24Trains.tv bestaat 1 jaar en trakteert zijn abonnees op Rail Away
02 okt 2020 9:39
In oktober bestaat het online streaming platform 24Trains.tv, met alles over treinen, van media-ondernemer Erik de Zwart 1 jaar. Voor het platform een goede reden om flink uit te pakken en het televisieprogramma Rail Away toe te voegen aan de ruim 1300 video’s, magazines en boeken die nu al te zien zijn. Rail Away is vanaf vandaag te zien bij 24Trains.tv.
Meer exclusieve producties
24Trains.tv oprichter Erik de Zwart: “We hebben een ongelooflijk jaar achter de rug, waarin we veel hebben bereikt en geleerd. Begonnen met de focus op het beste wat je kunt vinden over treinen, afgewisseld met onze eerste eigen 24Trains.tv originals, hebben we nu de stap gemaakt naar steeds meer eigen producties en samenwerkingen met externe partijen die exclusieve content voor ons maken.” Recent werd bekend dat ook Treinreiziger.nl is gaan samenwerken met het platform.
24Trains.tv is beschikbaar in het Engels, Duits en Nederlands en te bekijken op pc, tablet, smartphone, laptop en tv via Google chromecast en Apple Airplay. Speciaal voor lezers van Treinreiziger.nl is er een kortingsactie.
Rail Away
Rail Away is een Nederlands televisieprogramma dat sinds 1996 wordt uitgezonden. Elke aflevering wordt een route langs een aantal bijzondere locaties gevolgd, waarbij de trein als leidraad fungeert. Op het platform zijn afleveringen te zien over Zwitserland, Finland, Duitsland, Noorwegen, Australië, Oostenrijk, België en meer. Zo is onder andere de wereldberoemde Bernina Express te zien, net als de Golden Pass Line in winterse omstandigheden. Nog niet alle 200 afleveringen zijn te vinden op het platform.
Vrijwel alle afleveringen zijn ook gewoon via NPO Start te bekijken – geheel gratis. Dus echt “uitpakken” en “trakteren” is het niet, althans niet voor Nederlandse abonnees. Graag iets meer onafhankelijke journalistiek – als dit een verborgen advertentie is dan dient dat als zodanig te worden aangegeven’
Ik ben het eens met de reactie van Jan Peter dat uw artikel weinig journalistieke inhoud heeft en eerder leest als reclame voor een zakenpartner. Als u reclame maakt (wat hier duidelijk het geval is) dan moet u het niet als artikel aangeven.
Ben benieuwd het aanbod.