanpakken, maar als we iedereen die iets probeert wat uiteindelijk niet lukt privé compleet kaal plukken, gaat niemand meer iets proberen.

    2. dries molenaar schreef:

      Een vreemde en asociale rancune.
      Die eigenaar heeft waarschijnlijk al tijden geen inkomen uit de onderneming. Waarom hij verder geruïneerd moet worden vanwege die paar tientjes van u is niet te rechtvaardigen.

    3. Tuur schreef:

      Wat een trieste reactie, blijkbaar ga je er van uit dat de eigenaar je moedwillig geld afhanden heeft geprobeerd te maken. De eigenaar heeft er zelf ook geen belang bij dat zijn bedrijf kapot gaat.
      De eigenaar is waarschijnlijk veel meer kwijt dan die paar tientjes die jij kwijt bent voor je happie eten. Ondernemingen kunnen in dit land failliet gaan, dan ben je inderdaad je poen kwijt. Dat is een risico wat er bij hoort, zowel aan de klant zijde als aan de ondernemers zijde.

      1. Rob schreef:

        Dream on, ze wisten toen echt al wel dat ze failliet zouden gaan. Pure oplichting echt waar, naar mijn inschatting hebben ze nog even tienduizenden euro’s binnen gehaald, wetende dat ze nooit meer aan hun verplichtingen konden voldoen. Schorem is het, vooral in hun (non)communicatie naar de gedupeerden.

        1. Annemiek schreef:

          Het is niet Railpromo dat de klanten moet informeren, maar het zijn de klanten die zich tot de curator moeten wenden. Zo werkt dat in geval van faillissement. Het is juist in het belang van de schuldeisers dat de curator niet teveel tijd en geld spendeert aan mensen die niet weten hoe zoiets werkt.

      2. Berna schreef:

        Een paar tientjes?… ik ben 236 euro kwijt en sommigen zelfs meer. Ze moesten dit al veel eerder geweten hebben😭 Het is een hoop geld en we hadden ons verheugd op een leuke rit met eten. Dus ik kan me goed voorstellen dat men heeeeeel erg boos is en ik sluit me daarbij aan. Kan nu fluiten naar mijn geld.

  14. Bor schreef:

    En nu? Zouden refund krijgen na annulering op gegronde reden, dagen van tevoren afgezegd en bevestiging gekregen, dat bedrag voor twee personen terug zouden krijgen, maar niets meer gehoord van Dinner Train, wordt dit nu fluiten naar de refund?
    Belofte maakt schuld Dinner Train!!

    1. Annemiek schreef:

      Wat Dinner Train of Railpromo beloofd heeft, is natuurlijk niet meer relevant nu het faillissement is uitgesproken. Het biedt in elk geval geen voordeel boven alle andere schuldeisers, die allemaal een dienst of goed beloofd is of mochten verlangen. Als er geen doorstart komt, kun je als niet preferent schuldeiser zeer waarschijnlijk fluiten naar je geld. Het was bovendien verstandig van Railpromo om in de aanloop richting het faillissement geen geld terug te geven. Een dergelijke bevoordeling van schuldeisers (paulianeus handelen) is strafbaar.

  15. jennie schreef:

    Ik heb ook 2 kaartjes voor aanstaande donderdag en ik heb ook nog niks gehoord van dinner train,dus ik ben ook bang dat ik mijn geld kwijt ben.Het heeft me wel 118,00 euro gekost voor 2 kaartjes dus echt jammer

    1. Annemiek schreef:

      Wat verwacht je dan te horen van Dinner Train? De onderneming is failliet. Als je informatie wilt, zul je je moeten wenden tot de curator. je kunt je vervolgens aansluiten achteraan de rij van schuldeisers. Het is niet in het belang van preferente schuldeisers dat Railpromo onnodig personeel in dienst houdt. De kans dat je actief geïnformeerd wordt, is dus nihil. Alleen in het onwaarschijnlijke geval er een doorstart wordt gemaakt, bestaat de kans dat je dinertje nog krijgt. Er zijn echter honderden gedupeerden, wat betekent dat nieuw aangetrokken kapitaal moet worden gebruikt, waar tegenover geen nieuwe inkomsten (maar verstrekte vouchers zonder waarde) staan. Niet echt aantrekkelijk.

  16. Rob schreef:

    Schande, wij hebben ook 4 reserveringen en toen wisten ze al dat ze failliet gingen hoor, hebben nog gewoon even gecached. Prutsers…

  17. David Nijenhuis schreef:

    Helaas biedt de wetgeving in Nederland volopmogelijkheden om gedupeerden bij failissementen niet uit te betalen. Zie je van te voren aankomen dat het slecht met een bedrijf gaat, vraag je doodleuk een failiessement aan en deze krijg je in 9 van de tien gevallen ook. Iedereen die netjes aan de wettelijke verplichting heeft voldaan door voor het etentje te reserveren is nu 5-6 tientjes kwijt.

  18. F. Groener schreef:

    Wij helaas ook nog niets gehoord van curator of dinner train Hengelo vrijdag 11 oktober.
    Vier kaartjes en € 220,– waarschijnlijk kan de conducteur en naar fluiten !

  19. Gijs Langendoen schreef:

    Wij zouden 25-7-19 uit Hilversum vertrekken. We kregen een dag van tevoren te horen dat er 2 treinstellen (van 4) niet voldoende gekoeld konden worden. De gasten van deze treinstellen werd verteld dat zij dus niet meekonden. Mogelijk stond Dinner train toen al op omvallen? Ik vraag me af of er überhaupt mensen met die rit zijn meegegaan?

    1. J Sofia schreef:

      mijn moeder en ik hadden kaartjes voor 26-07 deze rit ging ook vanwege het warme weer niet door. we konden toen zondag 28-07 mee of een tegoedbon. “gelukkig” zijn we dus die zondag nog gegaan anders was er waarschijnlijk geen andere keer gekomen. Was leuk voor een keertje maar het eten viel echt wel tegen en lauw bier.

  20. Gertjanvan schreef:

    Iedereen is opgelicht door Railpromo! Dit was gepland en ze hebben expres iedereen tickets laten betalen terwijl ze allang wisten dat ze failliet zouden gaan!! Ze gaan over 6 weken verder met een andere naam! Het bedrijf heeft faillissement aangevraagd. alleen doen ze dit vaker en striijken dan duizenden euros op en gaan een paar weken weer verder onder een andere naam. Bij een bijeenkomst van het personeel en curator werd duidelijk dat dit allemaal gepland was en ze nu hun zakken gevuld zijn met geld weer verder kunnen onder een andere naam!! Ik zou zeggen stap naar het gerecht en haal je geld terug!!! Hetzelfde personeel van railpromo werkt nog steeds voor de eigenaar Luc Peulen onder de naam independent railpartners. Alsjeblieft doe ermee wat je wilt

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      Bij mij weten is Railpromo inderdaad een bv van Luc Peulen, en er zijn inderdaad meerdere BV’s een aantal zijn failliet, niet allemaal. De beschuldiging oplichting vindt ik wel ver gaan. In welke hoedanigheid heeft u een bijeenkomst bijgewoond en welke? Het is toch de eerste keer dat dit gebeurt? Ik vermoed dat er een schuldenberg is, waar men af probeert te komen.

      1. Annemiek schreef:

        Eerder dit jaar werd er nog 450.000 euro (tegen een rente van 8%) opgehaald middels crowd funding. Voor dat geld zouden twee extra wagons worden gekocht. Die aankoop is blijkbaar afgeketst. Investeerders hebben niets van hun inleg teruggezien. Luc Peulen zou zelf ook 125.000 inleggen. Het zou me verbazen als dat is gebeurd. Het riekt inderdaad wel een beetje naar oplichting.

        1. WJC schreef:

          De twee extra rijtuigen zijn aangeschaft en rijden al effectief mee dit seizoen. Trein is verlengd van 2 naar 4 rijtuigen.

    2. Henk schreef:

      Deze bekende werkwijze, doorspekt met voorkennis komt opvallend veel voor in het monetaire eldorado der lage Landen. Vooraf incasseren, imposant met trein en al voordoen dat je je zaakjes op de rails hebt, maar in dit geval voor ons niet meer culinair arrangeren door het laagland, maar plotseling rangeren naar een failliet zijspoor, met aan het eind het curatele stootblok. Een trein kopen of huren en renderen met het onderliggende concept, doe je niet zomaar en kent risico’s. Niet geschikt voor ondernemers die snel het spoor bijster zijn en de trein missen. Op mailtjes werd maanden geleden al niet gereageerd, minachting van de betalende klant op het ene spoor en gewoon graaigedrag op het andere spoor. Naar je geld kan je fluiten met een blauwe pet op. Die trein gaat nooit meer rijden en niemand gaat op hete kolen zitten om een herstart te realiseren. 118 euro armer, heb ik van Dinnertrain gegeten en gedronken.

  21. David J. schreef:

    Ik zou Luc Peulen, de eigenaar gewoon even bellen. Ik heb zijn nummer.. iemand?

  22. Marcel schreef:

    Rail Promo kwam vorig jaar al zijn beloften niet na en stond op instorten. Na boeking en vooruitbetaling van een hele rijtuig in oktober 2018 was het contact (bellen en e-mailen) met Tim Beltz van Dinner Train zeer gebrekkig en lange tijd onmogelijk. Door speuren vond ik de naam van Luc Peelen en het adres van Rail Promo (flat in Tilburg) omdat ik plotseling een annulering per email ontving. Deze annulering bleek foutief. Afspraken over de catering en de treinreis werden niet nagekomen. Meerdere malen aangeboden flessen wijn uit coulance kwamen nooit aan. Conclusie: prutsers die ondernemers een slechte naam geven.

  23. HCG ter Heide schreef:

    Jammer,mijn man heeft de kaartjes gekregen voor zijn75ste verjaardag.
    We hebben er zelf nog 2 kaarten bij gekocht zodat we onze dochter en schoonzoon konden verrassen voor alles wat ze voor ons doen.
    Het is voor ons veel geld.
    Hopelijk komt er een doorstart, en kunnen we toch nog gebruik maken van de kaarten.

  24. Marijke schreef:

    wij zouden op 12 september gaan in zwolle maar heb ook nog niks gehoord. Ben bang dat ik nu ook 118 euro kwijt ben!

  25. fam Janssen schreef:

    Heel erg jammer en oplichting
    we zouden gaan voor onze trouwdag Echt schande!!

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      Vervelend: ja, oplichting: zie ik geen bewijs voor.

  26. Anoniem schreef:

    Echt verdrietig dit. Hadden kaartjes gekocht voor onze dochter en schoonzoon voor 12 en half jarig huwelijk!!! Nu zijn we en het geld kwijt en hun hebben geen kado!!

  27. jos van de wetering schreef:

    wat een godverdome klottzakken kielha;en is te mild voor ze mijn zuur verdiende centen weg zou de eerste keer gaan eten met mijn vriendin alle weg en het leuke idee ook . bah bah bah en hoe gaan wij het terug krijgen gaat hij zijn salaris inleveren ?

    1. Hildebrand van Kuijeren (Treinreiziger.nl) schreef:

      Hij is zijn bedrijf en daarmee ze inkomen (deels) kwijt?

  28. Charles schreef:

    Lekker dan dat je dat nu te horen krijgt. Was een verjaardags cadeau voor mijn vrouw. Samen gezellig te dineren. Wel fluiten naar je betaling.

  29. F. schreef:

    Wachtende op de mail voor de trein van 7 september, toch maar eens gaan kijken. Blijken ze failliet te zijn!!! Dag vaderdagcadeau, dag verjaardagscadeau, dag 118 euro! En geen mail dat ze failliet zijn gegaan. Even contact opnemen was wel het minste wat men had kunnen doen! Erg teleurgesteld!!!!

  30. A. De beer schreef:

    Verjaardagscadeau voor 14 september van 120,00 euro WEGGEGOOID!! Geen bericht gehad dat ze failliet zijn!! Per toeval er achter gekomen via google.
    ZEER TELEURGESTELD!!

  31. Gerrit schreef:

    Erg op verheugd om morgen te eten in de trein wachtend op de mail,
    Toch maar eens Googelen .
    Gaat dus niet Door, dat wordt morgen dus Pizza Hut , KFC of de Mac wat een tegenvaller.

  32. Tiny schreef:

    Dat is balen lees het net dat Dinner train faillet is. Helemaaal geen bericht gehad. we zouden morgen gaan. En hadden ons er zo op verheugd, Hopen op een doorstart en anders geld terug .

  33. wj aleva schreef:

    hoe kan ik de curator bereiken? om aan te geven dat ik ook kaartjes voor het dinner in de trein heb gekocht en een regeling wil?

  34. Inge schreef:

    Morgen (14 September) zouden wij met de dinner train vanuit Zwolle. Wij keken er al weken naar uit! Cadeautje voor mijn man, al heel lang geleden geboekt. Komen wij er nu net achter (avond van te voren) dat het bedrijf failliet is. Geen mail gehad. Triest dat je hier achter moet komen door te googelen. Schandalig dit!!!! En of we de 118 euro ooit terug zullen krijgen…… Mensen hadden in ieder geval geïnformeerd moeten worden! echt schandalig!

  35. Babe Nederlof schreef:

    Dit is waardeloos. Wij zouden vanavond vanuit Zwolle mee gaan. Ik zou 24 uur van te voren een mail moeten krijgen met de juiste vertrektijd, maar die mail kwam niet. Dan wil je kijken op de website en dan blijkt de boel failliet. Ik wist tot nu van niets, dit is gewoon k*t.

  36. Freddy Bruntink schreef:

    Wij zouden ook morgenavond gaan.hadden vanavond bericht zouden krijgen over de vertrektijd.
    Niks gehoord,kijken op de site.en zie staan ,dat ze failliet zijn.
    €118,00 naar de klote,aan die oplichters.we hebben nu vakantie,en zouden dus heerlijk uitgaan.
    Gatver,wat een k.t zooi,hoop geld kwijt.
    Zie ook staan,dat vermoedelijk .het betaalde geld niet terug betaalt word.
    Wat worden we weer bezotermieterd.

  37. Anoniem schreef:

    Geachte lezers,

    Rail Experts is een bedrijf die erg actief is op spoorgebied en verzorgt het transport van onder andere de wintersporttrein Alpen Expres en bij een bezoek aan een spooractiviteit in Blerick reed er tussen Venlo en Eindhoven een mat 64 trein met personeel van Rail Experts.
    Een leuke ervaring !!!
    Ik hoop dat Rail Experts het rijden van de Dinner Train wil voortzetten.

  38. A Remkes - Sluiter schreef:

    Ik wist niks van Failliet gaan .
    Onze werd meegedeeld dat vanwege de hitte er treinstellen uit vielen en we ons geld terug zouden krijgen.
    Heb de afgelopen tijd steeds mails gestuurd en geen reactie gekregen .
    Nu net gelezen dat ik dus ook mijn 118.00 euro gedag kan zeggen.
    Weer geleerd dat je eigenlijk niks moet betalen voor dat er geleverd wordt.
    Tonia Remkes Hilversum.

  39. Bram schreef:

    Ga je zoeken, omdat je geen mail hebt gehad zie je pas dat het bedrijf failliet is. Was hèt verjaardagscadeau voor mijn vrouw. Echt naar uitgekeken. Waarom hebben wij hier geen bericht over gehad. [Bericht een klein beetje aangepast door de redactie. We begrijpen uw frustraties maar gelieve hier niet te vloeken.]

  40. A.leeflang schreef:

    Hier geboekt 2personen 25 oktober nog steeds geen bericht. Heb 28 augustus mail verstuurd naar [email protected] kan iemand mij helpen aan mailadres curator of nieuwe eigenaar??

  41. Jeannet L schreef:

    Dit is niet te geloven, wij hebben voor aanstaande zaterdag, 12 oktober, een reservering staan. Toevallig kijk ik op de site en lees ik dit! Ik heb niets van Dinner-train gehoord en er is ook geen telefoonnummer te bekennen om verhaal te halen. Waarschijnlijk kunnen we naar ons geld fluiten.
    Heel slecht en jammer.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.